Najkrótszy czas synchronizacji z lampa?

Data: 2016-10-02 19:14:54
Autor: Krzysztof Gajdemski
Najkrótszy czas synchronizacji z lampa?
Jest Sun, 2 Oct 2016 18:47:20 +0200, ąćęłńóśźż pisze:
Które lustrzanki mają najkrótszy czas synchronizacji z lampą błyskową
(pomińmy centralne migawki)?  W T90 miałem 1/250 s, a teraz w 20 lat
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
nowszej jest 1/180 s i to mniejszy format klatki, no postęp jak
cholera.  Taki czas (1/180) jest za długi przy
sporcie/dzieciach/zwierzętach (i mieszaniu światła zastanego z
błyskiem), czy przy zmniejszaniu kontrastów (w słońcu).

Jeżeli jest to dla Ciebie tak istotna kwestia, to nie rozumiem, dlaczego
chcesz właśnie pominąć aparaty z centralną migawką. Właśnie w takich
zastosowaniach sprawdzą się najlepiej.

Nie wiem jakie zdjęcia robisz, ale 1/180 to nie jest tak znowu długo
IMO. Da się taki czas twórczo wykorzystać w połączeniu z błyskiem. Jeśli
jednak nie, j.w. --   najlepsza migawka sektorowa, a jeśli nie... czemu nie
T90? :)

      k.

Najkrótszy czas synchronizacji z lampa?