Najgłupsi kierowcy na A2

Data: 2012-07-10 19:39:49
Autor: jerzu
Najgłupsi kierowcy na A2

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-10 20:25:39
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 19:39, jerzu pisze:

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

6:55 nie wiem kto głupszy - ten co łapał stopa, czy ten co go zabrał. No bo chyba nie umówili się "będę czekał na wjeździe z drogi numer pińcet".

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-10 20:46:10
Autor: RD
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 20:25, Grejon pisze:
[...]

  Ten co łapał. Ten co zatrzymał się (a nie zabrał) mruga światełkami w tylnej szybie... :)

Data: 2012-07-10 20:50:59
Autor: MM
Najgłupsi kierowcy na A2
Dnia 10-07-2012 o 20:25:39 Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):

[...]

To była policja, nie widziałeś jak włączyli "koguta" za szybą?

Data: 2012-07-10 21:14:11
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 20:50, MM pisze:

To była policja, nie widziałeś jak włączyli "koguta" za szybą?

Nie oglądałem na pełnym ekranie :)

Data: 2012-07-10 21:15:16
Autor: MM
Najgłupsi kierowcy na A2
Dnia 10-07-2012 o 21:14:11 Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):

W dniu 2012-07-10 20:50, MM pisze:

To była policja, nie widziałeś jak włączyli "koguta" za szybą?

Nie oglądałem na pełnym ekranie :)

powiem więcej, ja też nie, do tego mój ekran ma... 10" :)

Data: 2012-07-10 21:30:23
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 21:15, MM pisze:
[...]

No może, widziałem, że podjechało jakieś mondeo i tylko patrzyłem o czym gada z tym z prawej.

Data: 2012-07-10 21:44:47
Autor: 'Tom N'
Najgłupsi kierowcy na A2
Grejon w <news:jthvrp$l0c$2usenet.news.interia.pl>:

[...]

Czyli miganie widziałeś, bo to był film bez dźwięku ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-10 21:57:16
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 21:44, 'Tom N' pisze:
[...]

Nie widziałem bo nie patrzyłem na tylną szybę.

Data: 2012-07-10 20:31:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 19:39, jerzu pisze:

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

Ja sie natomiast zastanawiam, jak doszlo do tego, ze ludzie jada na autobanie pod prad? Rozumiem, ze brak mozgu i odczytania stosownych znakow, ale uklad drog dojazdowych chyba powinien to uniemozliwiac.
Wiec moze poza bezmozgoscia problem lezy gdzie indziej?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-07-10 20:54:10
Autor: Lukasz
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 20:32, Grejon pisze:
[...]

zawracają bo co? pytam bo tam nie jeżdżę, a przypadków tyle że dziwię się że jeszcze takiego na A4 nie widziałem

Lukasz

Data: 2012-07-10 20:58:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello Lukasz,

Tuesday, July 10, 2012, 8:54:10 PM, you wrote:

[...]

W komentarzach do filmu masz, dlaczego zawracają.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-10 21:38:25
Autor: Artur Maśląg
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

Sugerujesz pobór opłat? Nie wierzę, że to jest główną przyczyną tych
zachowań - szczególnie patrząc po zestawach.

Data: 2012-07-10 21:39:28
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 21:38, Artur Maśląg pisze:

Sugerujesz pobór opłat? Nie wierzę, że to jest główną przyczyną tych
zachowań - szczególnie patrząc po zestawach.

Raczej przegapienie zjazdu.

Data: 2012-07-10 21:42:08
Autor: Artur Maśląg
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 21:39, Grejon pisze:
W dniu 2012-07-10 21:38, Artur Maśląg pisze:

Sugerujesz pobór opłat? Nie wierzę, że to jest główną przyczyną tych
zachowań - szczególnie patrząc po zestawach.

Raczej przegapienie zjazdu.

Być może, ale tam są też tacy, którzy dopiero co wjechali i próbują
wracać - oznakowanie?

Data: 2012-07-12 09:58:21
Autor: kamil
Najgłupsi kierowcy na A2
On 10/07/2012 20:42, Artur Maśląg wrote:
[...]

Jeśli ktoś całe życie jadł chleb z pasztetem, to chyba oczywiste że pogubi się w restauracji z osobnymi widelcami do przystawki i dania głównego?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-12 13:48:42
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-12 10:58, kamil pisze:

Jeśli ktoś całe życie jadł chleb z pasztetem, to chyba oczywiste że
pogubi się w restauracji z osobnymi widelcami do przystawki i dania
głównego?

No niby tak, ale nawet taki ktoś wie, że zupę je się łyżką, a ziemniaki widelcem. :)

Data: 2012-07-12 13:04:20
Autor: kamil
Najgłupsi kierowcy na A2
On 12/07/2012 12:48, Grejon wrote:
[...]

Wiesz, cudów nie wymagajmy. Większość z nich doskonale wie, że nie powinna była wjeżdżać czy zawracać, ale i tak ma to w dupie. Tak samo, jak ograniczenia prędkości, podwójne ciągłe i wiele innych zasad, których ułańska fantazja i "co mi idioci będą mówić" zabrania przestrzegać.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-12 21:50:50
Autor: anacron
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-12 14:04, kamil pisze:
[...]

Zgodzę się z dwoma "ale"

1. Ograniczenia prędkości dość często są absurdalne i niczym
nieuzasadnione, a to niestety bezpośrednio prowadzi do tego, że
zaczynamy olewać wszystkie.

2. Nadmiar wszystkich znaków na drogach prowadzi do ich lekceważenia...

Data: 2012-07-12 14:58:27
Autor: Artur Maśląg
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

Bez jaj - zupy widelcem to się raczej jeść nie da i o tym zdaje się
większość wie. Niezależnie od tego, czy ten widelec był od przystawki
czy też dania głównego.

Data: 2012-07-12 14:35:14
Autor: kamil
Najgłupsi kierowcy na A2
On 12/07/2012 13:58, Artur Maśląg wrote:
[...]

Więc dlaczego ci kierowcy próbują kroić masło parasolką do koktajlu? ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-12 15:04:30
Autor: Chris
Najgłupsi kierowcy na A2
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Nigdy pod namiotem nie byłeś :) nie takie rzeczy się robiło :)

Data: 2012-07-12 15:08:51
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-12 15:04, Chris pisze:

Nigdy pod namiotem nie byłeś :) nie takie rzeczy się robiło :)

Ej, no zdecydujcie się. To zjeżdżamy ze zwykłej krajówki na autostradę czy leśny dukt? :)

Data: 2012-07-12 15:10:04
Autor: Artur Maśląg
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

Jestem starym harcerzem (ze starej, dobrej szkoły), więc możesz
spokojnie przyjąć, że mam w tej materii duże doświadczenie.

Data: 2012-07-11 00:53:06
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

Jak oglądałem to 1 raz (a obejrzałem naście), jedyny komentarz, niczym mantra był "O JA PIERDOLĘ" ...

Dlaczego ? Znam cenę przejazdu dla osobówek i ciężarowych pomiędzy strykowem a 1 zjazdem ...

Do zjazdu na Łęczycę koszt dla osobówki to 4 PLN, dla motoru 2 PLN ... Kurwa mać- trzeba być ostro poronionym debilem by dla kwoty mniejszej niż 4 PLN ryzykować taką ilośćludzkich istnień .... Dla 4 PLNów nawet bym motylińskiego nie zabił ... poważnie.

Data: 2012-07-12 21:56:47
Autor: 'Tom N'
Najgłupsi kierowcy na A2
anacron w <news:jtna1u$8ug$2mx1.internetia.pl>:

[...]

Tak ci powiedział komendant?

Data: 2012-07-11 09:54:34
Autor: SW3
Najgłupsi kierowcy na A2
Dnia 10-07-2012 o 20:58:19 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid>  napisał(a):

W komentarzach do filmu masz, dlaczego zawracają.

Znaczy system nie przewiduje sytuacji, że ktoś podjeżdża do bramek i nie  ma czym zapłacić/nie chce zapłacić?

--
SW3
-- --

Data: 2012-07-11 10:01:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello SW3,

Wednesday, July 11, 2012, 9:54:34 AM, you wrote:

W komentarzach do filmu masz, dlaczego zawracają.
Znaczy system nie przewiduje sytuacji, że ktoś podjeżdża do bramek i nie
ma czym zapłacić/nie chce zapłacić?

Znaczy system zakłada, że chcąc zdawać na prawo jazdy, trzeba się
wykazać umiejętnością czytania. Ostrzeżenia o płatnej drodze są w
wystarczającej odległości a bramek nikt polem maskującym nie osłania -
widać je z daleka.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-11 10:24:45
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w
[...]

g* prawda - z jakiej odleglosci widzisz bramki np pod Wroclawiem ?
I gdzie masz wyrazna tablice ze tu jest ostatni zjazd przed bramka ?

Jakos we Francji nie bylo problemu wyraznie oznakowac, mimo ze po francusku, oraz umiesic ostatnie zjazdy w bezposredniej bliskosci bramek.

Albo np taka sytuacja z Wloch - wjezdzam, szlaban otwarty, biletu nie widze, spytac sie nie ma kogo ... wjezdzam. Zjezdzam na nastepny zjazd, mowie obsludze ze mi biletu nie wydalo, a oni ze to ich nie obchodzi, trzeba bylo nie wjezdzac. Teraz trzeba zaplacic za cala autostrade.
Mowie ze nie ma problemu, wjechalem praktycznie na poczatku, wracam juz do domu, to sobie pojade do konca i zaplace za calosc.

Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly ....

P.S. Wczoraj rano widzialem przed Wroclawiem od zachodu kilkanascie km korka. Wypadek jakis czy to do bramek wjazdowych ?
Jak do bramek ... to sie mija z celem..

J.

Data: 2012-07-11 10:56:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello J.F,

Wednesday, July 11, 2012, 10:24:45 AM, you wrote:

[...]

Nie wiem - nie podjeżdżałem od tamtej strony po wprowadzeniu opłat...
Ale my tu piszemy o konkretnej bramce na zupełnie innej autostradzie -
tam ponoć jest dobrze oznakowane.

[...]

Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do
Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly ...

Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?
Przypomnij sobie, co się działo zaraz za Krzywą.

P.S. Wczoraj rano widzialem przed Wroclawiem od zachodu kilkanascie km
korka. Wypadek jakis czy to do bramek wjazdowych ?
Jak do bramek ... to sie mija z celem..

Było nie protestować na Winietou... Ja od samego początku uznaję
bramki za totalny bezsens organizacyjny i ekonomiczny.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-11 11:16:58
Autor: Michal Jankowski
Najgłupsi kierowcy na A2
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> writes:

Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do
Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly ...

Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?

No ale co komu zaszkodzi, jak zawrócę przy bramkach? Oczywiście nie
tak, żeby jechać pod prąd, tylko z przejazdem na nitkę w drugą stronę.
Tam nikt szybko nie jedzie, choćby chciał.

  MJ

Data: 2012-07-11 11:51:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello Michal,

Wednesday, July 11, 2012, 11:16:58 AM, you wrote:

[...]

Na autostradzie nie wolno zawracać. Z samej zasady. Zezwalajac na
zawracanie odbierasz status autostrady. Poza tym - to strasznie
niebezpieczne - TIRa w miejscu nie zawrócisz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-11 12:05:08
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello Michal,
[...]

Stawiajac jakies przeszkody w poprzek drogi tez odbierasz status autostrady, a jak kolejka do nich trwa dlugo to tym bardziej.

J.

Data: 2012-07-11 13:33:06
Autor: Michal Jankowski
Najgłupsi kierowcy na A2
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> writes:

Na autostradzie nie wolno zawracać. Z samej zasady. Zezwalajac na
zawracanie odbierasz status autostrady.

Jeżeli tak cię to boli, to można 50m przed bramkami postawić znak
'koniec autostrady' i 5m za bramkami 'początek autostrady'.

  MJ

Data: 2012-07-11 13:43:46
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości
[...]

A wrecz wypadaloby, bo co to w koncu za autostrada ze szlabanami i ograniczeniami do 60 :-)

J.

Data: 2012-07-12 16:50:16
Autor: Jakub Witkowski
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

To się nazywa fundamentalizm :)
No to niech będzie, że "odbieram status" w tym punkcie.

Nie widzę powodu dla którego przed bramkami nie miałoby się dać zawrócić ze skrajnego pasa,
jeśli by to zawczasu sensownie zaprojektować (oczywiście - zawczasu) to nawet i cięzarowym.
Przecież tam prędkość jest równa zeru, w dodatku i tak jest zwężenie dla przeciwnego
kierunku, z X przejazdów do np. 2 pasów, więc żadna wielka kolizyjność.

(ascii- font stałej szerokości)

              ___________
|           |           |           |
|===|===|===|___________|===|===|===|
|   .   .   .               .   .   |
|   .   .   .      ____     .   .   |
|   .   .   .     /    \    .   .   |
|   .   .   .    |      |   .   .   |
|   .   .   .    |      |   .   .   |
|   .   .   .    |      |   .   .   |
|                |      |   .   .   |
\               /       /          /
  \             /       /          /
   \           /       /          /
    \         /       /          /
    |    .    |       |    .    |
    |    .    |       |    .    |
    |    .    |       |    .    |

Data: 2012-07-12 17:01:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello Jakub,

[...]

[...]

Po autostradach nie jeżdżą tylko osobówki - TIR na czymś takim nie
zawróci. Poza tym budować coś takiego dla ślepych kretynów
wjeżdżających bez pieniędzy na płatną autostradę?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-12 18:51:17
Autor: WildS
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-12, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
[...]

Ale odcinek płatny nie zaczyna się na bramkach tylko w zasadzie kończy
bramkami opłat. Jak ktoś chce zawrócić przed bramkami to de facto
powinien płacić 2 razy za przejazd płatnym odcinkiem ;)

--
WildS

Data: 2012-07-11 12:53:46
Autor: 4CX250
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjz629ubqt1.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
No ale co komu zaszkodzi, jak zawrócę przy bramkach? Oczywiście nie
tak, żeby jechać pod prąd, tylko z przejazdem na nitkę w drugą stronę.
Tam nikt szybko nie jedzie, choćby chciał.

I jest ograniczenie do 40, często fotoradary...

Marek

Data: 2012-07-11 11:33:43
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
[...]

No to z daleka ich nie widac, aczkolwiek czy jest dobra informacja to juz nie powiem - na bielanach to teraz policji wypatruje (80) :-)

Ale my tu piszemy o konkretnej bramce na zupełnie innej autostradzie -
tam ponoć jest dobrze oznakowane.

Ponoc. A fotki gdzie :-)

Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do
Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly
Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?

Na jakiej autostradzie - na bramkach bocznego wezla, sam niedawno pisales ze to juz nie autostrada :-)

A nawet i na autostradzie - tuz przy bramkach czemu nie, skoro wszystkie pojazdy sa zatrzymywane i musza ruszac.

[...]

Ale to Tusk je wprowadzil w zycie, nie Winietu, bylo sie zastanowic przed wyborami :-)

J.

Data: 2012-07-11 12:37:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello J.F,

Wednesday, July 11, 2012, 11:33:43 AM, you wrote:

[...]
No to z daleka ich nie widac,

Że bramek nie widać, to oczywiste - są w dołku. Ale, że nie widać
znaków?

aczkolwiek czy jest dobra informacja to juz nie powiem - na
bielanach to teraz policji wypatruje (80) :-)

Oni tam zawsze stali, stoją i będą stać - dopóki ktoś mądry nie
zdejmie tego idiotycznego ograniczenia.

Ale my tu piszemy o konkretnej bramce na zupełnie innej autostradzie - tam ponoć jest dobrze oznakowane.
Ponoc. A fotki gdzie :-)

Mam pojechać i zrobic? Sam se zrób :P

[...]

Aaaa - chodzi Ci o zjazd na Oławę - tu oczywiście.
Myslałem, że piszesz nadal o Bielanach.

A nawet i na autostradzie - tuz przy bramkach czemu nie, skoro wszystkie pojazdy sa zatrzymywane i musza ruszac.

Jaką średnicę zawracania ma TIR? Zablokujesz całość, ktoś nie zauważy,
ruszy ostro i nieszczęście gotowe. Poza tym - nie na autostradzie, u
diabła! Tuż przed bramkami jest wiadukt jakies drogi lokalnej -
moznaby zrobić wjazdy i zjazdy na niego/z niego...

[...]

Ale co to ma wspólnego z wyborami? Po tym, jak potraktowano Pola nikt
rozsądny w polityce nie zaryzykuje ponownego podejścia z winietami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-11 13:02:46
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
?
Nie wiem - nie podjeżdżałem od tamtej strony po wprowadzeniu opłat...
No to z daleka ich nie widac,

Że bramek nie widać, to oczywiste - są w dołku. Ale, że nie widać
znaków?

Ale nie jestes miejscowy, to skad masz wiedziec czy to ostatnie ostrzezenie, czy jeszcze 30 km i dwa zjazdy czekaja ?

A zauwaz ze taki drogowskaz powinien stac np przy wroclawskim stadionie - tam jadac AOW sie decydujesz czy do Opola chcesz jechac autostrada platna, czy droga 94 ..

aczkolwiek czy jest dobra informacja to juz nie powiem - na
bielanach to teraz policji wypatruje (80) :-)

Oni tam zawsze stali, stoją i będą stać - dopóki ktoś mądry nie
zdejmie tego idiotycznego ograniczenia.

Ograniczenie nie jest moze takie glupie, patrzac na caly ten wezel, a akurat ja nie pamietam zeby zawsze stali.
Raz jeden, w przeciwna strone i z lornetka a nie suszarka.

[...]

calkiem przyzwoita jak skreci ciagnik o 90 stopni, tylko dziura w barierce musi byc dluzsza  :-)

Zablokujesz całość, ktoś nie zauważy,
ruszy ostro i nieszczęście gotowe.

Nie zdazy sie rozpedzic :-)

Poza tym - nie na autostradzie, u diabła!
Tuż przed bramkami jest wiadukt jakies drogi lokalnej -
moznaby zrobić wjazdy i zjazdy na niego/z niego...

Ale nie zrobiono, i to wlasnie pietnujemy :-)

[...]

Ale podejscia z platnymi autostradami jakos sie nie bali :-)

J.

Data: 2012-07-11 13:08:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Najgłupsi kierowcy na A2
Hello J.F,

Wednesday, July 11, 2012, 1:02:46 PM, you wrote:

[...]

[...]

Pol chciał zrobić trochę więcej płatnych niż tylko te krótkie odcinki
autostrad. Przeciętny lodożerca, znaczy wyborca nie lubi bogaczy
rozbijajacych się autostradami i nie sprzeciwi się opłacie, dopóki
jego ona nie dotknie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-11 14:58:43
Autor: Grejon
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-11 13:02, J.F pisze:

> Ale nie jestes miejscowy, to skad masz wiedziec czy to ostatnie
ostrzezenie, czy jeszcze 30 km i dwa zjazdy czekaja ?

Stąd mam wiedzieć, że jak jest zjazd przed płatnym odcinkiem to na drogowskazie jest tylko Ax (bez "płatna"), a jak na kolejnym drogowskazie przy Ax jest "płatna" to już wiem że powinienem z autostrady zjeżdzać. Tak przynajmniej było swego czasu na odcinku Stryków-Konin.

Data: 2012-07-11 15:11:31
Autor: jerzu
Najgłupsi kierowcy na A2
On Wed, 11 Jul 2012 14:58:43 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Tak przynajmniej było swego czasu na odcinku Stryków-Konin.

I tak jest dalej. Niektórzy robią problem z niczego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-11 15:35:41
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "Grejon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtjt9t$vbg$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

No ba, ale u nas bylo tak duzo autostrad platnych, ze oczywiscie wiesz iz taka zasada obowiazuje w calym kraju bez wyjatkow, szczegolnie biorac pod uwage konsekwencje naszego oznakowania drog (*)  :-)

Poza tym jak pisalem  jedziesz sobie np z Poznania do Opola, nie powinno byc gdzies na polnocnym wlocie do Wroclawia napisane ze  do Opola w lewo to bedzie autostrada platna, a do Opola prosto to droga bezplatna ? Mimo ze do naprawde platnej autostrady to jeszcze 25 km

No, Poznan to zly przyklad, jak sie chcialo bezplatnie to mozna bylo wybrac 11 jeszcze w Poznaniu :-)  ale powiedzmy z Leszna jedziesz, czy z Glogowa .

J.

(*) te nasze drogi coraz gorzej oznakowane i coraz bardziej skomplikowane. Bez nawigacji to juz sie prawie nie da jezdzic :-)

Data: 2012-07-11 12:52:13
Autor: 4CX250
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jtjd8g$ig3$1inews.gazeta.pl...

Jakos we Francji nie bylo problemu wyraznie oznakowac, mimo ze po francusku, oraz umiesic ostatnie zjazdy w bezposredniej bliskosci bramek.

Mało tego, widziałem filmik na YT niemieckiego kierowcy który piał z zachwytu że zorganizowano zawrotkę na autostradzie pod Paryżem w wyniku jakiejś kolizji i ubolewał strasznie że Niemcy jeszcze do tego nie dorośli.

Marek

Data: 2012-07-12 18:57:09
Autor: WildS
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-11, 4CX250 <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote:
[...]

francuzi mają kilka dobrych rozwiazań. Np. zwężki z okazji robót
drogowych na 2 pasmowej autostradzie są do 1 pasa i z ograniczeniem do
90 a nie do ok. 2.80m dla ciazarowek i drugiego węższego dla osobowek z
ograniczeniem do 80 gdzie typowy scenariusz przejazdu jest taki, ze 30m
przed zwężką gebels wciska sie przed tira a potem na znaku 80 hamuje od
razu świętojebliwie do 70 podczas gdy pozostali i tak suną 100+ lewym
wąskim kilkanascie cm od tirów.

--
WildS

Data: 2012-07-12 19:15:16
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
UĹźytkownik "WildS"  napisał w wiadomości
[...]

Zalezy kto jedzie, gdzie i kiedy. Jak byles Prawdziwym Polakiem (a nie tam w kapeluszu), to sobie chwaliles dwa pasy, bo po lewym mozna bylo jechac te 100+.
Prawdziwi Niemcy jakis nadzwyczajnych hamowan nie prezentowali, ale respektowali te 80, widac ich FR wychowaly :-)
A teraz ponoc fotki i do Polski przysylaja :-)

A przeciez moglo byc pod gore, czy kierowca tira jakis bojazliwy i pojedzie 70 .. a francuzy za nim ..

J.

Data: 2012-07-12 20:28:46
Autor: WildS
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-12, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że niemcy
na zwężkach wyprzedzają tiry np. busami. Taki remont A4 w niemczech to
miejscami tragedia. Teren górski, droga kręta, zwężka na styk, z jednej
strony beton, z drugiej osobĂłwka i jej beton. Po ciemku tam tiry jezdĹźa po
prostu środkiem tych zwężek. Nie widziałem, zeby osobówki jakos
szczegolnie protestowały trąbiąc czy mrugając.

Z tego co zauważyłem to we Francjii akurat te jednopasmowe zwezki
dzialaja. Są dosc szerokie jak na jeden pas a osobówki nie hamują na
siłę do limit-10 jak niemcy.

--
WildS

Data: 2012-07-12 20:51:02
Autor: J.F
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-12, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
A przeciez moglo byc pod gore, czy kierowca tira jakis bojazliwy i
pojedzie 70 .. a francuzy za nim ..

bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że niemcy

Kapelusznik. Gaz ci ukradli czy co ? Albo wyprzedzasz, albo jedziesz za nim z przepisowym odstepem, tak samo bezpiecznie jak we francy.

[...]

No coz, ja tam wiele tirow wyprzedzilem i nie mam zlych wspomnien.
Z wyjatkiem jednej pani w osobowce, co to chcialaby ale boi sie i w efekcie jak suka ogrodnika ...

J.

Data: 2012-07-12 21:07:00
Autor: WildS
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-12, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]

To ja jade Tirem :)

[...]

Zaliczam regularnie niemieckie zwężki i wolałbym na nich całkowity zakaz
wyprzedzania bo to co czasami widzę w lusterkach albo przed maską woła o
pomstę do nieba - wielu kierowców osobówek nie ma dobrego wyczucia
swoich gabarytĂłw i przekraczaja linie dzielaca pasy w najmniej
oczekiwanych momentach.
Jedni wyprzedzają sensownie, inni są rozdarci pomiędzy wyprzedzaniem a
przekroczeniem 80 i w efekcie pol zwezki jada rowno z tirem.

Jedynie nieliczne zwężki mają obrazki zachęcające do jechania 2 pasami
bez wyprzedzania.

--
WildS

Data: 2012-07-10 20:57:54
Autor: janusz_kk1
Najgłupsi kierowcy na A2
Dnia 10-07-2012 o 20:32:42 Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):

[...]

No to są bezmuzgi, na autostradzie się nie da zawrócić, co zresztą
widać na tym filmie, ja się tylko dziwię że jeszcze nikt tam nie zginął.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-07-10 21:10:13
Autor: Big Jack
Najgłupsi kierowcy na A2
W wiadomości
*janusz_kk1* napisał(-a):

ja się tylko dziwię że jeszcze nikt tam nie
zginął.

Kwestia czasu

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-10 20:52:38
Autor: Jaroslaw Postawa
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 20:31, Mikolaj Jopczynski pisze:
Wiec moze poza bezmozgoscia problem lezy gdzie indziej?

Tak. W GPSach (często bez aktualnych map), które mówią "skręć w lewo" i myślenie się wyłącza. Będzie już tylko gorzej. O oznakowaniu się nie wypowiadam, bo nie miałem wątpliwej przyjemności jechać tamtą trasą.

Swoją drogą takim ludziom powinni dożywotnio zabierać prawo jazdy. Ja rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale bez przesady. Też mi się kiedyś przez złe oznakowanie zdarzyło pod Łodzią niechcący wjechać na autostradę (we właściwą stronę, żeby nie było), ale jakoś nie wpadłem na to, żeby zawrócić. Pojechałem do następnego zjazdu.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2012-07-12 11:15:51
Autor: Maciek
Najgłupsi kierowcy na A2
Dnia Tue, 10 Jul 2012 20:31:16 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

[...]

Obstawiam kretynskie oznakowanie lub jego brak. Jak otwierali w Krakowie nowy odcinek obwodnicy, laczacy sie z droga na
Olkusz, to tez czlowiek nie widzial gdzie jest ani w jakim kierunku jedzie.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-10 21:18:34
Autor: Shrek
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-10 19:39, jerzu wrote:

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

Krótko mówiąc, o ja pierdolę...

BTW ktoś tu twierdził, że kierowcy są zupełnie normalni, a rowerzyści pojebani:P

Shrek.

Data: 2012-07-10 21:50:11
Autor: 'Tom N'
Najgłupsi kierowcy na A2

On 2012-07-10 19:39, jerzu wrote:
http://youtu.be/_LsisBugEPw
Chyba nie doroślismy do autostrad.

Krótko mówiąc, o ja pierdolę...

BTW ktoś tu twierdził, że kierowcy są zupełnie normalni, a rowerzyści pojebani:P

Tych kierowców było raptem kilku, a policz tych tutaj:

<http://www.youtube.com/watch?v=Ex8floJj83s>

;)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-10 21:56:00
Autor: Shrek
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-10 21:50, 'Tom N' wrote:

[...]

No masz rację. I wszyscy  pod prąd;)

Shrek.

Data: 2012-07-10 22:37:17
Autor: Michał Baszyński
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 21:50, 'Tom N' pisze:

[...]

ba, sam osobiście jeździłem rowerem po autostradzie A8 pod prąd ;-p

--
Pozdr.
Michał

Data: 2012-07-10 22:56:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najgłupsi kierowcy na A2
W dniu 2012-07-10 22:37, Michał Baszyński pisze:
[...]

Ja też. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-10 22:10:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Najgłupsi kierowcy na A2
On 2012-07-10 19:39, jerzu wrote:

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

Ktoś tu pisał niedawno, że kierowcy ciężarówek są tacy rozsądni. Jak widać totalne bezmózgowie jest wszechobecne.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-11 10:27:55
Autor: 4CX250
Najgłupsi kierowcy na A2
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4qov7p77oq0k47kl1eh8h9m5j6r35kt184ax.com...

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Chyba nie doroślismy do autostrad.

A co ty nie powiesz...
W Austrii Szwajcarii czy Niemczech niemal codziennie w radio usłyszysz komunikat o jadącym Autobahnem "Geisterfahrer"
http://www.youtube.com/watch?v=Mg9oeK9kxiA

Marek

Najgłupsi kierowcy na A2