Najłatwiejsz trasy na kotelnicy

Data: 2011-03-04 14:02:45
Autor: Tomek
Najłatwiejsz trasy na kotelnicy
witam,
Poradziliście mi rok temu stok Cypiska w Korbielowie.
I spodobały mi się tam narty. Słyszałem, że Kotelnica
ma też trasy łatwe. Ale które są najłatwiejsze
(równe, bez muld i małej stromiźnie)? W sam raz na
początki w dość zaawansowanym wieku.
Tak, aby powolutku i ostroznie sobie pojeździć.
Cypisek był fajny, ale strasznie nudo w tym Korbielowie.
I ten wyciąg "wyrwirączka" nie bardzo mi pasował...
Tomek.

Data: 2011-03-04 17:06:41
Autor: Fafek
W dniu 2011-03-04 14:02, Tomek pisze:
Ale które są najłatwiejsze
(równe, bez muld i małej stromiźnie)?

Hmmm... wszystkie ? ;)
Tam, poza może jedną czerwoną o długości 500m, wszędzie
można jeździć na zasadzie "tyłem, na krechę, z zamkniętymi oczami"
Jedynie tłok tam jest potworny...

Maciek

Data: 2011-03-04 21:40:01
Autor: J_K_K
Użytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisał w wiadomości news:ikr2mg$ru4$1news.onet.pl...
Jedynie tłok tam jest potworny...

Ciekawe, czy zdołają upchnąć jeszcze jakiś kolejny wyciąg ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-04 23:35:36
Autor: Fafek
W dniu 2011-03-04 21:40, J_K_K pisze:
Ciekawe, czy zdołają upchnąć jeszcze jakiś kolejny wyciąg ;-) ?

Czemu nie... ostatnio pan toprowiec (przez litość pominę jego nazwisko)
w filmie na temat narciarstwa bąknął, że "wbrew pozorom te limity (ustawowe, zatłoczenia ) nie są na tym stoku wyczerpane" :>

Maciek

Data: 2011-03-05 15:18:29
Autor: Tomek
[...]

A teraz, po sezonie ferii zimowych też jest taki tłok??

Data: 2011-03-05 23:44:59
Autor: Fafek
W dniu 2011-03-05 15:18, Tomek pisze:

A teraz, po sezonie ferii zimowych też jest taki tłok??

Przy wyciągach może i nie, ale na stoku to chyba zawsze tam jest ciasno.
Jedź, przekonaj się sam, w razie czego masz jeszcze w pobliżu np.
Czarną Górę - Litwinkę oraz Jurgów z łatwymi trasami i wygodnymi
wyciągami.

Maciek

Najłatwiejsz trasy na kotelnicy