Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...

Data: 2017-11-17 06:39:28
Autor: zbrochaty
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
W dniu czwartek, 16 listopada 2017 23:56:58 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
Mógłbym zrobić konkurs na zgadywanie - może jednak zrobię. Kilka podpowiedzi co to za "cuś":
- używam podczas jazdy
- wpływa negatywnie na osiągi podczas jazdy rowerem
- nierowerowe, ale używane np. przy, przepraszam za wyrażenie, tzw. fitnessie
- na problemy z plecami (*)

(*) Niedawno w jednym wątku dyskutowaliśmy o wpływie jazdy rowerem na bóle pleców - używanie tego cuś podczas jazdy przeciętny rowerzysta uzna za rzecz irracjonalną, ale po ponad miesiącu używania uważam to za jeden z najlepszych zakupów jakie zrobiłem  tym roku.

Może całkiem łatwa zagadka?

Pozdr-
-Rowerex

tzw. pajączek na plecy
zmusza do trzymania pleców prosto
wydaje "pipczenie" jak sie zgarbisz

Data: 2017-11-17 06:52:49
Autor: Rowerex
W dniu piątek, 17 listopada 2017 15:39:31 UTC+1 użytkownik zbro....@gmail.com napisał:
> [...]
> - wpływa negatywnie na osiągi podczas jazdy rowerem
> - nierowerowe, ale używane np. przy, przepraszam za wyrażenie, tzw. fitnessie

Ciepło, ciepło :) Dwie rzeczy się zgadzają, ale jednak to nie to. Widzę, że szukacie "oczywistości" - 999/1000, może nawet 1000/1000 polaków by tak obstawiało - ale tu trzeba pójść pod prąd, nawet bardziej niż wtedy gdy niedawno dyskutowaliśmy o wpływie roweru na dolegliwości pleców.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-11-17 12:12:25
Autor: zbrochaty
Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...
tak obstawiało - ale tu trzeba pójść pod prąd, nawet bardziej niż wtedy gdy niedawno dyskutowaliśmy o wpływie roweru na dolegliwości pleców.

Z akcesoriow fitness:
https://www.fitness.shop.pl/akcesoria-fitness.html

Pasuje raczej tylko to:
https://www.fitness.shop.pl/akcesoria-fitness/pas-wyszczuplajacy-100cm-x-20cm-allright-niebieski.html

Z.

Najlepsza rzecz nierowerowa na rower jaką kupiłem...