Najlepsza oferta dla firm - który operator?

Data: 2011-08-03 13:05:50
Autor: vwt4
Najlepsza oferta dla firm - który operator?
Generalnie od ponad 18 lat jestem w ERA czy jak ja tam teraz zwał.
Telefonow przybywalo aż w 2007 roku podpisałem umowę na 6 numerów
spietych w siec firmowa w ramach ktorych zdefiniowana darmowa siec firmowa i linie formowa.
Wowczas pakietami liczac suma abonamentow byla 300 zł i w promocji abonamenty oscylowaly w granicach 300-350 zl brutto.

Umowe kilka razy przedluzano - dobrano jeszcze jeden kontrakt 20 i teraz
opiekun biznesowy wciskajac kit o wielkim szczesciu jakie mi zaoferowal oferuje nowa korzystniejsza oferte gdzie
suma abonamentow za 7 numerow wyniesie miesiecznie conajmniej 480 zl netto.

Generalnie 5 telefonow jest po to zeby dzwonic w ramach firmy + dwa zeby wychodzin na zewnatrz - tu sa pakiety 140.

Jakos nie czuje w tym wszystkim lepszych warunkow.
Generalnie mam numerow wiecej, dzwonie wiecej, ceny reletywnie na rynku maleja a ja mam coraz wieksze koszty

U ktorego operatora jest taniej?

Data: 2011-08-03 15:57:32
Autor: Maciek.
Najlepsza oferta dla firm - który operator?
Użytkownik "vwt4" <vwt4@interia.pl> napisał
[...]

To ile w końcu masz tych kart sim?
Jeśli niedużo, to pewnie dałoby się to wszystko pociągnąć nawet na zwykłym Play Fresh albo jeśli zależy wam na wygodzie, to Play dla firm.
Jeśli więcej kart, to Plus albo Orange. Ale i tak z każdym operatorem trzeba uważać, czy np. nie zalicza połączeń "wewnątrz firmy" do tych normalnie płatnych. Przy czym OIDP Orange i Play załatwiają to ulgowymi połączeniami po prostu do własnej sieci.
Era to dno i szkoda tylko, że tak późno się zorientowałeś. Ale lepiej późno niż wcale :)

--
M.

Data: 2011-08-03 19:28:48
Autor: ToMasz
W dniu 03.08.2011 15:57, Maciek. pisze:
Użytkownik "vwt4" <vwt4@interia.pl> napisał
Generalnie 5 telefonow jest po to zeby dzwonic w ramach firmy + dwa
zeby wychodzin na zewnatrz - tu sa pakiety 140.

Play firmowy ma (chyba zawsze) połączenia wewnątrz sieci i na stacjonarki za darmo ( 1000minut?) Najtańszy abo to chyba 12.5netto - bez telefonu i w nim, przy kilku telefonach możesz wywalczyć ok 100 minut. oczywiście wyższe abonamenty też są :)

ToMasz

Data: 2011-08-03 21:42:28
Autor: janiii
On 11-08-03 19:28, ToMasz wrote:

Play firmowy ma (chyba zawsze) połączenia wewnątrz sieci i na
stacjonarki za darmo ( 1000minut?)
W najniższym abonamencie za dodatkową dopłata 5 PLN + VAT.
Najtańszy abo to chyba 12.5netto -
bez telefonu i w nim, przy kilku telefonach możesz wywalczyć ok 100
minut.
Najniższy ale na dwa lata, na rok - 17,50 netto.
No i w nowych taryfach jest już tylko 104 minuty, a było nie tak dawno tych minut 125.

--
janiii
Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

Data: 2011-08-03 21:57:54
Autor: ToMasz
W dniu 03.08.2011 21:42, janiii pisze:
On 11-08-03 19:28, ToMasz wrote:

Play firmowy ma (chyba zawsze) połączenia wewnątrz sieci i na
stacjonarki za darmo ( 1000minut?)
W najniższym abonamencie za dodatkową dopłata 5 PLN + VAT.
Najtańszy abo to chyba 12.5netto -
ja sie jeszcze załapałem na ofertę bez tych 5zł

[...]
Nie trzymajmy sie najniższych! mimo to myślę ze za to samo co w erze kolega zapłaci połowę ceny

ToMasz

Data: 2011-08-04 18:06:32
Autor: Diabełson
W dniu 2011-08-03 13:05, vwt4 pisze:
Generalnie od ponad 18 lat jestem w ERA czy jak ja tam teraz zwał.

od 18 lat? Chyba masz na myśli swój wiek, bo Era zaczynała najwyżej 15 lat temu

Najlepsza oferta dla firm - który operator?