Data: 2012-06-21 21:39:54 | |
Autor: yabba | |
Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką | |
Użytkownik "Wikolski" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrvg2l$c1v$1inews.gazeta.pl...
Test w boju. Ja jestem zaskoczony, dlaczego kierowca Patrola tak gwałtownie nacisnął hamulec? Pojechał dalej niż było ustalone w scenariuszu? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2012-06-21 22:46:39 | |
Autor: marcin | |
Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką | |
Ja jestem zaskoczony, dlaczego kierowca Patrola tak gwałtownie nacisnął a ja dlaczego nie jechal na reduktorze |
|
Data: 2012-06-22 19:11:48 | |
Autor: czak norris | |
Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką | |
W dniu 2012-06-21 22:46, marcin pisze:
a ja dlaczego nie jechal na reduktorze W omawianym przypadku reduktor nie jest nawet potrzebny. Zwróć uwagę, że do końca kręci się przednia oraz tylna oś i nie widać poślizgu. Wygląda to tak jakby gość zaczął odpuszczać gaz a później stanął na hamulec aż się buda zatrzęsła (chyba że pod śniegiem była jakaś przeszkoda która skutecznie go zatrzymała). Patrola mogły zatrzymać tylko kiepskie opony, ale wtedy powinien zacząć zwalniać i łapać poślizg do momentu w którym by stanął buksując dwoma bądź trzema kołami jeśli kierowca Y61 zapiał blokadę w tylnym moście. -- pozdrawiam, z półobrotu ;) |
|