Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia

Data: 2010-07-15 21:08:41
Autor: Sta$
Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia
Witam
Mam problem z byłym najemca, który nie opu¶cił w terminie lokalu. Pisze byłym bo czas wypowiedzenia minał 30.06.2010. Przebudował wnętrze (niezgodnie z umowa bo bez pisemnej zgody) i powinien doprowadzic lokal do stanu niepogorszonego, jednak czyni to niezykle opieszale. Zaczyna mnie to juz maksymalnie irytowac, poniewaz obiecuje ze to zrobi, regularnie sciemnia ze costam... Trace juz cierpliwosc, tym bardziej ze wylaczyl telefon. Mam juz nowy numer, ale zastanawiam sie jak go zaskoczyc, czym zaszachowac zeby odremontowal lokal i porzede wszystkim zwrocil klucze
Czy moge w takim przypadku wezwac Policje, jak argumentowac u nich swoje roszczenie wobec najemcy? Nie moge im przedstawic umowy poniewaz lezy juz w sadzie ws nieplaceniu czynszu...
Pomocy! Co robic?

Pozdrawiam
Sta$

Data: 2010-07-15 16:19:58
Autor: witek
Sta$ wrote:
[...]

złożyć nastepny wniosek do s±du o eksmisję
a potem kolejny o zwrot kosztów doprowadznie lokalu do stanu pierwotnego przez ciebie.
a potem jeszcze jeden o czynsz za bezumowne korzystanie z lokalu.

Data: 2010-07-16 08:03:16
Autor: andreas
Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i1nu1s$26o$10inews.gazeta.pl...
Sta$ wrote:
[...]

I oczywi¶cie szukać mu innego mieszkania.

--
andreas

Data: 2010-07-16 02:45:27
Autor: gr
On 16 Lip, 08:03, "andreas" <andr...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "witek" <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶cinews:i1nu1s$26o$10inews.gazeta.pl...

> [...]
> ciebie.
> a potem jeszcze jeden o czynsz za bezumowne korzystanie z lokalu.

I oczywi¶cie szukać mu innego mieszkania.

andreas- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A czemu?

Data: 2010-07-16 11:28:42
Autor: Herald
Dnia Fri, 16 Jul 2010 08:03:16 +0200, andreas napisał(a):

I oczywi¶cie szukać mu innego mieszkania.

Eeee, dlaczego mieszkania?

Data: 2010-07-16 11:35:24
Autor: cyklista
Użytkownik Herald napisał:
Dnia Fri, 16 Jul 2010 08:03:16 +0200, andreas napisał(a):

I oczywi¶cie szukać mu innego mieszkania.

Eeee, dlaczego mieszkania?

To taka nowa ¶wiecka tradycja, i oczywi¶cie o samolocie nie można zapomnieć :-)

Data: 2010-07-16 08:09:03
Autor: Sta$
[...]

Lokal wynajmowala firma pod dzialalnosc gospodarcza.
Czego moge sie domagac skladajac taki wniosek? Tylko pokrycia kosztow, czy odszkodowania za niemozliwosc korzystania z lokalu? Czy wystarczy tryb nakazowy? Co zrobic, jesli oryginaly umow juz sa dolaczone do innego pozwu?
Co do remontu, to juz facet go czesciowo wyremontowal, ale musi posprzatac, wywiezc gore smieci itp... Jak go do tego przymusic, bo nie chce nasylac jakis bandziorow, bo to do niczego dobego by nie doprowadzilo...?

Pozdrawiam
Sta$

Data: 2010-07-16 10:37:23
Autor: mvoicem
(16.07.2010 08:09), Sta$ wrote:
[...]

A nie pro¶ciej samemu posprz±tać (zatrudnić kogo¶) a potem byłego
najemcę obci±żyć kosztami?

p. m.

Data: 2010-07-16 08:31:57
Autor: Piotr [trzykoty]
Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia
Użytkownik "Sta$" <skagger@op.pl> napisał
Czy moge w takim przypadku wezwac Policje

Nie

Data: 2010-07-16 22:54:35
Autor: m4rkiz

"Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl> wrote in message news:i1ouct$k8a$1z-news.wcss.wroc.pl...
Użytkownik "Sta$" <skagger@op.pl> napisał
Czy moge w takim przypadku wezwac Policje

Nie

wzywac moze, inna sprawa ze nie beda mieli mozliwosci zeby cokolwiek zrobic,
poza ew. pouczeniem na okolicznosc bezpodstawnego wezwania ;)

Data: 2010-07-20 13:18:07
Autor: Piotr [trzykoty]
Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia
wzywac moze, inna sprawa ze nie beda mieli >mozliwosci zeby cokolwiek zrobic,
poza ew. pouczeniem na okolicznosc >bezpodstawnego wezwania ;)

On zapewne pytał o aspekt prawny (czy prawnie ma to jaki¶ sens), nie o to czy może chwycić za telefon i sobie zadzwonić na 997.

Najemca nie opu¶cil lokalu po terminie wypowiedzenia