Najlepsza KK - waszym zdaniem ?

Data: 2009-03-10 19:07:33
Autor: Mithos
Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
Ponieważ różnorodność KK na rynku jest ogromna warto zastanowić się jakie karty wyróżniają się na tle tłumu.

Bardzo dużo jest kart nijakich, które nic dają i o nich sensu pisać nie ma.

Do tych wartościowych zaliczam :
- Alior (1% zwrotu),
- Polbank (Era 1% zwrotu), bardzo łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty, chyba najlepszy kredyt ratalny w karcie, bardzo przyzjazny TOiP,
- Citibank, najlepsze programy partnerskie, sensowne rabaty w sensownych sklepach,
- Multibank Aquarius, uzyskana w ramach promocji z rocznym 9,9% - po tym jak promocja się skończy karta stanie się całkiem zwyczajna.

Jakie są wasze typy ?

--
Mithos

Data: 2009-03-10 11:27:18
Autor: macka
On 10 Mar, 19:07, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
[...]

Hm... I jak to skomentowac... 3 z 4 wymienionych mam... to chyba o
czyms swiadczy ;).

MK

Data: 2009-03-10 13:18:54
Autor: szczurwa
Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
On 10 Mar, 19:07, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jakie są wasze typy ?

Getin silver - bezpłatne przelewy w ciężar rachunku karty,

Data: 2009-03-10 23:39:28
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 10 Mar, 21:18, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 10 Mar, 19:07, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

> Jakie są wasze typy ?

Getin silver - bezpłatne przelewy w ciężar rachunku karty,

Dodalbym Money.pl z BZWBK (ta mam) - latwa bezplatnosc w oplatach
comiesiecznych (5 transakcji)i przelewy (niestety juz za 1%, ale dalej
jako bezgotowkowe) oraz awaryjnie w miare tanie raty do 18 miesiecy -
w tym rowniez dla dokonanego przelewu.
i z tego banku visa newsweek (tej nie mam) gdzie przy tej samej
funkcjonalnosci zwolnienie jest z oplaty rocznej za 50 transakcji w
skali roku.

Data: 2009-03-11 08:26:27
Autor: Radzik
krzysztofsf@wp.pl pisze:
[...]
to były dobre karty rok temu, dzisiaj to raczej przeciętne...

Data: 2009-03-11 01:18:18
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 11 Mar, 08:26, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:
krzyszto...@wp.pl pisze:> Dodalbym Money.pl z BZWBK (ta mam) - latwa bezplatnosc w oplatach
> [...]
> skali roku.

to były dobre karty rok temu, dzisiaj to raczej przeciętne...

to podaj mi karte ktora rokrocznie nic mnie nie kosztuje (transakcje
moze w sumie na 2 tys rocznie) a moge robic z niej przelewy?

Data: 2009-03-11 09:29:26
Autor: Radzik
krzysztofsf@wp.pl pisze:
to podaj mi karte ktora rokrocznie nic mnie nie kosztuje (transakcje
moze w sumie na 2 tys rocznie) a moge robic z niej przelewy?
To jakie ty przelewy robisz? 2 000 / 12 = 166 zł miesięcznie?

A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?

Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...

Data: 2009-03-11 01:58:07
Autor: kl1
On 11 Mar, 09:29, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:

To jakie ty przelewy robisz? 2 000 / 12 = 166 zł miesięcznie?
Czemu nie? Opłata 2 zł.
Jeśli ktoś akurat nie ma innej możliwości ze względu na brak środków
jest to niezłe rozwiązanie.
Można też robić jeden przelew rocznie na 2k. (opłata 1 %)

Ale to i tak nie ma znaczenia, bo przelewy nie wchodzą do limitu
transakcji zwalniających z opłaty za kartę.

A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?
To, że można je zrobić? Po spłacie w ciągu miesiąca odpowiada to
gdzieś 12% oprocentowania kredytu w skali roku, nie takie złe.
Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...
??? Twierdzisz, że jak ktoś nie wydaje jedną z posiadanych kart(ale
choćby i jedyną posiadaną) parunastu tysięcy złociszy
rocznie, a przelewy robi bo potrzebuje a nie po to by zarabiać na
odsetkach gdzieś tam na lokacie to nie ma sensu posiadać karty?

Data: 2009-03-11 01:58:41
Autor: krzysztofsf@wp.pl
krzyszto...@wp.pl pisze:> to podaj mi karte ktora rokrocznie nic mnie nie kosztuje (transakcje
> [...]

A co mi dają przelewy, gdzie prowizja wynosi 1% kwoty przelewu?

Coś czuję, że chcesz kartę kredytową żeby mieć, a nie z niej korzystać...

Przelewy robie na...niewazne - w kazdym razie dalej bardzo mi sie to
oplaca.
A transakcji robie tyle, zeby utrzymac bezplatnosc karty - przelewy
nie sa wliczane do transakcji.

Mam kilka roznych kk i musze obsluzyc wymogi wszystkich transakcjami
zakupowymi - ilosciowo i kwotowo ;)

Data: 2009-03-10 19:24:52
Autor: Marcin Lubojański
Mithos wrote:
[...]

Do zalet Polbanku bym dodał przeliczniki, sporym minusem dla mnie "dostęp" przez www i "dochody z zagranicy się nie liczą" (to drugie tak samo w Aliorze).
Dodał bym jeszcze MC z ING, też za przeliczniki.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-03-10 19:36:58
Autor: ra9om1ak
Najlepsza KK - waszym zdaniem ?
Mithos wrote:

Tobie widze tez zaplacili, tak jak mi ? ;]]

[...]

Jednak Citi, bo place ta karta rachunki i mimo malego limitu to mi jednak na to wystarcza. Dosyc latwo jest uzyskac zwolnienie z oplaty rocznej. Citi-Era byla fajna do zbierania profitow, lepsza (dla mnie) niz Citi-BP. Programy rabatowe sa ok. Nie ma zadnych oplat miesiecznych. Nie jest to karta idealna, ale jest to karta z ktorej raczej nie zrezygnuje. Jezeli dodalbym do tego jakas karte z dobrym kredytem ratalnym (moze Polbank-Era wlasnie) i inna z mozliwoscia tanich wyplat na konto bankowe, to mam dobry zestaw - a idealem bylo by to miec w 1 karcie, gora 2. Trzech juz niekoniecznie chce, nie lubie pilnowac terminow splat i wedlug mnie to juz przerost formy nad trescia.
Takze, szukam polaczenia np. polbank-era z wyplatami z karty na konto na sensownych warunkach (ktora ???), bo Citi jednak zostanie.

Ps. nikt mi "niezle" nie zaplacil :DDD to nie reklama, tylko opinia.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 3924 (20090310) __________

Data: 2009-03-10 19:43:10
Autor: ls
Uzytkownik Mithos napisal:
[...]

Jak ktos lubi zwroty: ja mam autokarte GEM (2.5% zwrotu na stacjach benz.), zona karte zakupowa GEM (1.5% zwrotu)
Dlatego dla nas ten 1% z Aliora/Polbanku to zaden szpas ;)
Niestety, oplata roczna spora - a wiec po roku sie z nimi pozegnamy :(

- Citibank, najlepsze programy partnerskie, sensowne rabaty w sensownych sklepach,

Tu bym dodal mozliwosc placenia rachunkow (sa traktowane jako operacje bezgotowkowe).

pozdr.
ls

Data: 2009-03-11 18:03:52
Autor: RobertS
[...]

Alior/Polbank daje 1% wszędzie, a GEM 2,5% tylko za paliwo...mam i korzystam, ale opłata roczna dyskwalifikuje tę kartę, więc rok i dziękuję bardzo

RobertS

Data: 2009-03-12 18:51:24
Autor: ls
Uzytkownik RobertS napisal:
[...]

Oprocz autokarty, GEM oferuje jeszcze karte zakupowa: zwrot 1.5% - tez wszedzie
--
pozdr.
ls

Data: 2009-03-13 05:16:55
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 12 Mar, 18:51, "ls" <n...@nospam.pl> wrote:

> [...]
> dziękuję bardzo

Oprocz autokarty, GEM oferuje jeszcze karte zakupowa: zwrot 1.5% - tez

A ubezpiecznia obowiazkowe jak?

Data: 2009-03-13 18:51:03
Autor: ls
Uzytkownik krzysztofsf@wp.pl napisal:
A ubezpiecznia obowiazkowe jak?

Ubezpieczenia, owszem sa, ale dobrowolne.
Goraco do nich zachecaja, na szczescie mozna odmowic.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-03-11 18:02:43
Autor: RobertS
[...]

nie mam tylko kk Aliora, a resztę i owszem ;-)
chociaż za kk AQ z Multi za chwilę podziękuję, "trochę" przesadzili z opłatą w wysokości 250 zł!

RobertS

Najlepsza KK - waszym zdaniem ?