Najlepsza 50 za 4500zł

Data: 2012-06-02 11:08:10
Autor: Matiik32
Najlepsza 50 za 4500zł
Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesuj± mnie tylko nie używane, jakies propozycje ? ^^ --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-02 13:30:51
Autor: Michał V-R
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 13:08, Matiik32 pisze:
Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesuj± mnie tylko nie
używane, jakies propozycje ? ^^
lekcje ortografii

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-02 13:58:03
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 13:08, Matiik32 pisze:
Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesuj± mnie tylko nie
używane, jakies propozycje ? ^^

Jak masz rower, to rozpędĽ się z dużej górki, zamknij oczy, a przeszkoda terenowa sama cię znajdzie.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 12:33:09
Autor: Matiik32
Najlepsza 50 za 4500zł
$heikh el $hah napisal

[...]

Kurde, nie mam wła¶nie --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-02 14:41:05
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 14:33, Matiik32 pisze:
$heikh el $hah napisal

[...]

Ech, dobra. Masz:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2325534411
A za 41 zł powiniene¶ kupić przyzwoit± skakankę.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 14:47:17
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomo¶ci news:jqd1l2$4m4$3usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
14:33, Matiik32 pisze:
$heikh el $hah napisal
[...]

Chłopcze. Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałe¶ zjebać młodego, że niby z sikacza, a sam wyszedłe¶ na idiote... Nie szpanuj juz wiecy bo chujowo to robisz...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 15:06:43
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 14:47, Grzybol pisze:
Chłopcze.

Per "chłopcze" to sobie mów do swojego tajskiego żigolaka.
I kup np. to: http://allegro.pl/show_item.php?item=2390440077

Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałe¶ zjebać młodego,
że niby z sikacza, a sam wyszedłe¶ na idiote...

Nie. Odpowiedziałem mu tak a nie inaczej, bo jego post nie zawierał minimum znamion kultury interpersonalnej.
Zwykła "hejka", jaki¶ zwrot w stylu "byłbym wdzięczny", zwykłe "pozdro" i byłoby w porz±dku, choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.
Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy szybkiej za resztę. Ew. cało¶ć na kajak.

Ale skoro tobie postowanie tak zajebi¶cie tu wychodzi, to może doradzisz co¶ "młodemu", ignoruj±c "idiotyczne" odpowiedzi?
Bo tak - wychodzisz na skończonego idiotę.

Nie pozdrawiam. Za to pozwalam. I¶ć ci w chuj.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 15:13:08
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomo¶ci news:jqd359$8bm$1usenet.news.interia.pl...

Czyli, potwierdziłe¶ tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jeste¶ ostatni± ciot±, kretynem i matkojebc±. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi, pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana. Niestety, na zawsze pozostaniesz marnym, w±tłym skurwysynem, którego jedyn± przyjemno¶ci± w życiu jest walenie konia...:-) I nic tego nie zmieni. Chłopcze...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 15:41:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:13, Grzybol pisze:
Czyli, potwierdziłe¶ tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jeste¶
ostatni± ciot±, kretynem i matkojebc±. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi,
pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana.

WeĽ leki.
A jak wzi±łe¶, to weĽ drug± porcję b±dĽ zmień lekarza.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-04 12:13:37
Autor: Piotr Klimek
Najlepsza 50 za 4500zł
Dnia (Sat, 02 Jun 2012 15:41:11 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Słabi jeste¶cie - obydwaj. Sio z powrotem do piaskownicy :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-02 15:58:23
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedz±cy na skuterze albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał co¶ o piasku w sygnaturze, i szczę¶liwie mu się znudziło.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 16:13:14
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "zefir" <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:jqd65v$l0d$1inews.gazeta.pl
Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedz±cy na skuterze albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał co¶ o piasku w sygnaturze, i szczę¶liwie mu się znudziło.

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręk± na spacerze, w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:17:36
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręk± na spacerze,
w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)
Hmm,nie pracujesz czasem w ZUSie?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-02 16:23:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:
Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręk± na spacerze,
w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

Naturalnie. Taka reakcja na mój tekst o tajskim chłopcu, którego zapewne chętnie by¶ przygarn±ł, ¶wiadczy tylko o twoim kryptogejostwie, z którym nie potrafisz się pogodzić.
Do leczenia farmakologicznego doł±czyłbym psychoterapię, aczkolwiek rodzinie nie robiłbym dużych nadziei w kwestii rokowań.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 16:28:03
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomo¶ci news:jqd7kf$g01$1usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
16:13, Grzybol pisze:
[...]

Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony, obsrany. Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy normalny człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:30:48
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:28, Grzybol pisze:
Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony,
obsrany. Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy
normalny człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

*W-E-¬ L-E-K-I-!!!*

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 12:00:16
Autor: Johnny
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "Grzybol" znowu wszamanił o jeden grzybek za dużo:

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręk± na spacerze, w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

W biurze? A cóż  by¶ ty tam robił? ;-)  Ł±ka, tak sie nazywa miejsce gdzie kopie się rowy melioracyjne, choćby nie wiem jak górnolotnie chłopaki to nazywali ;-)

zdroofka Johnny

Data: 2012-06-03 13:38:23
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Chcesz znowu nawi±zać do swojej Matki?:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:14:55
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:

Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedz±cy na skuterze
albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał co¶ o
piasku w sygnaturze, i szczę¶liwie mu się znudziło.

Co¶ mnie się wydaje że to ten sam osobnik..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-02 19:58:29
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:14, Monster pisze:
[...]

Ożeszty, faktycznie.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 16:29:28
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:
Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedz±cy na skuterze
albo i bez, i pewnie nie ostatni.

Problem w tym, że życie bywa przewrotne, za¶ ludzie bardzo przewidywalni.
Bo zdarza się tak, że go¶ć w Hummerze zakopie się na amen w kociej kuwecie, a kobieta w Suzuki Vitarze przejedzie cał± Saharę.
Ty, przypuszczam, wybrałby¶ Hummera.
Kompleks maleńkich klejnotów?
Psychoterapia może pomoże.
Niemazaco.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 20:06:48
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:29, $heikh el $hah pisze:
[...]

Fakt, że interesuje Cię rozmiar moich klejnotów odrobinę mnie niepokoi. Znacz±co jednak irytuje mnie fakt, że coraz więcej pojawia się osobników Twojego pokroju, którzy tonem ¶wiadcz±cym o niczym nie popartej pewno¶ci siebie, pierdol± trzy po trzy na tematy o których nie maj± zielonego pojęcia. Możesz sobie jeĽdzić hobbystycznie nawet wózkiem sklepowym albo pływać łódk± na ryby, ale wypadałoby choć odrobinę znać tematy, na temat których podejmuje się dyskusję.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 15:21:02
Autor: Michał V-R
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:
...., choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest
taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.

Co ty pierdolisz?
http://www.blackduck.pl/?motorowery,2,1
pierwszy lepszy przyklad

Data: 2012-06-02 15:57:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:21, Michał V-R pisze:
[...]

K-wa, brak emotki i nie wiem, czy serio to było, czy ironicznie.
W każdym razie potwierdza moj± tezę:
2,8 KM / 110 kg - NIE POLECI, choćby na W¦CIEKŁˇ CZERWIEŃ przesprejować! ;)

Nowe, mocne i szybkie do 50 ccm to np. Aprilia RS 50, ale Huysung chyba jeszcze nie skopiował, a oryginał to min. 15kpln.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 16:56:42
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:

Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
szybkiej za resztę. Ew. cało¶ć na kajak.

Grupy Ci sie popieprzyly :-)

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-02 17:19:28
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:

Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
szybkiej za resztę. Ew. cało¶ć na kajak.

Grupy Ci sie popieprzyly :-)

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 19:58:15
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 17:19, $heikh el $hah pisze:

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

Prosciej nie potrafie.
pozdr
newrom

Data: 2012-06-02 21:05:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 17:19, $heikh el $hah pisze:

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

Wolę motocykl, bo wyci±ga więcej lasek na sezon niż całe Stowarzyszenie Kajakarzy, ale gdybym miał tylko 4500 zł (z zaznaczeniem, że chcę nowy), to bym go nie kupował, bo póĽniej przez brak kasy na wachę stałaby ta chińszczyzna w garażu, ew. w serwisie, bo bym nim do chaty nawet nie dojechał.
Ja już też nie potrafię pro¶ciej.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 21:09:31
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomo¶ci news:jqdo57$bp3$1usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
19:58, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

Ja pierdole... Chłopczyku, idĽ dalej konia wal...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 14:20:56
Autor: Matiik32
Najlepsza 50 za 4500zł
Chodziło mi o cos najsilniejszego do 4500 zł. My¶lałem nad Junakiem 901 podobno do¶ć zrywny jest, Szybko¶ć można przełożyć na moc.  A potrzebuje po prostu czego¶ mocnego a do czego to już moja sprawa. Jak razi waz że bez "pozdro" i "hejka" to nie odpowiadajcie na takie tematy. Dzięki za pomoc tym normalnym.
Nie znam sie wiec zakładam temat by wypowiedzieli się ci m±drzejsi ale nie ma tu wielu takich. Mam 22 lata : ) Motorek dla kuzyna.
POZDRAWIAM ludzi my¶l±cych.
  --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-02 14:21:48
Autor: Matiik32
Najlepsza 50 za 4500zł
Matiik32 napisal

[...]

was* bo się przyjebi± dzieci neo --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-02 16:35:06
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:21, Matiik32 pisze:
Matiik32 napisal

[...]

I gdzie tu sprawiedliwo¶ć na tym ¶wiecie?
Ple¶niacza AKA Grzybola można próbować leczyć.
A na moje opadnięte witki lekarstwa, k-wa, nie ma.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 19:28:00
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:35, $heikh el $hah pisze:

A na moje opadnięte witki lekarstwa, k-wa, nie ma.

Kup sobie motocykl. Bo cos mi sie wydaje ze nie posiadasz zadnego a Twoje pierdolenie to sztuka dla sztuki.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-02 19:35:52
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 19:28, Kuczu pisze:
W dniu 2012-06-02 16:35, $heikh el $hah pisze:

A na moje opadnięte witki lekarstwa, k-wa, nie ma.

Kup sobie motocykl. Bo cos mi sie wydaje ze nie posiadasz zadnego a
Twoje pierdolenie to sztuka dla sztuki.

Zgadza się – wydaje ci się.
Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdĂłw mechanicznych i rowerĂłw. Jeszcze przez rok.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 20:33:45
Autor: Marcin N
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 19:35, $heikh el $hah pisze:

Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdĂłw mechanicznych i
rowerĂłw. Jeszcze przez rok.

A ten zakaz to z jakiego powodu?

Data: 2012-06-02 23:21:16
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 20:33, Marcin N pisze:
W dniu 2012-06-02 19:35, $heikh el $hah pisze:

Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdĂłw mechanicznych i
rowerĂłw. Jeszcze przez rok.

A ten zakaz to z jakiego powodu?

Miałem napisać prawdę, że po pijaku potrąciłem ciężarną, sparaliżowaną od pasa w dół i niewidomą zakonnicę, ale chyba skłamię, jeśli tak bardzo cię to ciekawi.
Otóż były sobie wakacje. Była rewelacyjna pogoda. Toteż wziąłem ręcznik, jakieś bzdety, po drodze zahaczyłem o sklep z zimnym browarem i pojechałem na rowerze (pech, albo i szczęście chciało, że miałem wtedy problemy z zapłonem w 2oo) nad wodę. Zastałem tam ładne, nieoswojone i dość śmiało roznegliżowane foczęta, toteż mały wypadzik się przeciągnął. Ale w końcu się skończył i wypadało wracać. Czułem się dobrze, a że 95% trasy stanowił nadrzeczny dukt i było go blisko 3 km, postanowiłem jechać, a nie prowadzić. Ktoś znad wody zadzwonił na psy, ja w drodze postanowiłem podjechać jeszcze do bankomatu, no i takim oto sposobem stałem się przestępcą. I nieistotne, że żadna szkodliwość społeczna, że rowerem. Dobrowolnie poddałem się karze, chociaż miałem niezłego haka na policjanta, który mnie przesłuchiwał, bo wziął kiedyś 3kpln w kieszeń za sfałszowanie protokołu wypadku (wtedy jeszcze) kumpla. A że nie jestem donosicielem, to przyjąłem karę na klatę.
Moja wina, moja głupota, ale kara chyba dość nieadekwatna do 'wyczynu'?

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 00:11:55
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:21, $heikh el $hah pisze:

pojechałem na rowerze (pech, albo i szczęście chciało, że miałem wtedy
problemy z zapłonem w 2oo)

" przyjechalem Pekaesem bo mi sie Ferrari rozkraczylo a moj szofer po pijaku zgubil kluczyki od Bentleya"

Data: 2012-06-03 00:46:39
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 00:11, Kuczu pisze:
[...]

K-wa, a miałem cię za jednego z inteligentniejszych na tej grupie.
Zabrakło raz oleju w dozowniku, więc wlałem takiego od piły spalinowej.
Jechał kilka km, po czym zaczynał się dusić i stawał. Świeca czarna.
Odłączyłem dozownik, wlałem mieszankę i uzdrowiłem.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 10:55:25
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 00:46, $heikh el $hah pisze:

[...]

Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

Data: 2012-06-03 11:54:47
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 10:55, Kuczu pisze:
[...]

Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocisąć 80kmph (wg rowerowego licznika).

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 19:42:16
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 11:54, $heikh el $hah pisze:

Odblokowany motorower to juĹĽ motocykl

Niestety zgodnie z prawodawstwem tak. Zgodnie z logika nie. Ale poprawia to wyraznie samopoczucie posiadacza.

i potrafi pocisąć 80kmph (wg
rowerowego licznika).

WOW. Alez jestem pod wrazeniem !

Data: 2012-06-04 10:46:24
Autor: AZ
Najlepsza 50 za 4500zł
On 06/03/2012 11:54 AM, $heikh el $hah wrote:

Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocisąć 80kmph (wg
rowerowego licznika).

ROTFL... To po chuju masz ten motocykl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-04 11:07:57
Autor: RadoslawF
Najlepsza 50 za 4500zł
Dnia 2012-06-03 11:54, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

K-wa, a miałem cię za jednego z inteligentniejszych na tej grupie.
Zabrakło raz oleju w dozowniku, więc wlałem takiego od piły spalinowej.
Jechał kilka km, po czym zaczynał się dusić i stawał. ¦wieca czarna.
Odł±czyłem dozownik, wlałem mieszankę i uzdrowiłem.

Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

Odblokowany motorower to już motocykl i potrafi pocis±ć 80kmph (wg rowerowego licznika).

Siostrzeniec opowiadał jak u kolegi sprawdzali, mieli
prędko¶ciomierz w testowanym sprzęcie, dodatkowy licznik
rowerowy, wskazania GPSa i licznik jad±cego obok samochodu.
Za najbardziej miarodajny uznali licznik rowerowy bo
najwięcej pokazał. :-)

Pozdrawiam

Data: 2012-06-04 11:13:21
Autor: AZ
Najlepsza 50 za 4500zł
On 06/04/2012 11:07 AM, RadoslawF wrote:

[...]

Daj spokój, jak dla go¶cia to 80km/h to jest "pocisn±ć"...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-04 12:16:59
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 11:13, AZ pisze:

Daj spokój, jak dla go¶cia to 80km/h to jest "pocisn±ć"...

Wez se zdejm fajki z 3 cylindrow, zobaczysz ze aby sie rozpedzic do 80 trzeba niezle cisnac ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-06-04 12:54:48
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 11:13, AZ pisze:

Daj spokój, jak dla gościa to 80km/h to jest "pocisnąć"...

Wez se zdejm fajki z 3 cylindrow, zobaczysz ze aby sie rozpedzic do 80
trzeba niezle cisnac ;)

Jak z 3 cylindrow ? Wtedy bede mial dzialajacy tylko -1 cylinder.

Data: 2012-06-04 12:59:33
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 12:54, Kuczu pisze:

Jak z 3 cylindrow ? Wtedy bede mial dzialajacy tylko -1 cylinder.

Zaraz, czyli AZ i Kuczu to ta sama osoba ?

pozdr
newrom nieco zagubiony

Data: 2012-06-04 12:55:26
Autor: Marcin N
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

To teraz popisujecie się, że Wasze motóry jad± ponad 80 km/h? Ta poza ma zmiażdżyć ostatecznie przeciwnika w dyskusji?
Czepiacie się go¶cia i nic lepsi przez to nie jeste¶cie. Stare pierniki...

Data: 2012-06-04 19:03:24
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Dam Ci się kiedy¶ z koszem przejechać,przy 60km/h będziesz miał pełnego pampersa:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-05 09:08:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Najlepsza 50 za 4500zł
Monster napisał(a):
Dam Ci się kiedy¶ z koszem przejechać,przy 60km/h będziesz miał pełnego pampersa:-)

To cos zle ustawionego go masz :) Chyba ze mowimy o jezdzie po zakretach? ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-06-05 13:51:10
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
Monster napisał(a):
Dam Ci się kiedy¶ z koszem przejechać,przy 60km/h będziesz miał
pełnego pampersa:-)

To cos zle ustawionego go masz :) Chyba ze mowimy o jezdzie po
zakretach? ;-)

Zazwyczaj każdemu wystarcza pierwszy zakręt w prawo,tez z bramy od garażu:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-03 13:09:36
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 10:55, Kuczu pisze:

Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

pomijajac ze jezdzi pierdopedem, to dozownik byl tez w dt125 :)

pozdr
newrom

Data: 2012-06-04 11:04:11
Autor: Piotr Klimek
Najlepsza 50 za 4500zł
Dnia (Sun, 03 Jun 2012 13:09:36 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dozownik w motocyklu ? Czegos nie lapie. Pisales ze masz motocykl.

pomijajac ze jezdzi pierdopedem, to dozownik byl tez w dt125 :)

Chyba w większo¶ci enduro 2T jest dozwonik. Inna sprawa czy podł±czony :)

Data: 2012-06-03 10:05:44
Autor: Marcin N
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Czy dobrze pamiętam, że ten gówniany przepis jest już jakoś zmodyfikowany i sankcje za jazdę na rowerze nie są już tak ostre?

Data: 2012-06-04 00:20:06
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 10:05, Marcin N pisze:
[...]

zmodyfikowany i sankcje za jazdÄ™ na rowerze nie sÄ… juĹĽ tak ostre?

Niestety nie.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-04 01:43:55
Autor: marider
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Sa nowe przepisy zdaje sie od stycznia o ktorych publicznie sie nie mowi. Teraz jak cie walna po piwie itp na rowerze i wydmuchasz wiecej niz 0,2 czy 0,5 to dostajesz zakaz prowadzenia pojazdow rowerowych wiec prawko zostaje ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-06-04 08:19:28
Autor: Marcin N
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 01:43, marider pisze:
[...]

O widzisz. Moje poczucie "sprawiedliwości społecznej" zaraz ma się lepiej.

A swojÄ… drogÄ… - jak egzekwujÄ… ten zakaz jazdy na rowerze?

Data: 2012-06-03 23:34:55
Autor: mariusz-net
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 08:19:28 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
> mowi. Teraz jak cie walna po piwie itp na rowerze i wydmuchasz wiecej
> niz 0,2 czy 0,5 to dostajesz zakaz prowadzenia pojazdow rowerowych wiec

O widzisz. Moje poczucie "sprawiedliwo¶ci społecznej" zaraz ma się lepiej.

A swoj± drog± - jak egzekwuj± ten zakaz jazdy na rowerze?

Tak samo jak inne zakazy/nakazy/prawa.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-06-04 09:08:05
Autor: Michał V-R
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

A nie jest tak, ze policja oddaje to sadu i czy prawko zostaje, czy nie, jest w gesti sadu?
Ja cos takiego wlasnie slyszalem

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-04 15:10:53
Autor: marider
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 09:08, Michał V-R pisze:
[...]

Pytalem znajomego prokuratora na poczatku roku jak to jest z tym prawkiem i procentami. Tyle co mi powiedzial wyzej, to napisalem.

Zeby bylo ciekawiej - w wiekszosci cywilizowanych krajow Europy zachodniej limit jest 0,5 promila, w Anglii 0,8 i nikt tam dymu nie robi jak sie wsiadzie za kolko po malym piwie. Tylko w Polszy obsrane przepisy sa i ludzi traktuje sie jak gnoj w oborze ale to tez norma w tym kraju ze z kogos kase urzedasy musza wyrwac na te swoje premie i przy okazji ponizyc jak sie da.

http://www.biztok.pl/Dziekujemy-Ci-zas-Polsko-a4306

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-06-04 18:28:06
Autor: Ivam
Najlepsza 50 za 4500zł
UĹĽytkownik "marider"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqic4o$pq0$1@inews.gazeta.pl...
Tylko w Polszy obsrane przepisy sa i ludzi traktuje sie jak gnoj

Z tym juz nie przesadzaj:
http://www.ilemogewypic.pl/promile.php

(to z ** najciekawsze)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-02 20:35:16
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 19:35, $heikh el $hah pisze:

Zgadza się – wydaje ci się.
Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdĂłw mechanicznych i
rowerĂłw. Jeszcze przez rok.

No to gratulacje. Zajebisty z ciebie bohater ktory jezdzi po pijaku.

Data: 2012-06-02 23:25:16
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 20:35, Kuczu pisze:
[...]

Gdzieś wyczytał o moim bohaterstwie?
Owszem, szepcą między sobą białogłowe o mojej męskości, ale żeby na preclach już o niej wiedziano?!

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 23:35:38
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:25, $heikh el $hah pisze:

Gdzieś wyczytał o moim bohaterstwie?
Owszem, szepcą między sobą białogłowe o mojej męskości, ale żeby na
preclach juĹĽ o niej wiedziano?!

Jednak jestes wiekszym dzbanem niz myslalem.

Data: 2012-06-02 23:38:36
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:35, Kuczu pisze:
[...]

A ty połknąłeś dłuższy kij od miotły niż się spodziewałem.
Smutne. Ale mam nadzieję, że mnie upływ lat aż tak bardzo nie skrzywi/skrzywdzi.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 23:43:59
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:38, $heikh el $hah pisze:
[...]

Pewnie i tak nie dozyjesz

Data: 2012-06-02 23:57:57
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:43, Kuczu pisze:
[...]

Nie będę płakał.
"Żyj szybko, umieraj młodo!"

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 00:08:36
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 23:57, $heikh el $hah pisze:

Nie będę płakał.
"Żyj szybko, umieraj młodo!"

Szybkosc to rzecz wzgledna, zwlaszcza na rowerze.

Data: 2012-06-03 00:42:28
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 00:08, Kuczu pisze:
W dniu 2012-06-02 23:57, $heikh el $hah pisze:

Nie będę płakał.
"Żyj szybko, umieraj młodo!"

Szybkosc to rzecz wzgledna, zwlaszcza na rowerze.

Święta prawda. Raz bym Cię (grzecznościowo, bo Cię kojarzę od kilku ładnych lat) przewiózł po mieście odblokowanym skuterem i byś miał mokro w gaciach. ;)

PS - Wrzuć czasami na luz.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 10:54:52
Autor: Kuczu
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 00:42, $heikh el $hah pisze:

Święta prawda. Raz bym Cię (grzecznościowo, bo Cię kojarzę od kilku
ładnych lat) przewiózł po mieście odblokowanym skuterem i byś miał mokro
w gaciach. ;)

Dziekuje, wole jezdzic motocyklami. Ale ciagle nie odpowiedziales na pytanie czy masz motocykl. Bo skuter 2T, przez grzecznosc i wrodzona kulture osobista, delikatnie przemilcze.

PS - Wrzuć czasami na luz.

To Ty wyzywasz tu ludzi.

Data: 2012-06-03 11:03:21
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 10:54, Kuczu pisze:
[...]

Mam motocykl, ale zabytkowy. Czasami, w niedziele, zdarza mi się przy nim posiedzieć, ale szybko nie będzie gotowy.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 21:03:51
Autor: Glub
Najlepsza 50 za 4500zł
On Sat, 02 Jun 2012 19:35:52 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Zgadza się  wydaje ci się.
Motocykl mam. Tak samo zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i rowerów. Jeszcze przez rok.

Za co?

--
Glub,
przerosnieta wrotka SW-T400

Data: 2012-06-02 23:31:16
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 21:03, Glub pisze:
[...]

Za niewinno¶ć.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 21:16:48
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak oficjalnie określał sytuację, w której rodzice za karę zabierają dziecku kluczyki od skutera i zmieniają kłódkę w piwnicy, w której schowany jest rower.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 23:35:57
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 21:16, zefir pisze:
Pierwszy raz widzę, żeby ktoś tak oficjalnie określał sytuację, w której
rodzice za karę zabierają dziecku kluczyki od skutera i zmieniają kłódkę
w piwnicy, w ktĂłrej schowany jest rower.

Szkoda tylko, że jeździłem i jeżdżę po wyroku. Miałem nawet zmieniać 2oo na coś z kostką na oponach, żeby w razie czego spierdolić psiakom w teren, ale ten rok jeszcze jakoś wytrzymam, bo pracę dyplomową pisać trzeba, a nie chlać i uganiać się za samiczkami rasy niepełnoletnia kobieta.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 14:23:56
Autor: morghul
Najlepsza 50 za 4500zł
trzeba, a nie chlać i uganiać się za samiczkami rasy niepełnoletnia kobieta.

Próbujesz się dowarto¶ciować tymi dennymi tekstami jaki to z ciebie jebaka? Chłopie, to jest żenuj±ce.

--

morghul

Data: 2012-06-03 09:13:34
Autor: Yogi\(n\)
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "zefir" <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> napisał w wiadomości news:jqdor7$s7q$1inews.gazeta.pl...
[...]

ROTFL.Chyba lepiej tego gawędziarza nie mogłeś podsumować ;-)
10/10
--
Yogi(n)

Data: 2012-06-03 10:20:10
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 09:13, Yogi(n) pisze:
ROTFL.Chyba lepiej tego gawędziarza nie mogłeś podsumować ;-)
10/10

Jogurcik, ty już dawno się przeterminowałeś, więc wypierdalaj w ustronne miejsce i tam sobie zdychaj.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 13:11:59
Autor: Ivam
Najlepsza 50 za 4500zł
UĹĽytkownik "$heikh el $hah"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jqf6np$o7q$1@usenet.news.interia.pl...
Jogurcik, ty już dawno się przeterminowałeś, więc wypierdalaj w ustronne miejsce i tam sobie zdychaj.

Do umiejetnosci Grzyba Ci jeszcze sporo brakuje. Cwicz, a moze za kilka/kilkanascie lat przestaniesz brzmiec jak 13'to latek, ktory stara sie brzmiec jak Bardzo Dorosly Czlowiek Ktory Jest Wolny i Robi Co Chce.

Data: 2012-06-03 13:43:26
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości
Do umiejetnosci Grzyba Ci jeszcze sporo brakuje.

:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-04 09:29:23
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-03 13:11, Ivam pisze:
Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
[...]

Kiedy ja nie chcÄ™!
Ani dorosnąć, ani stać się typowym preclem.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-04 09:49:05
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 09:29, $heikh el $hah pisze:

Kiedy ja nie chcÄ™!

Zapomniales tupnac nozka.
Ew moglbys sie polozyc i zaczac bic piaskami i nozkami o posadzke :-)

pozdr
newrom

Data: 2012-06-04 09:53:38
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 09:29, $heikh el $hah pisze:

Kiedy ja nie chcÄ™!

Zapomniales tupnac nozka.
Ew moglbys sie polozyc i zaczac bic piaskami i nozkami o posadzke :-)

Ciekawe jakie będą Twoje objawy przemijania.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-04 12:15:42
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-04 09:53, $heikh el $hah pisze:

Ciekawe jakie będą Twoje objawy przemijania.

Myslisz ze stane sie infantylny i bede mowil 'ja nie chce przemijac' ? :)

pozdr
newrom

Data: 2012-06-03 16:47:48
Autor: Yogi\(n\)
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:jqf6np$o7q$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Widzisz, tak wdzięcznie łączysz chamstwo z indolencją, że zostałeś grupową maskotką. Szkoda tylko, że nie zabawną, a wyłącznie głupią. Nawet trollować nie potrafisz.

--
Yogi(n)

Data: 2012-06-14 18:12:19
Autor: PanAdol
Najlepsza 50 za 4500zł
się ci m±drzejsi ale nie
ma tu wielu takich. Mam 22 lata : ) Motorek dla kuzyna.
POZDRAWIAM ludzi my¶l±cych.

Nie chce mi sie cczytac wszystkich wiadomosci w watku czy juz ktos proponowal ale moze cos z kymco (jakosciowo napewno lepiej niz wszystkie chinczyki)
z biegami na 17to kalowych kolach za 4tys :
http://allegro.pl/kymco-nexxon-4t-wyprzedaz-2011-lubliniec-i2389892516.html

Pzdr

Najlepsza 50 za 4500zł