Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...

Data: 2017-11-16 14:56:56
Autor: Rowerex
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
Mógłbym zrobić konkurs na zgadywanie - może jednak zrobię. Kilka podpowiedzi co to za "cuś":
- używam podczas jazdy
- wpływa negatywnie na osiągi podczas jazdy rowerem
- nierowerowe, ale używane np. przy, przepraszam za wyrażenie, tzw. fitnessie
- na problemy z plecami (*)

(*) Niedawno w jednym wątku dyskutowaliśmy o wpływie jazdy rowerem na bóle pleców - używanie tego cuś podczas jazdy przeciętny rowerzysta uzna za rzecz irracjonalną, ale po ponad miesiącu używania uważam to za jeden z najlepszych zakupów jakie zrobiłem  tym roku.

Może całkiem łatwa zagadka?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-17 06:39:28
Autor: zbrochaty
W dniu czwartek, 16 listopada 2017 23:56:58 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
[...]

tzw. pajączek na plecy
zmusza do trzymania pleców prosto
wydaje "pipczenie" jak sie zgarbisz

Data: 2017-11-17 06:52:49
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 17 listopada 2017 15:39:31 UTC+1 użytkownik zbro....@gmail.com napisał:
> [...]
> - wpływa negatywnie na osiągi podczas jazdy rowerem
> - nierowerowe, ale używane np. przy, przepraszam za wyrażenie, tzw. fitnessie

Ciepło, ciepło :) Dwie rzeczy się zgadzają, ale jednak to nie to. Widzę, że szukacie "oczywistości" - 999/1000, może nawet 1000/1000 polaków by tak obstawiało - ale tu trzeba pójść pod prąd, nawet bardziej niż wtedy gdy niedawno dyskutowaliśmy o wpływie roweru na dolegliwości pleców.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-17 12:12:25
Autor: zbrochaty
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
tak obstawiało - ale tu trzeba pójść pod prąd, nawet bardziej niż wtedy gdy niedawno dyskutowaliśmy o wpływie roweru na dolegliwości pleców.

Z akcesoriow fitness:
https://www.fitness.shop.pl/akcesoria-fitness.html

Pasuje raczej tylko to:
https://www.fitness.shop.pl/akcesoria-fitness/pas-wyszczuplajacy-100cm-x-20cm-allright-niebieski.html

Z.

Data: 2017-11-17 08:19:51
Autor: andrzej.ozieblo
[...]

Jakaś amortyzacja tyłu? Ale co to ma wspólnego z tzw. fitnessem? :)

Data: 2017-11-17 09:00:50
Autor: ń
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
Neoprenowy pas na "korzonki"? Fajna sprawa :-)) Ale nie wpływa negatywnie na osiągi (co innego luźna kurtka).

Data: 2017-11-17 04:22:26
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 17 listopada 2017 08:59:54 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Neoprenowy pas na "korzonki"? Fajna sprawa :-)) Ale nie wpływa negatywnie na osiągi (co innego luźna kurtka).

Lodowato - szukaj na przeciwnym biegunie :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-17 13:29:44
Autor: m
W dniu 17.11.2017 o 13:22, Rowerex pisze:
[...]

Jakaś luźna, telepiąca się na wietrze, kurtka chroniąca przed wiatrem?

p. m.

Data: 2017-11-17 05:16:44
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 17 listopada 2017 13:29:46 UTC+1 użytkownik m napisał:

Jakaś luźna, telepiąca się na wietrze, kurtka chroniąca przed wiatrem?

Nie, nie - źle się wyraziłem - szukać trzeba bardziej na innej planecie, niż na innym biegunie. Zupełnie nie ten kierunek.

Choć co do neoprenu, to by on rozgrzewał, to cuś jeśli rozgrzewa, to baaardzo pośrednio.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-17 14:35:11
Autor: Szuwarek
[...]

Inny biegun to albo beret albo wkładki.
Stawiałbym na wkładki ortopedyczne.
Pozdrawiam Szuwarek

Data: 2017-11-17 15:13:17
Autor: ń
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
Wibrator na sztycy?
Ale dla faceta?

-- -- -
szukać trzeba bardziej na innej planecie

Data: 2017-11-17 22:52:38
Autor: borsuk
W dniu 2017-11-16 o 23:56, Rowerex pisze:
[...]

Plecak wypełniony kamieniami ;)
lub inne obciążenie zawieszane na ramionach.

Data: 2017-11-18 01:01:04
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 17 listopada 2017 22:52:37 UTC+1 użytkownik borsuk napisał:
W dniu 2017-11-16 o 23:56, Rowerex pisze:
..
> [...]
> zakupów jakie zrobiłem  tym roku.

Plecak wypełniony kamieniami ;)
lub inne obciążenie zawieszane na ramionach.

BINGO! Tak - to kamizelka obciążeniowa 3kg na ramiona i plecy. To nie działa jak 3L bukłak w plecaku, bo jest dużo wyżej na plecach, a część obciążenia jest też z przodu, jest stabilna, nie lata na boki, a obciążenie jest bardzo równo rozłożone. Z plecakiem i bukłakiem jeździć nie lubiłem, bo ciągle miałem wrażenie że dolna część plecaka zsuwa się na któryś bok. Nawet na rowerze siedzi się stabilniej niż z wypełnionym wodą bukłakiem, być może z racji wysoko i równo rozłożonego obciążenia. Pierwsze jazdy dawały plecom w kość, od góry do dołu, nawet aby oddychać trzeba było nieco więcej wysiłku. Najczęściej jeżdżę jeszcze z butelką 0,75L na plecach, a w wersji hardcorowej dochodzi plecak z bukłakiem, w sumie jakieś 6kg na plecach i ramionach.... Ciekawie się z tym chodzi - 3 godzinny "sportowy" spacer z tą kamizelką daje nieźle popalić wszystkim mięśniom tułowia. Tu nie trzeba żadnego "pipczyka" informującego o krzywych plecach - plecy same w naturalny sposób się prostują.

Po kilku tygodniach prawie przestałem podczas jazdy czuć ten ciężar na plechach i mam wrażenie, że wiele mięśni pleców się zdecydowanie wzmocniło. Akurat po kilku tygodniach używania owej kamizelki miałem do przewalenia 3 tony węgla łopatą i być może dzięki wzmocnieniu mięśni pleców poszło zdecydowanie bardziej gładko i sprawnie niż w latach ubiegłych. Dawniej po kilku machnięciach łopatą miałem dość, a teraz za jednym razem przewaliłem dwie tony, a później jeszcze pojechałem na rower...

Może to dziwne i surrealistyczne, ale to jest właśnie najlepsza nierowerowa rzecz na rower jaką kupiłem :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-18 12:33:01
Autor: ń
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
Bardzo niezdrowe dla kregosłupa (z uwagi na pochyloną pozycję na rowerze).

-- -- -
kamizelka obciążeniowa 3kg na ramiona i plecy.

Data: 2017-11-18 05:16:54
Autor: Rowerex
W dniu sobota, 18 listopada 2017 12:32:01 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Bardzo niezdrowe dla kregosłupa (z uwagi na pochyloną pozycję na rowerze).

Masz rację - rower jest bardzo niezdrowy dla kręgosłupa (z uwagi na pochyloną pozycję na rowerze)- powinno się tego zakazać. Zdecydowanie lepiej kupić samochód, kupić pajączka z brzęczykiem piszczącym przy krzywej sylwetce, siąść przed TV, w rękę piwo, chipsy, coca-cola, frytki i odpoczywać. ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-18 13:54:32
Autor: Piotr Rogoża
W dniu Sat, 18 Nov 2017 05:16:54 -0800, użytkownik Rowerex napisał:

[...]
Z tego wszystkiego wybieram piwo.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2017-11-20 08:42:27
Autor: cytawa
Rowerex pisze:

[...]

Zawsze uwazalem, ze bole kregoslupa biora sie glownie z braku miesni okalajacych. Chcesz byc zdrowy dzwigaj krzyz. :))

Jan Cytawa

Data: 2017-11-20 17:15:33
Autor: Prot Ogenes
On 2017-11-20 08:42, cytawa wrote:

Zawsze uwazalem, ze bole kregoslupa biora sie glownie z braku miesni okalajacych. Chcesz byc zdrowy dzwigaj krzyz. :))

Jezusowi na dobre to nie wyszło, he he

pozdr
Prot

Data: 2017-11-20 16:55:10
Autor: Krycha
W dniu 18.11.2017 o 10:01, Rowerex pisze:
[...]

(...)

Jak to wygląda? Jakieś zdjęcie.

Krycha.

Data: 2017-11-20 11:54:22
Autor: Rowerex
W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 16:55:14 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> (...)

Jak to wygląda? Jakieś zdjęcie.

https://tinyurl.com/yalf8dv5

To widok z tyłu jakby ktoś się nie domyślił - zakłada się jak plecak. Z przodu ma nawet kieszonki i odblaski. Odblaski i kieszonki to chyba dla biegaczy, albo do nordic-walking, bo na siłownie to raczej zbędne.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-20 11:56:59
Autor: Rowerex
W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 20:54:25 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:

https://tinyurl.com/yalf8dv5

Z przodu ma nawet kieszonki i odblaski.

Aaa... i z tyłu też ma odblask - czyli kamizelka obciążeniowo odblaskowa :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-21 16:30:19
Autor: Piotr Rogoża
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
W dniu Mon, 20 Nov 2017 11:54:22 -0800, użytkownik Rowerex napisał:

https://tinyurl.com/yalf8dv5

A czemu to pomaga?

Data: 2017-11-24 20:55:09
Autor: Łukasz Kroczka
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
W dniu 21.11.2017 o 17:30, Piotr Rogoża pisze:
A czemu to pomaga?

Ja nie wiem, ale 3 kg, to śmiech na sali. Ja mam plecak z bukłakiem 2,2 l, dopakowany szpejami więcej zaważy.

Data: 2017-11-25 11:54:36
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 24 listopada 2017 20:55:40 UTC+1 użytkownik Łukasz Kroczka napisał:
W dniu 21.11.2017 o 17:30, Piotr Rogoża pisze:
> A czemu to pomaga?

Ja nie wiem, ale 3 kg, to śmiech na sali.

Śmiech na sali to mało, to po prostu żałosne, totalna kompromitacja. Niniejszym zapasam się pod ziemię ze wstydu :p

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-24 20:42:33
Autor: Krycha
W dniu 20.11.2017 o 20:54, Rowerex pisze:
[...]

Ciekawe czy pomaga na bolący kręgosłup przy przekopywaniu działki? :-)

Krycha.

Data: 2017-11-20 16:24:11
Autor: Piotr Rogoża
W dniu Mon, 20 Nov 2017 16:55:10 +0100, użytkownik Krycha napisał:

BINGO! Tak - to kamizelka obciążeniowa 3kg na ramiona i plecy.

(...)

Jak to wygląda? Jakieś zdjęcie.

Krycha.
I to ma czemuś pomagać?

Data: 2017-11-20 17:43:00
Autor: m
W dniu 20.11.2017 o 17:24, Piotr Rogoża pisze:
[...]

Mi pomoże. Jak zobaczę zdjęcie - będę wiedział o czym mowa.

p. m.

Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...