Najfeld: Nie dajmy się zakneblować

Data: 2010-03-05 17:45:30
Autor: abc
Najfeld: Nie dajmy się zakneblować
Państwo staje się wrogiem Polaków. Fanatycy wykorzystują sądy przeciw
normalnej większości. Lewica terroryzuje społeczeństwo takimi chwytami, bo
tylko przymusem może narzucić swoje chore wizje.

Boję się państwa, w którym ekstrema ma taką władzę, w którym urzędnicy
dyktują zawartość prasy, a katolicy płacą okup za to, że Ksiądz głosi
Ewangelię.

I wreszcie: boję się auto-cenzora, który włącza mi się w głowie ze strachu.
Chcę żyć w wolnym kraju i nie bać się mówić tego, o czym nie wolno milczeć.

Aborcja jest morderstwem. Kto dopuszcza się morderstwa jest mordercą.

Ruch aborcyjny wywodzi się z rasizmu, eugeniki, nazizmu. Wszelkie porównania
Holocaustu i jego sprawców do dzieciobójstwa przedurodzeniowego i tych,
którzy się go dopuszczają, są uzasadnione.

Błagam, nie dajmy się zakneblować.

Źródło http://info.wiara.pl/doc/450144.Najfeld-Nie-dajmy-sie-zakneblowac

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Najfeld: Nie dajmy się zakneblować