Najgorsza opona świata

Data: 2014-06-03 12:20:36
Autor: atm
Najgorsza opona świata
On 2014-06-03 10:17, twistedme wrote:
Witajcie,

w moim prywatnym rankingu Continental Race King właśnie uplasowała się
na pierwszym miejscu.

Sytuacja: zjazd z asfaltu na szuter, trochę za mały kąt (chociaż zawsze
tam tak jechałem chyba) i gleba.

http://youtu.be/K3MEvZvE0jk

Na poprzedniej oponie (Tioga) nie do pomyślenia. Ok, inna
charakterystyka, kupowałem, żeby też ładnie toczyła się po asfalcie. Ale
to, co stało się potem zakrawa na kpinę. Wstaję, kręcę kołem, a koło
wężykiem - oczywiście dokładnie to samo, co wcześniej z tyłu (pisałem o
tym) - opona na śmietnik. Albo miałem jakieś wybrakowane sztuki, albo to
rzeczywiście jakaś straszna tandeta...

A wcześniej było tak pięknie...

http://youtu.be/zSy_TT5azXY

Najgorsze jest to, że zupełnie nie mam pojęcia co kupić w zamian. Boję
się wydawać kasę na drogie opony, żeby sytuacja się nie powtórzyła.
Chociaż teraz już na 100% zachowam rachunek, ale wiadomo, że wolałbym
nie musieć reklamować... Jak żyć?

pozdr

Race King chyba ma dosc delikatny bieznik, prawda?
Ja raczej bede bral Mountain King II, zastanawiam sie jedynie nad wersja
z warstwa wzmacniajaca, ale to o 100g na oponie wiecej...
http://allegro.pl/continental-mountain-king-29x2-2-racesport-cyklom-i4285450578.html
http://allegro.pl/continental-mountain-king-29x2-2-protection-cyklom-i4285449917.html

Data: 2014-06-03 12:29:50
Autor: atm
Najgorsza opona świata

[...]

na kolach 26" mam opony Kenda Excavator signature series, wg mnie trzymaja swietnie w kazdych warunkach. Jedyny minus to wieksza waga.

Data: 2014-06-03 12:32:52
Autor: twistedme
Najgorsza opona świata

Race King chyba ma dosc delikatny bieznik, prawda?

No ma... ale już nawet nie chodzi o wyjebkę, tylko o to, że opona nadaje się po czymś takim do wyrzucenia. Wygląda tak, jakby ta osnowa była na tyle delikatna, że przy hamowaniu bokiem (z tyłu) i takim "szlifie" przodem wszystko pękało i opona traciła kształt. Nie mam na razie czasu tego dokładnie obejrzeć, ale najpierw dokładnie to samo stało się z tyłu, a teraz przód...

Najgorsza opona świata