Data: 2012-05-17 22:44:50 | |
Autor: bratPit | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu): Astra F -najlepsze auto za 20k pln Astra G -najlepsze auto za 50k pln Astra H -najlepsze auto za 95k pln Astra J *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze): Astra F -najlepsze auto za 20k pln Astra G turbo -najlepsze auto za 50k pln BMW E46 -najlepsze auto za 95k pln BMW E60 *Kategoria Komfort (dla tych co najlpesze=naj dobajerowane,wygodne,ciche,..): Astra F -najlepsze auto za 20k pln Citroen C5 -najlepsze auto za 50k pln BMW 7 w tej cenie -najlepsze auto za 95k pln BMW 7 w tej cenie ;-) brat |
|
Data: 2012-05-17 23:20:11 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
W dniu 2012-05-17 22:44, bratPit pisze:
*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu): Lepiej P306. Przynajmniej nie biodegraduje się w oczach. Więc sumarycznie wyjdzie taniej. -najlepsze auto za 20k pln Powiedzmy, że bym się zgodził. Toporne i ubogie dość, więc mało psujliwe. Chociaż ja i tak bym wybrał coś innego. ;) -najlepsze auto za 50k pln Wolałbym Fokę. *Kategoria Performance (dla tych co najlpesze=najszybsze): Byle stara beta to objedzie. -najlepsze auto za 20k pln Znajdź niedobitą. ;) -najlepsze auto za 50k pln Chyba, że serię 1 z czymś mocniejszym dałoby się wyrwać w cenie. -najlepsze auto za 95k pln Duże, krowiaste. Lepiej Z4. :P *Kategoria Komfort (dla tych co najlpesze=naj Safrane. Albo XM. :P -najlepsze auto za 20k pln Fakt. I potem długo długo nic. Zakładając, że chcemy coś w miarę świeżego. -najlepsze auto za 50k pln Albo VelSatis. :P -najlepsze auto za 95k pln Albo C6. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2012-05-18 21:06:27 | |
Autor: bratPit | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):Astra F to prawda, nie będziesz dawał zarobić blacharzom ale znów większe wydatki będą na zawieszenie, a to przód, a to belka, summarum wyjdzie podobnie,
Safrane. Albo XM. :P mówiłem Ci już, że jesteś zboczony? ;p brat |
|
Data: 2012-05-18 21:48:42 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
W dniu 2012-05-18 21:06, bratPit pisze:
Safrane. Albo XM. :Pmówiłem Ci już, że jesteś zboczony? ;p A bo to raz? :> -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2012-05-18 16:40:01 | |
Autor: J.F | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
Użytkownik "bratPit" napisał w wiadomości
*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):Astra F -najlepsze auto za 20k plnAstra G A z jakim silnikiem ? Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem - wszystkie czy ta sztuka, no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny. Nie, to zdecydowanie nie jest najlepsze auto :-) J. |
|
Data: 2012-05-18 21:30:30 | |
Autor: bratPit | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu): Astra G A z jakim silnikiem ? no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania, ja w tej chwili mam >263kkm, jeżdżę na syntetyku, którego dolewam między wymianami co 15kkm ok 0,5L, http://www.spritmonitor.de/en/detail/178692.html nie widzę następcy, który miałby tak niskie koszty jeżeli chodzi o serwis, naprawy, ostatnio uszczelniali mi tył silnika (simering), wyjęli sprzęgło, sądziłem, że będzie do wymiany, mechanicy powiedzieli, że nie ma co wymieniać dobrego (jest oryginał) na nowe, poza tym robię obsługę jak w książce napisali, zmieniam hamulce, tłumiki, z rzadka coś w zawieszeniu... i nic, no nic się nie chce zepsuć ;-) Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem - wszystkie czy ta sztuka, nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki przekładni kierowniczej lub kolumny przy małych prędkościach na dużych dziurach, niesłyszalne przy "normalnej" jeździe nawet po kiepskich drogach, no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny. to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i konieczność kręcenia go wysoko, do jazdy po autostradach zdecydowanie 1.8-16V 115KM, 2.0-16V 136KM, 2.0T 190-200KM, Nie, to zdecydowanie nie jest najlepsze auto :-) no pewnie, że nie jest :-) brat |
|
Data: 2012-05-18 23:26:01 | |
Autor: J.F. | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
Dnia Fri, 18 May 2012 21:30:30 +0200, bratPit napisał(a):
no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania,A z jakim silnikiem ?*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):Astra G Przeciez to sie do jezdzenia nie nadaje, jak mozna to nazwac "najlepsze" ? :-) Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem - wszystkie czy ta sztuka,nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki Nie, calkiem maly przebieg - jak sie w zakrecie hamuje i przod juz przysiadzie, to jakby zaciesnial skret. Trzeba kierownice prostowac. Az niebezpieczne to bylo. no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny.to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i konieczność kręcenia go wysoko, Ale ja o 1.6 16V pisze. silnik juz nie taki slaby, wygluszenie nawet dobre, 110 jedzie sie przyjemnie, a 125 juz mniej. J. |
|
Data: 2012-05-19 00:21:10 | |
Autor: bratPit | |
Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking) | |
no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania,A z jakim silnikiem ?*Kategoria Eco (dla tych co najlpesze=najtańsze w użytkowaniu):Astra G ojj no może nie do jeżdżenia, a do poruszania się z pkt. A do B, no i do wyprzedzania nie za bardzo - szczególnie z włączoną klimatyzacją ;-) poza tym to kategoria eco miała być :-) Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem -nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki to coś musiało być skopane, bo zawieszenie rzeczywiście dość toporne jest, ale w zachowuje się pewnie i przewidywalnie, no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny.to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i bo te same skrzynie są (F13)... bywały też zestawienia z dłuższymi przełożeniami w 16V - różnica przy tych samych obrotach na V biegu była jakieś 10km/h, u mnie do ok 120 jest całkiem przyjemnie ale trochę pracy w wygłuszenie włożyłem, a gdybym miał garaż to jeszcze pewnie dużo udało by się poprawić, brat |
|