Najlepsze filmy o murzynach :)

Data: 2009-03-25 18:08:52
Autor: Dorczenzo
Najlepsze filmy o murzynach :)
Witam wszystkich!
Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie? A może jacyś ciekawi, murzyńscy aktorzy? Jednym z moich ulubionych filmów jest Miasto Boga oraz Rób Co Należy. Lubię takie "czarne" klimaty i chętnie obejrzę coś jeszcze. A co do aktorów... Samuel L. Jackson jest chyba najczarniejszy na naszej planecie :) Uwielbiam tego aktora m.in. za rolę w kultowym Pulp Fiction. Czekam na wasze opinie i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam, Dorczenzo

Data: 2009-03-25 13:38:40
Autor: Czajka
On 25 Mar, 18:08, "Dorczenzo" <dorcze...@op.pl> wrote:
[...]

(...)

Witam,

Tego typu filmow jest cale mnostwo, ale jeden z moich ulubionych:
"Kolor Purpury" - Spielberga
Wystepuja:
Danny Glover
i wyjatkowo w dramatycznej roli Whoopi Goldberg,
oraz Oprah Winfrey...

Pzdr.
Czajka :)

Data: 2009-03-25 18:11:04
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Dorczenzo" <dorczenzo@op.pl> napisał w wiadomości news:gqdoik$1q6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam wszystkich!
Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie?

LOL a o eskimosach nie chcesz ?

Data: 2009-03-25 13:25:14
Autor: rs
Najlepsze filmy o murzynach :)
On Wed, 25 Mar 2009 18:11:04 +0100, "Kot Prezydenta"
<cicior@gazeta.pl> wrote:

[...]

o czarnych eskimosach to i ja bym chetnie obejrzal. <rs>

Data: 2009-03-25 18:27:51
Autor: Ensitherum
Najlepsze filmy o murzynach :)
LOL a o eskimosach nie chcesz ?

niegłupi temat:) najlepszy jaki znam :
http://www.imdb.com/title/tt0013427/

Data: 2009-03-25 21:25:24
Autor: Dorczenzo
Kot Prezydenta pisze:

LOL a o eskimosach nie chcesz ?

Bardziej zależy mi na tych o murzynach. Takich zimowych klimatów to ja nie lubię :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-25 18:26:37
Autor: Ensitherum
Najlepsze filmy o murzynach :)
polecam wojenne: Glory, Hotel Rwanda, Shooting Dogs
i kryminalny: In the Heat of the Night

Data: 2009-03-26 11:24:25
Autor: Moon
Ensitherum wrote:
polecam wojenne: Glory, Hotel Rwanda, Shooting Dogs
i kryminalny: In the Heat of the Night

ukradłes mi tę "noc"!
jeszcze Mississippi Burning, Malcolm X... jest tego od cholery.

moon

Data: 2009-03-25 20:18:39
Autor: chary
Dorczenzo wrote:
[...]

Ja tam Ghost Doga lubie.

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"All those moments will be lost ... in time...
like tears...in rain.
Time to die."

Data: 2009-03-25 21:26:43
Autor: Dorczenzo
Najlepsze filmy o murzynach :)
chary pisze:
Ja tam Ghost Doga lubie.

Lubisz czyli rozumiem, że polecasz :) W takim razie będę musiał zobaczyć ten film.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-25 20:49:16
Autor: 2late
Dorczenzo wrote:

[...]

Ogladaj starsze filmy Spike'a Lee. Nie pamietam tytulow ale wszystkie byly dobre.

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

Data: 2009-03-25 22:05:27
Autor: Dorczenzo
2late pisze:
Ogladaj starsze filmy Spike'a Lee. Nie pamietam tytulow ale wszystkie byly dobre.

Dzięki za radę :)

A co sądzicie o roli Samuela L. Jacksona w Pulp Fiction? Dobrze zagrał według Was? A może Quentin Tarantino tak dobrze stworzył postać dla niego?

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-26 08:39:22
Autor: 2late
Dorczenzo wrote:

[...]

Jak na komedie / parodie to niezle, i to chyba szczyt jego mozliwosci.

Przypomnialo mi sie - obejrzyj "Cześć Mamo!" z De Niro.

Data: 2009-03-26 19:16:40
Autor: Dorczenzo
2late pisze:
Jak na komedie / parodie to niezle, i to chyba szczyt jego mozliwosci.

Przypomnialo mi sie - obejrzyj "Cześć Mamo!" z De Niro.

Pozdrawiam

Ja Samuela bardzo lubię, między innymi za rolę w Pulp Fiction. Według mnie nikt inny do niej nie pasował :)

"Cześć Mamo!" widziałem. Dobry film ale o dziwo zapomniałem o nim...

Pozdrawiam, Dorczenzo

Data: 2009-03-25 22:41:03
Autor: Bartocha
Najlepsze filmy o murzynach :)
Witam wszystkich!
Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie? A może jacyś ciekawi, murzyńscy aktorzy? (...)

Robert Downey Jr.?

b.

Data: 2009-03-25 22:45:43
Autor: Dorczenzo
Najlepsze filmy o murzynach :)
Bartocha pisze
Robert Downey Jr.?

b.

"Przyciemniony" w filmie Jaja w tropikach? Nie wyszło to najgorzej. Z tego co wiem aktor był niechętny do noszenia makijażu, który upodabniał go do afro-amerykanina. Wydawało mu się to dosyć odpychające.

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-25 23:04:06
Autor: Bartocha
Dorczenzo pisze:
[...]

Jeszcze jedan najczarniejszy z czarnych przychodzi do głowy:
szwarce - neger :)

b.

Data: 2009-03-26 19:18:13
Autor: Dorczenzo
Bartocha pisze:
Jeszcze jedan najczarniejszy z czarnych przychodzi do głowy:
szwarce - neger :)

b.

Haha, no tak! W końcu nazwisko zobowiązuje :) To może jeszcze Jack BLACK?

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-26 09:17:27
Autor: lukawar
[...]

Pierwszy (i chyba jedyny) czarny szeryf w "Płonących siodłach" ! :)

Data: 2009-03-26 10:11:54
Autor: Pan Piskorz
Najlepsze filmy o murzynach :)
Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie? A może jacyś ciekawi,

Manderlay

Larsa Von Tiera jest dobry

P.

Data: 2009-03-26 13:57:20
Autor: Hans Kloss
Dorczenzo <dorczenzo@op.pl> napisał(a):
Witam wszystkich!
Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie?

Mandingo.
J-23

Data: 2013-09-28 02:56:30
Autor: goska.tomek

tak, na przykład ten http://www.smiesznefilmy.net/ojciec-tadeusz-rydzyk-murzyn-sie-nie-myl-wcale W obecnych czasach idealnie ukazuje stanowisko naszego koscioła w wielu sprawach....

Data: 2013-09-28 23:58:32
Autor: Bereza

Użytkownik <goska.tomek@gmail.com> napisał w wiadomości news:33b27eac-2ab1-44b9-bd89-5e30f9836e82googlegroups.com...
> [...]
Dorczenzo <dorczenzo@op.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich!
> Jestem ciekaw jakie DOBRE filmy o murzynach znacie?

to zmień kościól. podobno wolno.
bk

Data: 2009-03-26 19:20:15
Autor: Dorczenzo
Najlepsze filmy o murzynach :)
Ajgor pisze:
Mandingo

Widzę, że kilka osób poleca ten film. W takim razie będę musiał go zobaczyć. Jak już to zrobię to napiszę aby podzielić się wrażeniami :)

Pozdrawiam.

Najlepsze filmy o murzynach :)