Najgorsza opona świata

Data: 2014-06-04 03:04:33
Autor: sdaman29
Najgorsza opona świata
On Tuesday, June 3, 2014 10:17:30 AM UTC+2, twistedme wrote:
Witajcie,

w moim prywatnym rankingu Continental Race King właśnie uplasowała się na pierwszym miejscu.

Sytuacja: zjazd z asfaltu na szuter, trochę za mały kąt (chociaż zawsze tam tak jechałem chyba) i gleba.

http://youtu.be/K3MEvZvE0jk

Na poprzedniej oponie (Tioga) nie do pomyślenia. Ok, inna charakterystyka, kupowałem, żeby też ładnie toczyła się po asfalcie. Ale to, co stało się potem zakrawa na kpinę. Wstaję, kręcę kołem, a koło wężykiem - oczywiście dokładnie to samo, co wcześniej z tyłu (pisałem o tym) - opona na śmietnik. Albo miałem jakieś wybrakowane sztuki, albo to rzeczywiście jakaś straszna tandeta...

A wcześniej było tak pięknie...

http://youtu.be/zSy_TT5azXY

Najgorsze jest to, że zupełnie nie mam pojęcia co kupić w zamian. Boję się wydawać kasę na drogie opony, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Chociaż teraz już na 100% zachowam rachunek, ale wiadomo, że wolałbym nie musieć reklamować... Jak żyć?

pozdr

szczerze mówiąc, miałem wiele złych doświadczeń z oponami continentala.
polecam schwalbe.

Najgorsza opona świata