Najem miejsca parkingowego od spółdzielni - problem przy rozliczeniach

Data: 2009-05-11 16:53:51
Autor: Boombastic
Najem miejsca parkingowego od spółdzielni - problem przy rozliczeniach
Witam!

Miałem jako osoba prowadząca działalność gospodarczą zawartą umowę na 1 rok o najem miejsca parkingowego od spółdzielni mieszkaniowej. Przed zakończeniem umowy wyprowadziłem samochód z parkingu (koniec roku 2008 r.). Umowy nie przedłużałem i nie korzystałem z parkingu. Na początku lutego oddałem kartę parkingową (system zautomatyzowany sterowaniem szlabanami z kartą dostepową).

Spółdzielnia wystawiła mi fakturę za korzystanie z miejsca parkingowego za styczeń. Fakture odesłałem wraz z informacją, że nie widzę podstawy prawnej do naliczania mi opłaty za korzytanie z parkingu, bo z parkingu fizycznie nie korzystałem, a umowa wygasła.

Dzisiaj dostałem odpowiedź, że przecież kartę oddałem w lutym, a nie wcześniej. Dodam tylko, że za kartę płaciłem kaucję i kaucja została później zwrócona (jakbym nie oddał karty to przepada).

Jakiej udzielić odpowiedzi spółdzielni by się w końcu odczepiła, bo niby dlaczego mam płacić za coś z czego nie korzystałem i nie miałem już żadnej umowy. A gdybym zgubił tą kartę to mogliby mnie kasować do końca świata? System elektroniczny powinien zarejestrować kiedy wyjechałem i że już nie wjeżdżałem więcej.

Data: 2009-05-12 05:58:05
Autor: jureq
Dnia Mon, 11 May 2009 16:53:51 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

A co mówi umowa o oddaniu karty?

Najem miejsca parkingowego od spółdzielni - problem przy rozliczeniach