Najgłupszy prezydent w historii Polski ! !

Data: 2011-01-17 18:26:04
Autor: mi
Najgłupszy prezydent w historii Polski ! !
Oczywiscie jest nim Bronisław Komorowski !!.
Jesli sa tacy , ktorzy uwazaja , ze jest inaczej , niech podadza argumenty punktujac osiagniecia przygłupa.
Moze dam sie przekonac , ze jest inaczej.

mi

Data: 2011-01-17 11:31:25
Autor: jacek
On 17 Sty, 18:26, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
Oczywiscie jest nim Bronisław Komorowski !!.
Jesli sa tacy , ktorzy uwazaja , ze jest inaczej , niech podadza
argumenty punktujac osiagniecia przygłupa.
Moze dam sie przekonac , ze jest inaczej.

Komorowski, póki co, wcale nie jest prezydentem.
dlaczego więc chcesz go przyrównywać do kogokolwiek.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-17 12:27:15
Autor: Hans Kloss
Najgłupszy prezydent w historii Polski !!
On 17 Sty, 18:26, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:

Moze dam sie przekonac , ze jest inaczej.

 Równie głupi był Wałęsa tyle że mniej (czytaj: wcale) kształcony. Ale
dla równowagi miał mądrzejszych ofice...upsss, doradców chciałem
napisać. Tak więc remis moim zdaniem, remis osiągnięty przy pomocy
pasa transmisyjnego do tego samego segmentu wrażliwości wyborczej (dla
niezorientowanych- parafraza cytatu niemiłościwie nam panującego
platfonskiego durnia)
J-23

Data: 2011-01-17 12:49:24
Autor: Bruner
Najglupszy prezydent w historii Polski !!
to moze ty podasz co Kaczor zrobil dla Polski i Polaków?
Inwigilowal ludzi, podsluchy, prowokacje,
rozkrecal afery, których nie bylo, grzebal sie w
przeszlosci, zamiast patrzec w przyszlosc, sklócal
naród ( ZOMO tam a my tu) konferencje prasowe
Zioberki, zamykanie najwiekszych bandziorów,
którzy pózniej okazywali sie ploteczkami. To sa
osiagniecia Kaczorów i ich popleczników. Nigdy
wiecej takich bojowników, co sami w stanie
wojennym siedzieli u mamusi pod spódnica, a teraz
mienia sie jedynym sprawiedliwym.

Data: 2011-01-17 12:07:35
Autor: jacek
Najglupszy prezydent w historii Polski !!
On 17 Sty, 18:49, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
to moze ty podasz co Kaczor zrobil dla Polski i Polak w?
Inwigilowal ludzi, podsluchy, prowokacje,
rozkrecal afery, kt rych nie bylo, grzebal sie w
przeszlosci, zamiast patrzec w przyszlosc, skl cal
nar d ( ZOMO tam a my tu) konferencje prasowe
Zioberki, zamykanie najwiekszych bandzior w,
kt rzy p zniej okazywali sie ploteczkami. To sa
osiagniecia Kaczor w i ich poplecznik w. Nigdy
wiecej takich bojownik w, co sami w stanie
wojennym siedzieli u mamusi pod sp dnica, a teraz
mienia sie jedynym sprawiedliwym.

to może ja. dla was, wysokowieńców, to
podsłuchy są złe, kiedy was dotyczą.
dla nas, normalnych, złe są zawsze.

co do afer, to były i są na skalę krytą;
przecież sam wiesz, wie każdy.

dobrze, bandzioki, przecież kiedy rządzi po
zawsze będziecie kryci. czy nie?
prawda, co napisałem?

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-17 19:30:27
Autor: ali
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
[...]
no to buraku odpowiadam
blady strach padł na złodziei i kasa na budżetówkę była płacona na bieżąco
aha dostałem 30% podwyżki do kieszeni a nie obiecanki

Data: 2011-01-17 14:43:49
Autor: Bruner

"ali " <ali57@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ih25cj$125$1inews.gazeta.pl...

aha dostałem 30% podwyżki do kieszeni a nie obiecanki

a za co ? za pierdolenie glupot ciemniej masie

Data: 2011-01-18 12:38:22
Autor: wasabi
On Mon, 17 Jan 2011 19:30:27 +0000, ali  wrote:

[...]

zapomniał pajac że PiS wdawał to co wypracowało SLD swoimi rządami. dziwne że jak prawica rozpierdoli gospodarkę zawsze SLD musi po nich sprzątać, tak już było kilka razy.

Data: 2011-01-17 23:07:57
Autor: matusm

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:ih1vfb$umq$1news.onet.pl...
[...]
Bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-17 18:39:57
Autor: cyc

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ih1u38$phh$2news.onet.pl...
[...]

Osiagniecia i porazki prezydenta mozna podsumowywac dopiero wtedy , kiedy skonczy sie jego  kadencja a jesli ktos bardzo niecierpliwy i jest pisolubcem lub wyjatkowo zlosliwa franca , to moze pokusic sie o podsumowanie " nawet juz " po roku !!.
Wczesniejsza analiza prezydentury dowodzi tylko gowniarstwa oceniajacego i jego calkowitej politycznej ingorancji  .
Zauwazalna zaleta prezydenta Komorowskiego w przeciwienstwie do konusa L.Kaczynskiego jest to, ze nikomu nieskladal melduku o wykonaniu zadania , co przeklada sie na tekst " teraz kurwa my " !!

cyc

Data: 2011-01-17 11:33:08
Autor: HaMMeR
On 17 Sty, 18:39, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mi" <mariano.italianoU...@op.pl> napisał w wiadomościnews:ih1u38$phh$2news.onet.pl...

> [...]

skonczy sie jego  kadencja a jesli ktos bardzo niecierpliwy i jest
pisolubcem lub wyjatkowo zlosliwa franca , to moze pokusic sie o

Co ty sciero nie powiesz??!! A L.Kaczynskiego 'ocenialiscie' juz
pierwszego dnia
jego prezydentury! To teraz zdrajco morda w kubel !
Lewus hebany...

Wczesniejsza analiza prezydentury dowodzi tylko gowniarstwa oceniajacego i
jego calkowitej politycznej ingorancji  .

Bo ty tak powiedziales.., umyslowa gnido?

Zauwazalna zaleta prezydenta Komorowskiego w przeciwienstwie do konusa
L.Kaczynskiego jest to, ze nikomu nieskladal melduku o wykonaniu zadania ,
co przeklada sie na tekst " teraz kurwa my " !!

Doprawdy??!!!!!!!!!!! Nie skladal? A ja ci mowie ze SKLADAL! I to na
bacznosc!
Tak zupelnie jak ty, propagandowy lichy kramarzu.., swinski cycu!

cyc

Data: 2011-01-17 14:41:28
Autor: Bruner

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:531aba26-34e0-493c-b0d1-e1f632dabbcdw29g2000vba.googlegroups.com...

Co ty sciero nie powiesz??!! A L.Kaczynskiego 'ocenialiscie' juz
pierwszego dnia

kaczor juz byl kretynem od urodzenia i jego prezydentura nie ma tu nic do rzeczy

Data: 2011-01-17 21:18:36
Autor: mi
NajgÂłupszy prezydent w historii Polsk i !!
On 17.01.2011 20:41, Bruner wrote:
Co ty sciero nie powiesz??!! A L.Kaczynskiego 'ocenialiscie' juz
pierwszego dnia

Ale prezydenturę agenta Bronka byś chciał pewnie ocenić dopiero po 2 kadencjach, tak?

mi

Data: 2011-01-17 12:33:18
Autor: HaMMeR
On 17 Sty, 21:18, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:

Ale prezydenturę agenta Bronka byś chciał pewnie ocenić dopiero po 2
kadencjach, tak?

mi

Ja..?! Dwie kadencje dla budy ruskiej??? A fe, wypluj to szybko i nwet
nie mysl tak brzydko!!

Data: 2011-01-17 21:42:44
Autor: mi
On 17.01.2011 21:33, HaMMeR wrote:
Ja..?! Dwie kadencje dla budy ruskiej??? A fe, wypluj to szybko i nwet
nie mysl tak brzydko!!

Wskazuję tylko na kalizm i służalczość pożytecznych idiotów.

mi

Data: 2011-01-18 14:13:49
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:531aba26-34e0-493c-b0d1-e1f632dabbcdw29g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

bacznosc!
Tak zupelnie jak ty, propagandowy lichy kramarzu.., swinski cycu!

Nie smierdzi kolo Ciebie ? bo tak pier...sz jakbys sie zes....al !
Jak wiekszosc pisolubcow jestes taka zapyziala wioskowa gnida !.

cyc

Data: 2011-01-17 11:48:56
Autor: jacek
> [...]

L.Kaczynskiego jest to, ze nikomu nieskladal melduku o wykonaniu zadania ,
co przeklada sie na tekst " teraz kurwa my " !!

cycuśka kochany, przecież wiadomo jaką masz opcję.
ale jest to oki; każdy wybiera taką, na jaką go stać
lub z którą się najlepiej czuje. choc bywa też tak,
że różnice światopoglądów mają małe znaczenie,
kiedy widzi się, że człowiek z innej opcji politycznej
jest normalnie człowieczy.

co do Pana Leszka Kaczyńskiego, to faktycznie
rozentuzjazmowany popełnił błąd, ale późniejsze
decyzje świadczą, że był Prezydentem.
natomiast u Pana Komorowskiego nie ma żadnych
przesłanek, że kiedykolwiek prezydentem się stanie,
choć oczywiście nie chyli głowy publicznie przed mocodawcą,
ale chyli bardziej, niż wypadałoby prezydentowi.

ojejku, nawet nie chce mi sie pisać. są marionetki,
są ludzie źli i uczciwi.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2011-01-17 20:19:29
Autor: mi
On 17.01.2011 18:39, cyc wrote:
[...]

Potrzebuesz obserwować delikwenta rok albo nawet 4 lata, żeby stwierdzić, że jest przygłupem, który kompromituje się za każdym razem, gdy nie czyta z kartki? Gratuluję.

mi

Data: 2011-01-17 14:25:07
Autor: Bruner
Najgłupszy prezydent w historii Polski !!

"mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote in message news:ih24nt$gue$1news.onet.pl...

Potrzebuesz obserwowac delikwenta rok albo nawet 4 lata, zeby stwierdzic, ze jest przyglupem, który kompromituje sie za kazdym razem, gdy nie czyta z kartki? Gratuluje.

w twoim przypadku wystarczy przeczytac jedno zdanie aby stwierdzic wrodzony kretnizm

Data: 2011-01-17 11:40:57
Autor: HaMMeR
On 17 Sty, 20:25, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
"mi" <mariano.italianoU...@op.pl> wrote in message

> [...]
> z kartki? Gratuluje.

w twoim przypadku wystarczy przeczytac jedno zdanie aby stwierdzic wrodzony

Mowilem ci, abys milczal swinio!

Data: 2011-01-18 10:06:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-17 18:39, cyc pisze:
[...]

Fakt, jak na razie nie można mu wiele zarzucić.  A i pochwał parę by sie znalazło.

Data: 2011-01-17 18:42:19
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 18:26, mi pisze:
[...]

ok, ale to oznacza ze Jk jest jeszcze glupszy inaczej by nie przegral.

--
the_foe

Data: 2011-01-17 11:39:26
Autor: HaMMeR
On 17 Sty, 18:42, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

> mi

ok, ale to oznacza ze Jk jest jeszcze glupszy inaczej by nie przegral.

I tu sie mylisz scierwenko!
Nie JK byl glupszy, tylko przybylo ostatni duzo glupszych 'wyborcow',
czyli
pozytecznych debili.
Jakos dziwnie latwo wszelkie scierwomedia, jak GWno, tvn23,5,i inne
niepolskie,
chociaz polskojezyczne, zamieniaja wam we lbach szare na gnoj..,
zadziwiajaco szybko!

Data: 2011-01-17 20:50:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 20:39, HaMMeR pisze:
[...]

czyli jednak bolszewizm! Ci tez rzucali takie teksty ze ludzie nie dorosli do demokracji skoro ich partia w wolnych wyborach przegrala (w stosunku 25:58 z eserowcami).

--
the_foe

Data: 2011-01-17 23:06:10
Autor: matusm

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ih1v1p$6c5$3news.dialog.net.pl...
[...]

ale przegral bo ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-17 21:31:03
Autor: u2
[...]

No nie, Bolek był jeszcze mniej mądry inaczej. :)

Poza tym za krótko oceniać dokonania Bronka ze spalonych WSI. Dzisiaj
słuchałem wypowiedzi Nałęcza i mówił w miarę sensownie.

Data: 2011-01-17 12:48:30
Autor: Hans Kloss
On 17 Sty, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Poza tym za krótko oceniać dokonania Bronka

Ale tu nikt nie rozprawia o osiągnięciach tylko o GŁUPOCIE!
I nie jest wcale powiedziane że człowiek głupi musi być złym
prezydentem. Jeżeli będzie miał rozsądnych doradców i taką świadomość
swojego ograniczenia umysłowego aby słuchać we wszystkim ich rad to
się nawet może złotemi zgłoskami zapisać ;).
Szansa wprawdzie niewielka bo skąd u durnia mądrzy doradcy...
J-23

Data: 2011-01-17 22:05:56
Autor: mi
On 17.01.2011 21:48, Hans Kloss wrote:
[...]

Ktoś kto jest świadom swoich ograniczeń nie jest w mojej ocenie durniem. Jest może mniej inteligentny ale wystarczająco bystry by dostrzec pewne fakty. Za to telewizornia pełna durniów, którzy są przekonani o swojej wielkości.

mi

Data: 2011-01-17 13:20:38
Autor: Hans Kloss
On 17 Sty, 22:05, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:

Ktoś kto jest świadom swoich ograniczeń nie jest w mojej ocenie durniem.

O przepraszam, w tytule postu wyraźnie stoi "najgłupszy" a nie
"największy dureń". w tej ostatniej konkurencji komoruski jako
prezydent nie powiedział jeszcze zapewne ostatniego słowa ale póki co
zdecydowanie wyprzedza go Wałęsa
J-23

Data: 2011-01-18 00:02:31
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 21:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Ponoc Neron byl najlepszym cesarzem do czasu kiedy nie zachcialo mu sie rzadzic (przez pierwsze lata w praktyce rzadzila matka zz doradcami)

--
the_foe

Data: 2011-01-17 16:44:36
Autor: Hans Kloss
On 18 Sty, 00:02, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

Ponoc Neron byl najlepszym cesarzem do czasu kiedy nie zachcialo mu sie
rzadzic (przez pierwsze lata w praktyce rzadzila matka zz doradcami)

 Ja chętnie wierze że bardzo inteligentny przywódca to spore
zagrożenie a nieraz i zupełna klęska dla kraju, przykłady Napoleona i
Hitlera są tu chyba dostatecznie wymowne. Taki inteligentny człowiek,
wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu
od owych głupszych doradców, NIE ZNA.
J-23

Data: 2011-01-17 18:18:09
Autor: jacek
On 18 Sty, 01:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu

racja, inteligentny i zły, to klęska dla narodu,
bo przecież inni przywódcy też są źli i inteligentni.
ale rozumny i dobry, to już dla nich nie do wybaczenia.
i tak to się kręci na tym świecie;
inteligentni zabierają tak samo złym i inteligentnym,
skoro są bardzo inteligentni.

tylko nie pytaj, dlaczego nie ma dobrych.

pozdrowienia,
jacek

Data: 2011-01-18 01:55:31
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-18 01:44, Hans Kloss pisze:

Taki inteligentny człowiek,
wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu
od owych głupszych doradców, NIE ZNA.

No widzisz Hans, uchwyciles jaja za sedno (albo jakos tak). Taki jest wlasnie jarek tyle ze z jego inteligencja to bez przesadyzmu ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-17 21:46:40
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 21:31, u2 pisze:
Nałęcza i mówił w miarę sensownie.

Nałecz powinien najpierw przeprosic wszytkich Polakow ze afirmowal wicemarszalkostwo dla Leppera.

--
the_foe

Data: 2011-01-17 23:22:20
Autor: matusm
[...]

Moze nie jest taki najglupszy ,chyba Walese Bolka nikt nie przebije a Komorowski to tylko ciagle przedluzenie rzadow,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-18 09:21:59
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
NajgĹ?upszy prezydent w historii Polski !!

[...]

Nie dasz się przekonać! Do takich fanatyków jak ty nie docierają żadne argumenty!

Data: 2011-01-18 12:35:31
Autor: wasabi
On Mon, 17 Jan 2011 18:26:04 +0100, mi wrote:

[...]

Podaj osiągnięcia Lecha Kaczyńskiego w pierwszych 4 miechach urzędowania. Czyli wg. ciebie Lech też był o kant dupy ....

Najgłupszy prezydent w historii Polski ! !