Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?

Data: 2010-06-09 12:27:03
Autor: Marcin Luty
Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?

Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hulfho$mei$1node1.news.atman.pl...
No właśnie... Jak dla mnie najciekawiej jechało mi się obwodnicą trójmiejską i Zakpianką od Krakowa. Ta druga trasa w dniu idealnej pogody robi piorunujące wrażenie. ;-)

A jaki jest Wasz ranking?

S-69 Zwardon - Milowka (dokladnie w tym kierunku). Po wyjezdzie z tunelu widok zapiera dech w piersiach. UWAGA - dlugi i stromy zjazd, konieczne sprawne hamulce! Wiadukt w Milowce rowniez warto zobaczyc.

--
ml

Najładniejsza droga z krajobrazami w Polsce to?