"Najgorsza kara boska, z Krzyżanowskich Krzy Ĺźanowska".

Data: 2018-06-23 03:52:07
Autor: stevep
"Najgorsza kara boska, z Krzyżanowskich Krzy Ĺźanowska".
# Mój mąż też jest Krzyżanowski, nie musiałam zmieniać nazwiska. Kiedy się pobraliśmy, jeszcze na studiach, nasi przyjaciele się śmieli, że "najgorsza kara boska, z Krzyżanowskich Krzyżanowska". Przypadek, bo to żadna rodzina. Moja pochodzi z Wilna, a on jest z lwowskiej lekarskiej rodziny, z pięknymi zresztą tradycjami. Śmiałam się zawsze z mego teścia, który był położnikiem, że pół Gdyni przyszło na świat przy jego udziale.

Jurek miał oczywiście rację, sama to czułam. Ja w Unii mam wielu przyjaciół, samych dobrych rzeczy od nich doznałam, i gdy z Unią zaczęło się dziać nie najlepiej, nie wolno było oświadczyć im: "Zabieram swoje

zabawki, dziękuję za propozycję i do widzenia".

Choć mam dość.

Czego dość?

Och, polskiej kłótliwości, bez przerwy przecież ktoś się z kimś gryzie. #
Ze strony:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,162269,694328.html?disableRedirects=true
--
stevep

"Najgorsza kara boska, z Krzyżanowskich Krzy Ĺźanowska".