Najgorsi ormowcy [KRK]

Data: 2009-11-10 21:06:54
Autor: CeSaR
Najgorsi ormowcy [KRK]
Czy to jakis styl jazdy  ?
Juz. Ulzylo mi.

Dziś próbowałem jazdy "na zamek". Lewy się kończył, prawy jechał (roboty drogowe). Byłem na lewym.
Gość przede mną wjechał wpuszczony przez kolesia z prawej.
Ja nie jechałem, grzecznie poczekałem, aż wpuszczający koleś pojedzie - zgodnie z zamkiem. Próbowałem grzecznie z włączonym kierunkowskazem wjechać jako kolejny.
Skończyło się na przedstawieniu z rodziny "światło i dźwięk" zafundowanym mi poprzez kolejnego kolesia z prawego pasa. Taki lajf.

Najgorsi ormowcy [KRK]