Najlepsza 50 za 4500zł

Data: 2012-06-02 13:58:03
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 13:08, Matiik32 pisze:
Szukam moto 50cc do 4500zł. Mocny i szybki, interesują mnie tylko nie
używane, jakies propozycje ? ^^

Jak masz rower, to rozpędź się z dużej górki, zamknij oczy, a przeszkoda terenowa sama cię znajdzie.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 12:33:09
Autor: Matiik32
Najlepsza 50 za 4500zł
$heikh el $hah napisal

[...]

Kurde, nie mam właśnie --

Data: 2012-06-02 14:41:05
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 14:33, Matiik32 pisze:
$heikh el $hah napisal

[...]

Ech, dobra. Masz:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2325534411
A za 41 zł powinieneś kupić przyzwoitą skakankę.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 14:47:17
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomości news:jqd1l2$4m4$3usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
14:33, Matiik32 pisze:
$heikh el $hah napisal
[...]

Chłopcze. Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałeś zjebać młodego, że niby z sikacza, a sam wyszedłeś na idiote... Nie szpanuj juz wiecy bo chujowo to robisz...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 15:06:43
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 14:47, Grzybol pisze:
Chłopcze.

Per "chłopcze" to sobie mów do swojego tajskiego żigolaka.
I kup np. to: http://allegro.pl/show_item.php?item=2390440077

Przypierdoliłes sie chuj wie do czego. Chciałeś zjebać młodego,
że niby z sikacza, a sam wyszedłeś na idiote...

Nie. Odpowiedziałem mu tak a nie inaczej, bo jego post nie zawierał minimum znamion kultury interpersonalnej.
Zwykła "hejka", jakiś zwrot w stylu "byłbym wdzięczny", zwykłe "pozdro" i byłoby w porządku, choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.
Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy szybkiej za resztę. Ew. całość na kajak.

Ale skoro tobie postowanie tak zajebiście tu wychodzi, to może doradzisz coś "młodemu", ignorując "idiotyczne" odpowiedzi?
Bo tak - wychodzisz na skończonego idiotę.

Nie pozdrawiam. Za to pozwalam. Iść ci w chuj.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 15:13:08
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomości news:jqd359$8bm$1usenet.news.interia.pl...

Czyli, potwierdziłeś tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jesteś ostatnią ciotą, kretynem i matkojebcą. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi, pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana. Niestety, na zawsze pozostaniesz marnym, wątłym skurwysynem, którego jedyną przyjemnością w życiu jest walenie konia...:-) I nic tego nie zmieni. Chłopcze...

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 15:41:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:13, Grzybol pisze:
Czyli, potwierdziłeś tylko to co już tu wszyscy zauważyli: jesteś
ostatnią ciotą, kretynem i matkojebcą. Masz 1,50 wzrostu, 45 kg wagi,
pryszcze na chuju, dupie i mordzie a zza monitora udajesz Pudziana.

Weź leki.
A jak wziąłeś, to weź drugą porcję bądź zmień lekarza.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-04 12:13:37
Autor: Piotr Klimek
Najlepsza 50 za 4500zł
Dnia (Sat, 02 Jun 2012 15:41:11 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Słabi jesteście - obydwaj. Sio z powrotem do piaskownicy :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-02 15:58:23
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
[...]

Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o piasku w sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 16:13:14
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "zefir" <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> napisał w
wiadomości news:jqd65v$l0d$1inews.gazeta.pl
Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o piasku w sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze, w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:17:36
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze,
w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)
Hmm,nie pracujesz czasem w ZUSie?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-02 16:23:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:13, Grzybol pisze:
Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze,
w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

Naturalnie. Taka reakcja na mój tekst o tajskim chłopcu, którego zapewne chętnie byś przygarnął, świadczy tylko o twoim kryptogejostwie, z którym nie potrafisz się pogodzić.
Do leczenia farmakologicznego dołączyłbym psychoterapię, aczkolwiek rodzinie nie robiłbym dużych nadziei w kwestii rokowań.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 16:28:03
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomości news:jqd7kf$g01$1usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
16:13, Grzybol pisze:
[...]

Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony, obsrany. Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy normalny człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:30:48
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:28, Grzybol pisze:
Nie ma już żadnego zanczenia co tu napiszesz. Zostałes naznaczony,
obsrany. Możesz się czuć jak boży pomazaniec. Jestes już nikim. Każdy
normalny człowiek na Twoim miejscu bys ię powiesił.

*W-E-Ź L-E-K-I-!!!*

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-03 12:00:16
Autor: Johnny
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "Grzybol" znowu wszamanił o jeden grzybek za dużo:

Ależ ja się nie wzburzam. Takie teksty mam zawsze pod ręką na spacerze, w biurze, w domu. Nic specjalnego:-)

W biurze? A cóż  byś ty tam robił? ;-)  Łąka, tak sie nazywa miejsce gdzie kopie się rowy melioracyjne, choćby nie wiem jak górnolotnie chłopaki to nazywali ;-)

zdroofka Johnny

Data: 2012-06-03 13:38:23
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chcesz znowu nawiązać do swojej Matki?:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-02 16:14:55
Autor: Monster
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:

Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze
albo i bez, i pewnie nie ostatni. Niedawno był podobny, miał coś o
piasku w sygnaturze, i szczęśliwie mu się znudziło.

Coś mnie się wydaje że to ten sam osobnik..

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-02 19:58:29
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:14, Monster pisze:
[...]

Ożeszty, faktycznie.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 16:29:28
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:58, zefir pisze:
Rilax, Grzybciu, nie pierwszy taki nowy wszystkowiedzący na skuterze
albo i bez, i pewnie nie ostatni.

Problem w tym, że życie bywa przewrotne, zaś ludzie bardzo przewidywalni.
Bo zdarza się tak, że gość w Hummerze zakopie się na amen w kociej kuwecie, a kobieta w Suzuki Vitarze przejedzie całą Saharę.
Ty, przypuszczam, wybrałbyś Hummera.
Kompleks maleńkich klejnotów?
Psychoterapia może pomoże.
Niemazaco.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 20:06:48
Autor: zefir
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 16:29, $heikh el $hah pisze:
[...]

Fakt, że interesuje Cię rozmiar moich klejnotów odrobinę mnie niepokoi. Znacząco jednak irytuje mnie fakt, że coraz więcej pojawia się osobników Twojego pokroju, którzy tonem świadczącym o niczym nie popartej pewności siebie, pierdolą trzy po trzy na tematy o których nie mają zielonego pojęcia. Możesz sobie jeździć hobbystycznie nawet wózkiem sklepowym albo pływać łódką na ryby, ale wypadałoby choć odrobinę znać tematy, na temat których podejmuje się dyskusję.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-02 15:21:02
Autor: Michał V-R
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:
...., choć i tak niezbyt merytorycznie, bo prawda jest
taka, że za 4500 zł nie kupi nowego, mocnego i szybkiego motoroweru.

Co ty pierdolisz?
http://www.blackduck.pl/?motorowery,2,1
pierwszy lepszy przyklad

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-02 15:57:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:21, Michał V-R pisze:
[...]

K-wa, brak emotki i nie wiem, czy serio to było, czy ironicznie.
W każdym razie potwierdza moją tezę:
2,8 KM / 110 kg - NIE POLECI, choćby na WŚCIEKŁĄ CZERWIEŃ przesprejować! ;)

Nowe, mocne i szybkie do 50 ccm to np. Aprilia RS 50, ale Huysung chyba jeszcze nie skopiował, a oryginał to min. 15kpln.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 16:56:42
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:

Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
szybkiej za resztę. Ew. całość na kajak.

Grupy Ci sie popieprzyly :-)

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-02 17:19:28
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 15:06, $heikh el $hah pisze:

Ja bym wolał wydać tę kasę na rower za 3,5kpln i łyżworolki do jazdy
szybkiej za resztę. Ew. całość na kajak.

Grupy Ci sie popieprzyly :-)

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 19:58:15
Autor: Roman Niewiarowski
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 17:19, $heikh el $hah pisze:

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

Prosciej nie potrafie.
pozdr
newrom

Data: 2012-06-02 21:05:11
Autor: $heikh el $hah
Najlepsza 50 za 4500zł
W dniu 2012-06-02 17:19, $heikh el $hah pisze:

Motorower to nie motocykl, więc może i NTG, ale jak najbardziej TT. :)

jesli wolisz rowery -> pl.rec.pedaly
jesli wolisz kajaki -> pl.rec.kajaki

Wolę motocykl, bo wyciąga więcej lasek na sezon niż całe Stowarzyszenie Kajakarzy, ale gdybym miał tylko 4500 zł (z zaznaczeniem, że chcę nowy), to bym go nie kupował, bo później przez brak kasy na wachę stałaby ta chińszczyzna w garażu, ew. w serwisie, bo bym nim do chaty nawet nie dojechał.
Ja już też nie potrafię prościej.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-02 21:09:31
Autor: Grzybol
Najlepsza 50 za 4500zł
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w
wiadomości news:jqdo57$bp3$1usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-06-02
19:58, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

Ja pierdole... Chłopczyku, idź dalej konia wal...

--
Grzybol

Najlepsza 50 za 4500zł