Najgorsi ormowcy [KRK]

Data: 2009-11-11 19:25:35
Autor: Moon
Najgorsi ormowcy [KRK]
AA wrote:
Dwa pasy:
> Wpuscil mnie dopiero autobus MPK.

Czy to jakis styl jazdy  ?
Juz. Ulzylo mi.

bo zrobili te prawe pasy (w Alejach) nie wiadomo po co.
czasem jest korek jak cholera, a prawy pas kompletnie pusty, bo nie ma akurat żadnego autobusu ani taksówki.
to co - mam stać 5 minut w korku skoro skręcam akurat na nadchodzacycm skrzyżowaniu?
to bezsens.

moon

Data: 2009-11-11 20:07:16
Autor: AA
Najgorsi ormowcy [KRK]
bo zrobili te prawe pasy (w Alejach) nie wiadomo po co.

To jest prawy pas tuz przed Kleparzem. M.in. po to, zeby autobusy nie staly w korku na ostatnim odcinku przed petla.

czasem jest korek jak cholera, a prawy pas kompletnie pusty, bo nie ma akurat żadnego autobusu ani taksówki.
to co - mam stać 5 minut w korku skoro skręcam akurat na nadchodzacycm skrzyżowaniu?

Korek byl na prawym pasie od wiaduktu, lewy byl pusty. Jechalem pasem dla mnie przeznaczonym - lewym. Ormo nie swoim i pilnowalo kolejki.

AA

Data: 2009-11-11 20:18:35
Autor: Moon
Najgorsi ormowcy [KRK]
AA wrote:
[...]

no tak, tam jest trochę inna sytuacja.
w ogóle ktoś kto projektował ruch drogowy w okolicach Kleparza powinien zostać litościwie poddany eutanazji, zwłaszcza za rozwiązanie skrzyżowania z Wrocłwską i umożliwienie lewoskrętów dla przeguboców na Kleparzu.

moon

Najgorsi ormowcy [KRK]