Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?

Data: 2010-06-08 15:14:21
Autor: krzysiek82
Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?
Marlboro pisze:
A jaki jest Wasz ranking?

przejazd przez Włocławek :) industrialne widoki to jest niesamowite. A tak poza tym, każda fajna droga biegn±ca przez las.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-08 15:47:30
Autor: btn
W dniu 2010-06-08 15:14, krzysiek82 pisze:
Marlboro pisze:
A jaki jest Wasz ranking?

przejazd przez Włocławek :) industrialne widoki to jest niesamowite.

Industrialne widoki we Włocławku? A na Górnym Śląsku kiedykolwiek byłeś :)?

Data: 2010-06-08 15:57:10
Autor: krzysiek82
btn pisze:
Industrialne widoki we Włocławku? A na Górnym Śląsku kiedykolwiek byłeś :)?

Byłem jakoś przelotem, ale nic mi się w oczy nie rzuciło.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-09 10:09:25
Autor: Kapsel
Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?
Tue, 08 Jun 2010 15:57:10 +0200, krzysiek82 napisał(a):

btn pisze:
Industrialne widoki we Włocławku? A na Górnym ¦l±sku kiedykolwiek byłe¶ :)?

Byłem jako¶ przelotem, ale nic mi się w oczy nie rzuciło.

Lol, toż tutaj jest najbardziej uprzemysłowiony region w kraju, może Ty
przelotem w Bielsku byłe¶? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-08 18:47:30
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 08 Jun 2010 15:47:30 +0200, btn napisał(a):

Industrialne widoki we Włocławku? A na Górnym ¦l±sku kiedykolwiek byłe¶ :)?

Jeżeli jechał z Siewierza na Bielsko S1 to raczej tylko las widział i w
oddali Hutę Katowice. Zapraszam do Bytomia tylu zlikwidowanych kopalni i zakładów to chyba tylko
w Detroit szukać :) --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?