Najlepsze auto do 15 000 zł

Data: 2011-06-14 21:58:58
Autor: =Marcos=
Najlepsze auto do 15 000 zł
Jakie jest Waszym zdaniem najlepsze, najtańsze auto do 15 000 zł które
spokojnie przejdzie jeszcze 100 000 km w ciągu 5 lat. Wiem jest trochę w necie
mi. ten ciekawy artykuł:

http://jakie-auto-kupic.dodaj-gazu.pl/2011/06/jakie-auto-kupic-do-15-tys/

Pytanie czy rzeczywiście najtaniej wyjdzie samochód marki Tata? Znajomi mówią
mi że lepiej kupić Audi A3 lub Golfa bo nie straci na wartości prawie nic a
takie auto z chin to będzie się nadawało tylko na złom.

Za 15000zł typowo kupisz Golfa z rocznika 2000-2001.
Jeżdżące Golfy z rocznika 1995-1996 z przebiegiem odpowiednio większym kosztują 4000-6000zł średnio. Czyli stracisz 9-11kzł.
Z takich mało prestiżowych aut, dajmy na to Hyundai Accent - za 15000zł kupisz rocznik 2004-2005. Rocznik 2000-2001 kosztuje 6000-8000zł, więc straciłbyś 7-9kzł.
Wniosek: znajomi się mylą. Przynajmniej przy aucie za 15kzł i zamiarze przejechania 100kkm raczej żadne auto nie będzie miało tak, że "straci na wartości prawie nic".

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2011-06-14 20:29:15
Autor: Agata
Najlepsze auto do 15 000 zł

Wniosek: znajomi się mylą. Przynajmniej przy aucie za 15kzł i zamiarze przejechania 100kkm raczej żadne auto nie będzie miało tak, że "straci na wartości prawie nic".

Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:

http://otomoto.pl/bmw-750-C18880623.html
http://moto.allegro.pl/bmw-e38-750ia-okazja-i1667898771.html

Hehehe :)

Data: 2011-06-15 00:45:16
Autor: amos
Najlepsze auto do 15 000 zł
On 14 Cze, 22:29, "Agata" <bikerka1...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:

http://otomoto.pl/bmw-750-C18880623.htmlhttp://moto.allegro.pl/bmw-e38-750ia-okazja-i1667898771.html

Hehehe :)

Dokladnie. Trzymaj sie glownie ofert zawierajacych nastepujace slowa
kluczowe:
- OKAZJA,
- STAN IGLA,
- NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA
- UZYTKOWANY PRZEZ KOBIETE
- KUPIONY OD DZIADKA
- TYLKO LAC I JECHAC
(koniecznie pisanych wielkimi literami)

--
amos

Data: 2011-06-15 13:04:16
Autor: =Marcos=
Najlepsze auto do 15 000 zł
Dałam linka znajomemu do Waszych wypowiedzi na nk i mi odpowiedział tak:

http://otomoto.pl/bmw-750-C18880623.html
http://moto.allegro.pl/bmw-e38-750ia-okazja-i1667898771.html

Hehehe :)

Ale zauważyłaś, że te ogłoszenia to Ci dał najtańsze z 2000 i najdroższe z 1994? To że ktoś wystawia auta w tak wysokiej cenie, nie znaczy, że ktoś je kupi.
Jak sobie wyświetlisz wszystkie auta z danego rocznika, to zobaczysz, że w 2000 średnia cena to mniej więcej 24kzł, a w 1994 średnia wynosi około 11kzł.
Ten najtańszy (16kzł), który Ci podesłał ma przebieg 320kkm. Czyli będzie miał 420kkm jak nim przejedziesz tyle co zamierzasz. Będzie ciężko go sprzedać za 6kzł za te 5 lat.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-06-15 19:43:23
Autor: Krzysiek Matyasik
Najlepsze auto do 15 000 zł
W dniu 2011-06-14 21:58, =Marcos= pisze:

Za 15000zł typowo kupisz Golfa z rocznika 2000-2001.

Paranoja! Od miesiąca nie mogę pozbyć się A4 B5 Avant z 2000 roku, z nieśmiertelnym dieslem. Cena jest nawet niższa, ale potencjalni nabywcy kończą rozmowę, kiedy słyszą, że wóz ma 220 kkm na liczniku - dla większości to jest nie do przeskoczenia, jeden wprost stwierdził (przez telefon), że to na pewno jeżdżący złom.

Jakby było 195 kkm to pewnie dawno bym zapomniał, że mam taki samochód.

Data: 2011-06-15 21:00:32
Autor: Bydlę
Najlepsze auto do 15 000 zł
On 2011-06-15 19:43:23 +0200, Krzysiek Matyasik <mateoos1@wp.pl> said:

potencjalni nabywcy kończą rozmowę, kiedy słyszą, że wóz ma 220 kkm na liczniku

Czym się przejmujesz?
Jeśli nie pytają o przebieg, a to, co na liczniku, to ustaw tyle, ile powinno być wg kupującego.
;>

("...no, dobra, ładnie, ładnie, a ile ma na liczniku?
- A jak pan sądzi, ile?
- To ja pytam.
- OK, ale niech pan zgadnie, ile?
- 175 kkm?
- To niesamowite! Zgadł pan...")

--
Bydlę

Data: 2011-06-15 20:09:04
Autor: Waldek Godel
Najlepsze auto do 15 000 zł
Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:00:32 +0200, Bydlę napisał(a):

[...]

Może od razu formułkę: "cena i przebieg do uzgodnienia" ?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-15 21:34:01
Autor: Marcin Jan
Najlepsze auto do 15 000 zł
W dniu 11-06-15 21:09, Waldek Godel pisze:
[...]

dobre! Mi raz też kupujący kręcił nosem że auto 12 letnie ma 215 tys przebiegu, wtedy zapytałem wprost ile chce mieć na liczniku to mu tyle ustawie.
pozdrawiam
marcin jan

Najlepsze auto do 15 000 zł