Najgorsi ormowcy [KRK]

Data: 2009-11-11 00:07:16
Autor: Michał
Najgorsi ormowcy [KRK]
Czy to jakis styl jazdy  ?
Juz. Ulzylo mi.

To ja pamiętam jak jednego ormowca (pozamiejsciego) brałem trawnikiem, a ten wpadł na pomysł zajeżdzania drogi tam ;)

Miasto Krakow (tu mieszkam). Ulica Pradnicka, w kierunku do Kleparza.

ale zamki tu nawet zaczynają troche działać.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-11 08:34:54
Autor: AA
Najgorsi ormowcy [KRK]
Miasto Krakow (tu mieszkam). Ulica Pradnicka, w kierunku do Kleparza.

ale zamki tu nawet zaczynają troche działać.

Tylko ze tam nie dosc, ze nie bylo zamka, to ormo jechalo nie swoim pasem.
Szkoda, ze tam policja nie chce dzialac...

AA

Najgorsi ormowcy [KRK]