Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)

Data: 2009-11-15 20:23:41
Autor: Tomek
Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)
Witam szanowni grupowicze specjaliści :)

Czy mogę poprosić o ranking OBECNIE najlepszych//// lokat terminowych ///3, 6 i 12 miesiecznych bezbelkowych netto i lokat bezbelkowych jednodniowych.

Z tego co przeczytałem w archiwum przoduje open (tylko możliwość założenia przez internet?) i getin? Jakie jescze banki i kto obecnie oferuje najlepsze oprocentowanie?

Oprócz terminowych interesują mnie lokaty jednodniowe bezbelkowe, gdzie można w każdej chwili wypłacić pieniadze bez utraty odsetek - kto tutaj jest liderem?
Dziękuję za pomoc.

Data: 2009-11-15 19:46:12
Autor: lokatybezbelki
Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)
Witam,
nr 1
Open Finance "Lokata Optymalna"

3 miesiące 5,65% 7,02%

6 miesięcy 5,65% 7,07%

12 miesięcy 5,65% 7,17% Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl

Data: 2009-11-15 23:52:13
Autor: MichalL
Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)
Alternatywa dla Open-a to Meritum   5,5% bez belki = 7.14%

MichalL

Data: 2009-11-16 00:01:37
Autor: Krzysztof

"MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote in message news:hdq0nn$qvr$1achot.icm.edu.pl...
Alternatywa dla Open-a to Meritum   5,5% bez belki = 7.14%

MichalL

Meritum-troche lepiej niz Open do 6-mcy
  5 miesięcy 5,7% 7,12%
  6 miesięcy 5,7% 7,14%
 12 miesięcy 5,6% 7,11%

Data: 2009-11-16 00:16:33
Autor: MichalL
[...]

No tak, na stronie są nieaktualne informacje ...

MichalL

Data: 2009-11-16 09:17:32
Autor: RobertS
[...]

i też taki warunek jak w OF, że w przypadku zerwania lokaty przed czasem traci się 70% odsetek?

RobertS

Data: 2009-11-16 10:06:10
Autor: scholastyk
Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)
Alternatywa dla Open-a to Meritum   5,5% bez belki = 7.14%

Czy w Meritum jest możliwość podglądu stanu środków/lokat przez internet?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-11-16 10:48:00
Autor: Krzysztof

"scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> wrote in message news:395f.000000be.4b011602newsgate.onet.pl...
Alternatywa dla Open-a to Meritum 5,5% bez belki = 7.14%

Czy w Meritum jest możliwość podglądu stanu środków/lokat przez internet?

NIE.

Meritum pracuje nad systemem bankowosci elektronicznej, to moze niedlugo juz pelna samoobsluga przez net.
Po zalozeniu lokaty otrzymujesz elektronicznie podpisane potwierdzenie otwarcia lokaty, jezeli zrobisz lokate nieodnawialna to srodki splyna na twoj rachunek, z ktorego wyslales i praktycznie podglad nie jest potrzebny.
W Open jest podglad, mozesz lokate zmienic z nieodnawialnej na odnawialna, ale w druga strone juz tylko przez telefon. Generalnie te podglady nie zastapia normalnego systemu transakcyjnego. Open nie bedzie budowal nowego systemu, bo Noble to juz praktycznie Getin, mimo, ze bedzie funkcjonowal taki 'brand', a te lokaty sa jakism tam odpryskiem z dzialalnosci Noble. Meritum chyba chce sie rozwijac dla detalu, takze tu moze byc wiekszy skok.

Data: 2009-11-16 02:03:22
Autor: ls
On 15 Lis, 20:23, "Tomek" <noos...@wp.pl> wrote:
[...]

Jednodniowe, bezbelkowe to bodajże tylko KO w Eurobanku: 5.05%
--
pozdr.
ls

Data: 2009-11-16 02:05:51
Autor: ls
On 16 Lis, 11:03, ls wrote:
Jednodniowe, bezbelkowe to bodajże tylko KO w Eurobanku: 5.05%

Oj, zapomniałem o Polbanku: 3 rachunki mocnooszczędzające, każdy 6.50%
dla kwoty < 5tys. zł.
--
pozdr.
ls

Najlepsze lokaty terminowe i lokaty jednodniowe (listopad 2009)