Najgorszy gatunek Polaka

Data: 2011-11-13 01:09:21
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka
To taka sprzedajna kurwa, która ze strachu przed kościołem, z nienawiści do kleru, sprzeda nas Niemcom i na pomoc wezwie obcych... Taka kurwa nienawidzi kościoła, psioczy anonimowo na niego, ale ze strachu przed nim, ze strachu przed sąsiadami i otoczeniem, sama chodzi do kościoła i posyła na lekcje religii swoje dzieci...

Jestem wręcz przekonany, że wielu tu piszących na grupę ludzi, którzy na klerze, (tak jak ja zresztą) wieszają anonimowo psy, chodzą dla publiki do kościoła i posyłają na religię swoje dzieci. Spotakałem się także w realu z takimi ludźmi, co więcej, ostatnio jeden mój dobry kolega, który stale mi sie podlizywał i jechał na kościół przy mnie, powiedział, że na starość bierze ślub kościelny, bo..., jakiemuś wujkowi to obiecał...

Także z rodzicami z klasy mojej córki i synka często rozmawiałem na temat kościoła i ostro krytykowali oni kościół..., ale..., tylko moja córka w klasie i tylko mój synek w swojej klasie nie chodzą na lekcje religii.

Tfu, wy faryzeusze sami niszczycie ten kraj, sami niszczycie przyszłość Polski.

Niech taki Zenek, Lorn, Grzesiu Z. przysięgną się (na boga), że niechodzą do kościoła i nie mają ślubu kościelnego jak ja?

boukun

Data: 2011-11-12 16:38:53
Autor: jrr
Najgorszy gatunek Polaka
On 13 Lis, 01:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

a na młodość co bierze?

Data: 2011-11-13 01:59:37
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:85e709ec-a2df-4de3-bf20-cf5d56e8af3ay42g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Na młodość kupił ponoć jakiś środek z Chin, za pośrednictwem internetu, został ponoć zapewniony, że jak nie pomoże to pieniądze zostaną mu zwrócone...

boukun

Data: 2011-11-12 17:17:35
Autor: Jacek Biały
Najgorszy gatunek Polaka
On 13 Lis, 01:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:85e709ec-a2df-4de3-bf20-cf5d56e8af3ay42g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

ponoć zapewniony, że jak nie pomoże to pieniądze zostaną mu zwrócone...

Co tam pieniądze... Jak dzieci nie będzie, ksiądz może unieważnić ślub
jb

boukun

Data: 2011-11-13 03:27:49
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5a7ff6dc-5e11-4ccb-a6f1-091f5d03ae45x8g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

ponoć zapewniony, że jak nie pomoże to pieniądze zostaną mu zwrócone...

Co tam pieniądze... Jak dzieci nie będzie, ksiądz może unieważnić ślub
-- -- -- -- -- -- -- --
Na dzieci, to to nie jest środek, zresztą, jego baba też już chyba przekwitła...

boukun

Data: 2011-11-13 05:48:39
Autor: J-23
Najgorszy gatunek Polaka
On 13 Lis, 03:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Jacek Bia y" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:5a7ff6dc-5e11-4ccb-a6f1-091f5d03ae45x8g2000yql.googlegroups.com...
On 13 Lis, 01:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> U ytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisa w
> wiadomo cinews:85e709ec-a2df-4de3-bf20-cf5d56e8af3ay42g2000yqh.googlegroups.com...

> a na m odo co bierze?

> Na m odo kupi pono jaki rodek z Chin, za po rednictwem internetu, zosta
> pono zapewniony, e jak nie pomo e to pieni dze zostan mu zwr cone...

Co tam pieni dze... Jak dzieci nie b dzie, ksi dz mo e uniewa ni lub
jb
-- -- -- -- -- -- -- --
Na dzieci, to to nie jest rodek, zreszt , jego baba te ju chyba przekwit a...

boukun

tu masz wzorcowy przyklad polskiego patrioty
http://www.sfora.pl/Demonstranci-zdemolowali-Warszawe-Walki-na-ulicach-g37640-34518

Data: 2011-11-13 19:09:00
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:14a62b88-1195-49b5-9084-8f51c4157bc5x7g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

boukun

tu masz wzorcowy przyklad polskiego patrioty

To akurat jest czlowiek zagubiony...

boukun

Data: 2011-11-13 00:39:52
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka
Tfu, wy faryzeusze sami niszczycie ten kraj, sami niszczycie przyszłość Polski.

Niech taki Zenek, Lorn, Grzesiu Z. przysięgną się (na boga), że niechodzą do kościoła i nie mają ślubu kościelnego jak ja?

Wiara, jak i niewiara jest kwestią osobistą więc nie będę Ci się zwierzał. Powiem Ci tylko, że przeganiam Cię o jakieś trzy długości.

Zennon

Data: 2011-11-13 02:07:00
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130039.UTC.j9n3kp$l0b$1tioat.net...
[...]

Tak mi sie wydawało, że chciałeś mi zarzucić, że mi się coś odmieniło w kwestii wiary.
W jakiej kwestii w takim razie mnie przeganiasz?

boukun

Data: 2011-11-13 01:12:08
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9n5c3$ob3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zdecyduj się i wytłumacz  wczorajsze strzeliste akty miłości do łysych nazi-katoli.

Zennon

Data: 2011-11-13 02:20:35
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130112.UTC.j9n5h9$lf3$1tioat.net...

[...]

Jak by to mkarwan napisał, robisz z siebie durnia. Tymi słowami nawet nie jesteś w stanie ukryć swojej  nienawiści do "katoli", a z drugiej strony, jak o ciebie chodzi, to twoja wiara jest dla ciebie sprawą osobistą. To sa te twoje trzy długości?. A mi oni prawdę mówiąc zwisają katole, mogę ich krytykować, ale nie zmusza mnie to do okazywania im nienawiści.

Konkretnie, do których konkretnie łysych nazi-katoli ja wczoraj strzelałem akty miłości?

Mas coś przeciwko tym ludziom
http://m.nowyekran.pl/c4f1a81571a56323d64fef0831ded023,14,0.jpg
http://m.nowyekran.pl/26c3cc9ab6d6ae939e4e17571618f5db,14,0.jpg
i jeśli tak, to dlaczego?

boukun

Data: 2011-11-13 01:59:28
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka
[...]

No i pokazujesz foty katofaszystów z ONR i kiboli. Weź se na wstrzymanie.

Zennon

Data: 2011-11-13 03:24:21
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130159.UTC.j9n8a0$m7r$1tioat.net...
[...]

Tam jest cała Polska Zenuś, zwykli, normalni ludzie koleś, niszczeni tylko przez system...

Mowa jest o 60 tysiącach Polaków na przedwczorajszej manifestacji...

Ja wiem, że tobie jest bliżej do kolorowych pedałów, Żydów i Niemców..., jak taka sprzedajna szmatka się zachowujesz...  Kto da więcej...

boukun

Data: 2011-11-13 01:15:20
Autor: Lorn
Najgorszy gatunek Polaka
[cut - crap]

Bardziej martwią mnie te sprzedajne kurwy, którzy swoją facjatę zakrywają :>

Tak btw... Mam ślub kościelny. :>

Data: 2011-11-13 01:31:09
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n26p$v92$1news.onet.pl...
[cut - crap]

Bardziej martwią mnie te sprzedajne kurwy, którzy swoją facjatę zakrywają :>

Tak btw... Mam ślub kościelny. :>

Wiesz kim ty jesteś Lorn, wyporek. Wies co to jest wyporek?

* Tłum.: Wyporek - wyparte ciele przed planowym okresem upłynięcia ciąży
krowy. Niechciane ciele, bez tożsamości.

boukun

Data: 2011-11-13 01:38:26
Autor: Lorn
Najgorszy gatunek Polaka
W dniu 2011-11-13 01:31, boukun pisze:

[...]

Narodowa małpa skacze :> Skacz, skacz... Skacz! Nie ograniczaj się :> Wiem, że stać cię na więcej. Wyporek... Kim jeszcze jestem? :>

Data: 2011-11-13 02:00:35
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j9n3i4$474$1news.onet.pl...
[...]

[...]