Najgorszy gatunek Polaka

Data: 2011-11-13 00:39:52
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka
Tfu, wy faryzeusze sami niszczycie ten kraj, sami niszczycie przyszłość Polski.

Niech taki Zenek, Lorn, Grzesiu Z. przysięgną się (na boga), że niechodzą do kościoła i nie mają ślubu kościelnego jak ja?

Wiara, jak i niewiara jest kwestią osobistą więc nie będę Ci się zwierzał. Powiem Ci tylko, że przeganiam Cię o jakieś trzy długości.

Zennon

Data: 2011-11-13 02:07:00
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130039.UTC.j9n3kp$l0b$1tioat.net...
[...]

Tak mi sie wydawało, że chciałeś mi zarzucić, że mi się coś odmieniło w kwestii wiary.
W jakiej kwestii w takim razie mnie przeganiasz?

boukun

Data: 2011-11-13 01:12:08
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9n5c3$ob3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zdecyduj się i wytłumacz  wczorajsze strzeliste akty miłości do łysych nazi-katoli.

Zennon

Data: 2011-11-13 02:20:35
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130112.UTC.j9n5h9$lf3$1tioat.net...

[...]

Jak by to mkarwan napisał, robisz z siebie durnia. Tymi słowami nawet nie jesteś w stanie ukryć swojej  nienawiści do "katoli", a z drugiej strony, jak o ciebie chodzi, to twoja wiara jest dla ciebie sprawą osobistą. To sa te twoje trzy długości?. A mi oni prawdę mówiąc zwisają katole, mogę ich krytykować, ale nie zmusza mnie to do okazywania im nienawiści.

Konkretnie, do których konkretnie łysych nazi-katoli ja wczoraj strzelałem akty miłości?

Mas coś przeciwko tym ludziom
http://m.nowyekran.pl/c4f1a81571a56323d64fef0831ded023,14,0.jpg
http://m.nowyekran.pl/26c3cc9ab6d6ae939e4e17571618f5db,14,0.jpg
i jeśli tak, to dlaczego?

boukun

Data: 2011-11-13 01:59:28
Autor: Zennon
Najgorszy gatunek Polaka
[...]

No i pokazujesz foty katofaszystów z ONR i kiboli. Weź se na wstrzymanie.

Zennon

Data: 2011-11-13 03:24:21
Autor: boukun
Najgorszy gatunek Polaka

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111130159.UTC.j9n8a0$m7r$1tioat.net...
[...]

Tam jest cała Polska Zenuś, zwykli, normalni ludzie koleś, niszczeni tylko przez system...

Mowa jest o 60 tysiącach Polaków na przedwczorajszej manifestacji...

Ja wiem, że tobie jest bliżej do kolorowych pedałów, Żydów i Niemców..., jak taka sprzedajna szmatka się zachowujesz...  Kto da więcej...

boukun

Najgorszy gatunek Polaka