Najdrozszy rower

Data: 2017-03-12 22:28:54
Autor: 2late
Najdrozszy rower
Troche luzniejszy temat:

Jaki najdrozszy rower widzieliscie w sklepie?
Takim zwyklym, stacjonarnym, tak zeby stal na wystawie z cena, nie na zamowienie, itp...

Data: 2017-03-13 07:46:34
Autor: AL
Najdrozszy rower
On 2017-03-12 23:28, 2late wrote:
Troche luzniejszy temat:

Jaki najdrozszy rower widzieliscie w sklepie?
Takim zwyklym, stacjonarnym, tak zeby stal na wystawie z cena, nie na
zamowienie, itp...

Pozdrawiam

jak pojedziesz na targi rowerowe, to zobaczysz rowery za 60tys lub więcej - to nie sztuka.

Więc zmieniłbym Twoje pytanie na "jaki testowałeś/jeździłeś".

Ja w zeszłym roku pojeździłem w Srebrnej Górze (pełne szlaki - ok 1.5godziny) w ramach testów na Specialized Turbo Levo - za cirka about 30k pln   (po zmianie ramy na carbon cena > 40k pln).
https://www.specialized.com/pl/pl/bikes/mountain/turbo-levo

Wrażenia jak najbardziej OK. Kupiłbym, gdyby nie cena :)

Data: 2017-03-13 09:03:14
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 2017-03-12 23:28, 2late wrote:
Troche luzniejszy temat:

[...]

No wlasnie staralem sie byc precyzyjny. Nie jezdzic na targi tylko wejsc do sklepu i kupic. Nie zamowic.

Więc zmieniłbym Twoje pytanie na "jaki testowałeś/jeździłeś".

To dobry pomysl na nowy watek.
A moje pytanie wynika z watku obok:
Dlaczego producenci nie podają wag rowerów?
I pod watku na temat marketingu, ludzi ktorzy sraja kasa, itd...

[...]

Ja tam jezdze szosowka wiec nie wiem o czym mowisz ;)
Ale i tak nigdy nie jezdzilem na niczym specjalnym, tylko sie slinie w sklepach. ;)

Data: 2017-03-13 13:52:58
Autor: wO.Ă´hoo!
Najdrozszy rower
W dniu 13.03.2017 o 10:03, 2late pisze:
A moje pytanie wynika z watku obok:
Dlaczego producenci nie podają wag rowerów?

A zmierza do czego? Jakie konkluzje chciałbyś wyciągnąć z odpowiedzi? Sklep rowerowy odwiedzam tylko po pierdoły typu linka przerzutki. Mały, nie zwracałem uwagi na cenę najdroższego, ale podejrzewam, że tak do 5000 zł. Ale jak się przejedziesz do jakiegoś większego, to znajdziesz takie za kilkanaście tysięcy. Tylko wciąż nie rozumiem, co by miało z tego wynikać. Że są ludzie, którzy takie rowery kupują w sklepach stacjonarnych? Oczywiście, że są.

Data: 2017-03-13 16:50:09
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 13/03/2017 12:52 PM, wO.ôhoo! wrote:
[...]

Osobiscie nikogo takiego nie znam. I bardzo mnie ciekawi kto to jest? Sportowcy? Oni chyba maja klubowe, sponsorowane.
Sam, jako ze moge miec tylko jeden rower do wszystkiego, bez obaw ze jak zaparkuje na miescie to mi zaraz zginie siodelko, kupilem sprzet za ok. 2500. Szary, niepozorny, chociaz wystarczaja co szybki zeby sie zabic. Gdybym mogl miec dwa, pewnie bym kupil drugi, tylko dla sportu, za ok. 5000, nie wiecej.

Data: 2017-03-13 23:49:52
Autor: Akarm
Najdrozszy rower
W dniu 2017-03-13 o 17:50, 2late pisze:

Osobiscie nikogo takiego nie znam.

A ja znam.

I bardzo mnie ciekawi kto to jest?

Literat.
Kupuje bo lubi.
Wyda parę tysięcy euro, pojeździ trochę - najwyżej kilkaset kilometrów (raz na tydzień kilkanaście km) i kiedy mu się znudzi sprzedaje za 40-50% ceny.
Jakiś czas temu o tym wspomniałem, jeden z grupowiczów nie za bardzo mi uwierzył i od razu chciał kupić.  Akurat kilka tygodni później swoją kilkumiesięczną szosówkę z włókna węglowego człowiek sprzedawał, więc dałem tu informację. Ale w chwili kiedy okazało się że nie fantazjowałem, że ten rower można naprawdę kupić za mniej, niż 10 tysięcy złotych, grupowicz jakoś nagle dostał kłopotów finansowych. ;)

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-13 23:45:12
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 13/03/2017 10:49 PM, Akarm wrote:
[...]

Wlasnie. Spodziewam sie ze nikt z naszej grupy lub innego specjalistycznego forum czegos takiego nie kupuje. Ciekawe dlaczego

Data: 2017-03-14 10:35:42
Autor: Prot Ogenes
Najdrozszy rower
On 2017-03-14 00:45, 2late wrote:

Wlasnie. Spodziewam sie ze nikt z naszej grupy lub innego
specjalistycznego forum czegos takiego nie kupuje. Ciekawe dlaczego

Zdaje się odpowiedź jest dość prosta. Bo nie potrzebuje.
To że kogoś stać, nie oznacza, że od razu poleci i kupi najdroższy rower w promienu 5 km od miejsca zamieszkania.

pozdr
Prot

Data: 2017-03-14 17:28:37
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 14/03/2017 09:35 AM, Prot Ogenes wrote:
On 2017-03-14 00:45, 2late wrote:

[...]

A o jakim promieniu mowimy? ;)

Data: 2017-03-13 09:16:07
Autor: kawoN
Najdrozszy rower
W dniu 13.03.2017 o 07:46, AL pisze:

Więc zmieniłbym Twoje pytanie na "jaki testowałeś/jeździłeś".

Merida robi objazdowe testy topowych modeli.
Zatem jest szansa się przejechać czymś za 40k.

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-13 09:30:20
Autor: borsuk
Najdrozszy rower
W dniu 2017-03-12 o 23:28, 2late pisze:
Troche luzniejszy temat:

Jaki najdrozszy rower widzieliscie w sklepie?
Takim zwyklym, stacjonarnym, tak zeby stal na wystawie z cena, nie na
zamowienie, itp...

ok.12000 pln, i nie mam zamiaru go testować :)

Data: 2017-03-13 09:06:26
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 13/03/2017 08:30 AM, borsuk wrote:
[...]

No to ja widzialem raz za ?11,000 (szosowka) i wstrzymalem oddech, zeby czegos nie zepsuc. Potem poszukalem na necie i (nie jestem pewny na sto procent) wazylo to 4.6 kg.

Data: 2017-03-13 10:25:21
Autor: Piotr Majka
Najdrozszy rower
W dniu 13.03.2017 o 10:06, 2late pisze:
[...]

Nie sądzę. UCI dopuszcza do wyścigów rowery o wadze nie mniejszej niż 6.8kg.

Owszem, ktoś tam sobie może zrobić szosówkę która waży poniżej, tylko byłaby to kiepska reklama firmy - "mamy rower który waży 4.6kg !! - i co z tego? I tak nim nie mogę wystartować w wyścigu ;P "

Wracając do tematu. Warszawa, ul Koszykowa, sklep kolarski, Fuji Norcom - circa 38 tysięcy :)

Data: 2017-03-13 08:03:34
Autor: mmateusz
Najdrozszy rower
W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 10:25:22 UTC+1 użytkownik Piotr Majka napisał:
> [...]
> procent) wazylo to 4.6 kg.

Nie sądzę. UCI dopuszcza do wyścigów rowery o wadze nie mniejszej niż 6.8kg.

Nie, przy tej cenie te 4.6 kg jest jak najbardziej realne, a nawet pożądane :)

Owszem, ktoś tam sobie może zrobić szosówkę która waży poniżej, tylko byłaby to kiepska reklama firmy - "mamy rower który waży 4..6kg !!

Nie.
A własnie ze jest to bardzo dobra reklama:
mamy "nielegalny" rower ("UCI-illegal weight"), prosi nie moga na nim jeździc, ale ty mozesz.

Data: 2017-03-13 16:44:14
Autor: 2late
Najdrozszy rower
On 13/03/2017 09:25 AM, Piotr Majka wrote:
[...]

Ja i tak nie mam zamiaru startowac w zadnym wyscigu. A tak abstrakcyjnie, to posiadac bym chcial. Bo realnie to nie byloby mnie chyba stac nawet na serwis tego czegos.

Wracając do tematu. Warszawa, ul Koszykowa, sklep kolarski, Fuji Norcom -
circa 38 tysięcy :)

W wolnej chwili sobie pomarze. ;)

Najdrozszy rower