Najlepsza obecnie 125 na rynku

Data: 2014-04-25 08:42:03
Autor: abrakadab
Najlepsza obecnie 125 na rynku
Witam serdecznie,

W związku z planowanymi przez rząd zmianami w prawie po powrocie do Polski chciałbym zakupić 125 jeżeli (bardzo prawdopodobne) zostanie zmieniony zapis o automatycznej skrzyni biegów. W związku z tym jak sądzicie. Bez ograniczen budżetowych, nowy motocykl z salonu. Bedzie mi słurzył do śmigania po zakorkowanym mieście. Jak uważacie która 125 jest obecnie najlepsza?
Zastanawiałem się nad:

KTM Duke 125,
Hondą NSX 125
Arillą gt 125
YZF-r 125
Hondą 125R
A może jest coś jeszcze.
Jak byście mili kupić jakąś i nie szkoda by było wam pieniążków to którą?

Data: 2014-04-25 18:08:47
Autor: Arbiter

Użytkownik "abrakadab" <silverstonek@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości

W związku z planowanymi przez rząd zmianami w prawie po powrocie do Polski chciałbym zakupić 125 jeżeli (bardzo prawdopodobne) zostanie zmieniony

Kup jak już zostaną zmienione, zebys się nie zdziwił:)

[...]

żaden z motocykli ze skrzynią biegów nie będzie wygodny do śmigania po mieście. Do śmigania po mieście lepiej nadają się skutery z automatyczną skrzynią/

Jeśli juz chcesz kupić motocykl z biegami to CBR250r.

Data: 2014-04-25 18:12:52
Autor: Arbiter

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:535a8885$0$2354$65785112news.neostrada.pl...

Jeśli juz chcesz kupić motocykl z biegami to CBR250r.

oczywiscie jak juz zrobisz prawo jazdy:)

Data: 2014-04-25 21:58:54
Autor: Jarek S.
[...]

Popieram! Najlepszy będzie motocykl /nadwozie skuter/ z automatem !

Data: 2014-04-25 22:33:10
Autor: Kuczu
Najlepsza obecnie 125 na rynku
W dniu 2014-04-25 18:08, Arbiter pisze:

�aden z motocykli ze skrzyni� bieg�w nie b�dzie wygodny do �migania po
mie�cie. Do �migania po mie�cie lepiej nadaj� si� skutery z automatyczn�
skrzyniďż˝/

I z motokocykiem !!

BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-04-25 23:13:56
Autor: Jarek S.

Jest ich kilka, może ten Ci się spodoba: http://skutery.net/vespa-sprint-125-test/

Data: 2014-04-26 06:33:57
Autor: Kuczu
W dniu 2014-04-25 23:13, Jarek S. pisze:

BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

--
Kuczu

Jest ich kilka, mo�e ten Ci si� spodoba:
http://skutery.net/vespa-sprint-125-test/

Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT

Data: 2014-04-26 07:59:29
Autor: Cavallino

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljfd09$s9e$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Popularnie zwana bezstopniowym automatem.

Data: 2014-04-26 14:02:25
Autor: Kuczu
W dniu 2014-04-26 07:59, Cavallino pisze:

Przykro mi ale to tez nie automat tylko przekladnia CVT

Popularnie zwana bezstopniowym automatem.

niektorzy mowial automatyczna skrzynia na DSG/PDK. Co nie oznacza ze maja racje.

CVT to PRZEKLADNIA bezstopniowa. Bywa ze z predefiniowanymi przelozeniami. Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda skrzynia biegow to przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

Data: 2014-04-26 16:20:59
Autor: Cavallino

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljg797$mac$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Trujesz.
Jak najbardziej jest to automatyczna skrzynia o którą chodzi w projektowanym przepisie.

Data: 2014-04-27 08:55:33
Autor: AZ
On 2014-04-26, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

Pokaz mnie to w ustawie!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-28 13:53:57
Autor: Adam Wysocki
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

CVT to PRZEKLADNIA bezstopniowa. Bywa ze z predefiniowanymi przelozeniami. Ale skrzynia biegow tego nazwac nie mozna. Bo kazda skrzynia biegow to przekladnia ale nie kazda przekladnia to skrzynia biegow.

Technicznie masz rację. Tak samo jak technicznie mówi się motocykl a nie motor. A ludzie jeżdżą motorami i mają to w dupie, tak samo jak skuterzyści jeżdżą automatami i też mają to w dupie (dopóki im się chińskie rolki w wariatorach nie zrobią kwadratowe).

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-26 11:03:17
Autor: Jarek S.

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ljfd09$s9e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak oto opisywana przez producenta:

.... Kolejnym plusem jest świetna automatyczna skrzynia biegów CVT z suchym sprzęgłem odśrodkowym wyposażonym w tłumiki wibracji...

Data: 2014-04-26 13:48:18
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:535b765d$0$2356$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ale pewnie napisali też, że to jest motocykl, więc się nie znają.....

Data: 2014-04-26 14:03:57
Autor: Kuczu
W dniu 2014-04-26 13:48, Cavallino pisze:

[...]

"dziennikarze" ze skutery.net to akurat autorytety nie sa.

Data: 2014-04-26 14:14:58
Autor: Jarek S.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ljg6t4$lsg$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bo jest wic po co o tzm pisać?

Motocykl zgodnie z definicją to: "pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej przekraczającej 50 cm3, dwukołowy lub z bocznym wózkiem - wielośladowy; określenie to obejmuje również pojazd trójkołowy o symetrycznym rozmieszczeniu kół;

Data: 2014-04-27 08:59:35
Autor: AZ
On 2014-04-26, Jarek S. <pracawgazecie@gazeta.pl> wrote:

Bo jest wic po co o tzm pisaĂŚ?

Motocykl zgodnie z definicj¹ to: "pojazd samochodowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemnoœci skokowej przekraczaj¹cej 50 cm3, dwuko³owy lub z bocznym wózkiem - wieloœladowy; okreœlenie to obejmuje równie¿ pojazd trójko³owy o symetrycznym rozmieszczeniu kó³;
Juz Jacot to tlumaczyl mastiemu. Nie ma potrzeby w PoRD rozdzielac skuter/motocykl bo z punktu widzenia ruchu drogowego nie ma to najmniejszego
znaczenia. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-28 13:54:42
Autor: Adam Wysocki
Jarek S. <pracawgazecie@gazeta.pl> wrote:

[...]

Dla PoRD jest. Dla normalnych ludzi nie jest.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-26 17:37:04
Autor: MrGlub
[...]

CVT jest najlepszym automatem bo najprostszym. --
NC700XD

Data: 2014-04-25 23:39:52
Autor: Arbiter
Najlepsza obecnie 125 na rynku

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ljegqp$3b2$1node2.news.atman.pl...

BTW. Zaden ze znanych mi skuterow 125 ccm nie ma skrzyni automatycznej.

Kuczu, przyznaj się od kiedy interesujesz się skuterami, czyżby nowe hobby?

Data: 2014-04-26 17:36:13
Autor: MrGlub
[...]

Ergo przekładnia CVT nie jest automatyczna??

Honda pcx125, vespa125, yamaha majesty 125...

--
NC700XD

Data: 2014-04-29 14:30:53
Autor: Mateusz NSR
Najlepsza obecnie 125 na rynku
Jak cię stać to kup sobie KTM'a ale na początek polecam NSR'ke ;)

Data: 2014-04-30 10:11:48
Autor: Adam Wysocki
Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_nospam_gmail.com> wrote:

Jak cię stać to kup sobie KTM'a ale na początek polecam NSR'ke ;)

A porównanie masz z...?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-01 12:51:05
Autor: Bryza