Najgłupszy prezydent w historii Polski !!

Data: 2011-01-17 21:31:03
Autor: u2
Najgłupszy prezydent w historii Polski !!
W dniu 2011-01-17 18:26, mi pisze:
Oczywiscie jest nim Bronisław Komorowski !!.
Jesli sa tacy , ktorzy uwazaja , ze jest inaczej , niech podadza
argumenty punktujac osiagniecia przygłupa.
Moze dam sie przekonac , ze jest inaczej.

mi

No nie, Bolek był jeszcze mniej mądry inaczej. :)

Poza tym za krótko oceniać dokonania Bronka ze spalonych WSI. Dzisiaj
słuchałem wypowiedzi Nałęcza i mówił w miarę sensownie.

Data: 2011-01-17 12:48:30
Autor: Hans Kloss
On 17 Sty, 21:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Poza tym za krótko oceniać dokonania Bronka

Ale tu nikt nie rozprawia o osiągnięciach tylko o GŁUPOCIE!
I nie jest wcale powiedziane że człowiek głupi musi być złym
prezydentem. Jeżeli będzie miał rozsądnych doradców i taką świadomość
swojego ograniczenia umysłowego aby słuchać we wszystkim ich rad to
się nawet może złotemi zgłoskami zapisać ;).
Szansa wprawdzie niewielka bo skąd u durnia mądrzy doradcy...
J-23

Data: 2011-01-17 22:05:56
Autor: mi
On 17.01.2011 21:48, Hans Kloss wrote:
[...]

Ktoś kto jest świadom swoich ograniczeń nie jest w mojej ocenie durniem. Jest może mniej inteligentny ale wystarczająco bystry by dostrzec pewne fakty. Za to telewizornia pełna durniów, którzy są przekonani o swojej wielkości.

mi

Data: 2011-01-17 13:20:38
Autor: Hans Kloss
On 17 Sty, 22:05, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:

Ktoś kto jest świadom swoich ograniczeń nie jest w mojej ocenie durniem.

O przepraszam, w tytule postu wyraźnie stoi "najgłupszy" a nie
"największy dureń". w tej ostatniej konkurencji komoruski jako
prezydent nie powiedział jeszcze zapewne ostatniego słowa ale póki co
zdecydowanie wyprzedza go Wałęsa
J-23

Data: 2011-01-18 00:02:31
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 21:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Ponoc Neron byl najlepszym cesarzem do czasu kiedy nie zachcialo mu sie rzadzic (przez pierwsze lata w praktyce rzadzila matka zz doradcami)

--
the_foe

Data: 2011-01-17 16:44:36
Autor: Hans Kloss
On 18 Sty, 00:02, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

Ponoc Neron byl najlepszym cesarzem do czasu kiedy nie zachcialo mu sie
rzadzic (przez pierwsze lata w praktyce rzadzila matka zz doradcami)

 Ja chętnie wierze że bardzo inteligentny przywódca to spore
zagrożenie a nieraz i zupełna klęska dla kraju, przykłady Napoleona i
Hitlera są tu chyba dostatecznie wymowne. Taki inteligentny człowiek,
wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu
od owych głupszych doradców, NIE ZNA.
J-23

Data: 2011-01-17 18:18:09
Autor: jacek
On 18 Sty, 01:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu

racja, inteligentny i zły, to klęska dla narodu,
bo przecież inni przywódcy też są źli i inteligentni.
ale rozumny i dobry, to już dla nich nie do wybaczenia.
i tak to się kręci na tym świecie;
inteligentni zabierają tak samo złym i inteligentnym,
skoro są bardzo inteligentni.

tylko nie pytaj, dlaczego nie ma dobrych.

pozdrowienia,
jacek

Data: 2011-01-18 01:55:31
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-18 01:44, Hans Kloss pisze:

Taki inteligentny człowiek,
wiedząc że doradcy są głupsi od niego, ma tendencje ignorować ich
zdanie i podejmować decyzje w sprawach na których się, w odróżnieniu
od owych głupszych doradców, NIE ZNA.

No widzisz Hans, uchwyciles jaja za sedno (albo jakos tak). Taki jest wlasnie jarek tyle ze z jego inteligencja to bez przesadyzmu ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-17 21:46:40
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-17 21:31, u2 pisze:
Nałęcza i mówił w miarę sensownie.

Nałecz powinien najpierw przeprosic wszytkich Polakow ze afirmowal wicemarszalkostwo dla Leppera.

--
the_foe

Najgłupszy prezydent w historii Polski !!