Najlepsze konto dla firmy

Data: 2010-01-05 13:54:25
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

pozdrawiam

Data: 2010-01-05 13:56:40
Autor: SPTRA_WAW
Najlepsze konto dla firmy
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

VW bank

jk

Data: 2010-01-05 13:59:50
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "SPTRA_WAW" <oko23@blurop.pl> napisał w wiadomości news:hhvcur$ts1$1news.onet.pl...
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

VW bank

lub meritum by nie pieprzyc sie z odsetkami , szkoda tylko ze nie maja zadnego bezplatnego bankomatu

Data: 2010-01-05 15:17:59
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhvd53$759$1inews.gazeta.pl...

[...]

jeszcze moze byc lukas bank z kontem za 1 zl w polaczeniu z kontem osobistym sluzacym do przelewow (darmowych).

Data: 2010-01-07 08:23:43
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
[...]

a to tak można żonglować ? US się nie przyczepi ?

Data: 2010-01-10 16:50:52
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "tes" <news123@op.pl> napisał w wiadomości news:hi42rf$p78$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

nie , ale zgodnie z tym co mowia na pl.soc.prawo.podatki trzeba tez te osobiste zglosic do US bo
dokonywanie przelewow zwiazanych z DG jest wykorzystywaniem konta w DG (co jest bezsensem moim zdaniem przy 1 os DG)

Data: 2010-01-05 14:05:53
Autor: paranoix
Najlepsze konto dla firmy
W dniu 2010-01-05 13:54, tes pisze:
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

Ja mogę polecić ING - nieduże koszty utrzymania, dużo oddziałów.

Data: 2010-01-05 14:21:36
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
a co myślicie o Inteligo ? mam tam zwykłe konto
- mają sporo bankomatów
- szybki i wygodny serwis na WWW
- nigdy nie chodzę stać w kolejkach PKO, limit wypłaty w bankomacie moge dowolnie zmieniac na WWW

nie wiem natomiast jakie są wady, jeśli ktoś prowadzi firmę, w grę wchodzi jeszcze mBank bo widze ze to popularny bank przynajmniej w internecie to widać...

Inteligo ma droższe oplaty za przelewy od mBanku

pozdrawiam

Data: 2010-01-05 14:24:52
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "tes" <news123@op.pl> napisał w wiadomości news:hhvf2f$2ug$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no wlasnie, w oogle placenie za przelewy wykonywane samodzielnie przez net to nieporozumienie.

MBank odradzam , nie wyjmiesz kasy bez placenia zlotowki, nawet przelew na własne konto kosztuje zeta.

P.

Data: 2010-01-05 20:20:34
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Najlepsze konto dla firmy
Dnia Tue, 5 Jan 2010 14:21:36 +0100, tes napisał(a):

a co myślicie o Inteligo ? mam tam zwykłe konto
- mają sporo bankomatów
- szybki i wygodny serwis na WWW

 bardzo fajny i intuicyjny serwis telefoniczny

- nigdy nie chodzę stać w kolejkach PKO, limit wypłaty w bankomacie moge dowolnie zmieniac na WWW

nie wiem natomiast jakie są wady, jeśli ktoś prowadzi firmę,

Odradzam wbrew pozorom bardzo drogi bank ponad 20 zł za podstawową obsługę
(ZUS + VAT + PIT + 3 przelewy + abonament)
jak na bank internetowy to szczyt dziadostwa brak pożyczek  brak KK na plus dodam możliwość zakładania subkont (pod tym względem chyba
ewenement na skalę Pollandi)

Data: 2010-01-05 22:42:48
Autor: Wemif
Najlepsze konto dla firmy
quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl <quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> wrote:

Odradzam wbrew pozorom bardzo drogi bank ponad 20 zł za podstawową obsługę
(ZUS + VAT + PIT + 3 przelewy + abonament)

Lepiej mieć dwa konta, np. inteligo+mbank. Na pierwszy przyjmować płatności od klientów, a z drugiego wykonywać przelewy+ZUS+US za darmo.

a.

Data: 2010-01-05 14:22:41
Autor: Grejon
Najlepsze konto dla firmy
tes pisze:
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-01-05 16:26:38
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

zwykła prosta działalność gospodarcza jednoosobowa, przelewów i faktur tyle co kot napłakał, nie żaden tam zaraz PKN ŁORLEN

Data: 2010-01-06 18:58:48
Autor: witrak()
Najlepsze konto dla firmy
On 2010-01-05 16:26, tes wrote:
TrochĂŞ zaleÂży od tego jaka firma - np. czym siĂŞ zajmuje?

zwyk³a prosta dzia³alnoœÌ gospodarcza jednoosobowa, przelewów i faktur tyle co kot nap³aka³, nie ¿aden tam zaraz PKN £ORLEN

Hm, to zależy też trochę od tego, czy/gdzie masz inne konta.

Ale jeśli nie przeszkadza Ci mieć dodatkowe konto prywatne to trzeba tak:
(1) Założyć prywatne w VW-banku e-konto z kartą debetową i PlusKonto z tokenem (żadnych opłat).
(2) Potem założyć PlusKonto dla dg:
(a) bez tokena - bo juĹź masz - i
(b) bez kart, bo i tak powinieneś wszystkie środki z Pluskonta dla dg natychmiast przelewać na PlusKkonto prywatne (znacznie lepiej oprocentowane).
Do wypłaty gotówki - przelewasz na e-konto (kiepsko oprocentowane) i wypłacasz prywatną kartą. Jeśli wypłacasz nie mniej niż 400 zł to bez prowizji, jak mniej - prowizja 1,50 zł.

Absolutnie wszystkie przelewy są darmowe.

W sumie nawet interfejs można przeżyć, bo choć nie jest idealny, to jednak wyjątkowo rzadko są awarie (rzędu 1 na 2 lata).

Jedyna poważniejsza wada - nie dla Ciebie, ale dla kogoś, kto robi dużo przelewów - to konieczność potwierdzania każdego przelewu z osobna. Ale tak ma wiele banków...

witrak()

Data: 2010-01-05 17:54:23
Autor: Tadek
Najlepsze konto dla firmy
Grejon pisze:
tes pisze:
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

Trochę zależy od tego jaka firma - np. czym się zajmuje?

pozdrawiam

jeszcze tylko dodaj jaka forma działalności bo to ważne Sp oo, SC, KG ? przy tych już inne wymogi.

Data: 2010-01-07 08:53:51
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
W 2008 roku Millenium uzyskał I miejsce w rankingu Forbesa dzięki:

-    najniższym na rynku kosztom prowadzenia rachunku firmowego

-    transparentnej i taniej ofercie kredytu w rachunku bieżącym

-    wysoko oprocentowanym lokatom

dzisiaj już nawet nikt nie wymienił tego banku, ciekawe dlaczego

pozdrawiam

Data: 2010-01-10 16:55:32
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "tes" <news123@op.pl> napisał w wiadomości news:hi44jv$q4n$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

moze dlatego ze prowadzenie wynosi 25 zl na miesiac a przelewy 1 zl ?
Rownei dobrze moglbys polecac konto firmowe w bzwbk, rozbraja mnie ich stwierdzenie na stronie
"To naprawde konkurencyjna oferta na rynku " :)

Data: 2010-01-07 09:24:24
Autor: tes
Najlepsze konto dla firmy
Data: 2010-01-10 16:56:56
Autor: wspolna-flaszka.pl
Najlepsze konto dla firmy

Użytkownik "tes" <news123@op.pl> napisał w wiadomości news:hi45t5$rf2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Znalazłem ranking dla małego biznesu stan na wiosnę 2009

http://www.malybiznes.pl/konto_firmowe/1_ranking_bankow_dla_mikrofirmy.htm
http://www.malybiznes.pl/konto_firmowe/4_ranking_bankow_dla_firmy_b2b.htm
http://www.malybiznes.pl/konto_firmowe/2_ranking_bankow_dla_malego_sklepu.htm

ten ranking jest g. wart jezeli wezmiesz pod uwage fakt wyplacania dla siebie kasy z firmowego konta
w mBanku jezeli nie robisz tego raz w miesiacu konto to moze byc jednym z najdrozszych na rynku

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2010-01-10 09:15:41
Autor: Bungiel
Najlepsze konto dla firmy
On Jan 5, 1:54 pm, "tes" <news...@op.pl> wrote:
Najlepsze konto dla firmy - jakie banki polecacie, jakie odradzacie ?

Ja zgodnie z zasada, ze nie place bankom ani grosza za cokolwiek,
uzywam tandemu Alior + mBank.
Najpierw mialem tylko mBiznes i nadal je mam, ale robie z niego tylko
przelewy ZUS/US (przyzwyczajenie) oraz przyjmuje platnosci SEPA (tego
nie ma Aliorze)
Przelewy krajowe robie z Aliora i tam tez przyjmuje kase. Jak miescisz
się w 10 przelewach wychodzacych na miesiac (ja owszem) to Aliora masz
za darmo.

Najlepsze konto dla firmy