Najlepsze odcinki do polatania na moto

Data: 2012-04-10 13:51:28
Autor: Yogi\(n\)
Najlepsze odcinki do polatania na moto

Użytkownik "Rightbent" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomości news:b61d882c-9147-497f-b028-e06fcf26e9f3l3g2000vbv.googlegroups.com...
Powitani, chciałbym przedstawić wam takie oto zagadnienie: gdzie
znajdę najfajniejsze odcinki do polatania na moto w okolicy? Może
istnieje gdzieś lista takich rzeczy... Drogi jakie są takie są,
wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt
przewodnika.

W okolicy czego?

--
Yogi(n)

Data: 2012-04-10 12:45:56
Autor: Piotr Klimek
Najlepsze odcinki do polatania na moto
Dnia (Tue, 10 Apr 2012 13:51:28 +0200) ktos podajacy sie za Yogi(n)
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

W okolicy w ktorej mieszka Rightbent oczywiscie.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-04-10 15:31:02
Autor: Kuczu
W dniu 2012-04-10 14:45, Piotr Klimek pisze:

W okolicy czego?

W okolicy w ktorej mieszka Rightbent oczywiscie.

A dodatek bliskie okolice bo Piadzio 50 z motocycami daleko nie zajedzie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-10 08:25:51
Autor: Rightbent
On Apr 10, 3:31 pm, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

> W okolicy w ktorej mieszka Rightbent oczywiscie.

A dodatek bliskie okolice bo Piadzio 50 z motocycami daleko nie zajedzie.

1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,
2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
przekłada na duży zasięg i powrót.

Data: 2012-04-10 17:47:13
Autor: Kuczu
W dniu 2012-04-10 17:25, Rightbent pisze:

1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,

w okolicy

2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
przekłada na duży zasięg i powrót.

Pisze sie PiadĹźio - wiem bo Amil mowil. A z tym zasiegiem to zaszalales. Kosiarka do trawy pali jeszcze mniej a zasieg ma mizerny.

Data: 2012-04-10 09:07:13
Autor: Rightbent
On Apr 10, 5:47 pm, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-04-10 17:25, Rightbent pisze:

> 1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,

w okolicy

Wychodzi masło maślane!

> 2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
> przekłada na duży zasięg i powrót.

Pisze sie Piadżio - wiem bo Amil mowil. A z tym zasiegiem to zaszalales..
Kosiarka do trawy pali jeszcze mniej a zasieg ma mizerny.

Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

Data: 2012-04-10 18:33:11
Autor: Kuczu
W dniu 2012-04-10 18:07, Rightbent pisze:

Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

Podobnie jak PiadĹźio 50 ccm.

Data: 2012-04-11 09:45:53
Autor: AZ
On 04/10/2012 06:07 PM, Rightbent wrote:

Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

Skuter to nie motocykl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-11 10:42:15
Autor: Glub
On Wed, 11 Apr 2012 09:45:53 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 04/10/2012 06:07 PM, Rightbent wrote:

> Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

Skuter to nie motocykl.

Taaa a sedan to nie samochod...

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

Data: 2012-04-11 10:47:59
Autor: AZ
Najlepsze odcinki do polatania na moto
On 04/11/2012 10:42 AM, Glub wrote:

Taaa a sedan to nie samochod...

No i już fala oburzenia skutersów bo oni też mają motocykle bo tak mają w dowodzie rejestracyjnym. Skuter to skuter i motocyklem nigdy nie będzie.

A dla rozluźnienia przeczytaj sobie:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Skuter

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-12 08:44:05
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-04-10 17:47, Kuczu pisze:

Pisze sie PiadĹźio - wiem bo Amil mowil.

Amil juz nie ma pijadżio wiec nie moze byc ałtorytetem!

Kosiarka do trawy pali jeszcze mniej a zasieg ma mizerny.

Ludzie to nie wiedzo jakie sily dzemiom w naturze.
http://old.post-gazette.com/pg/07238/811695-54.stm

pozdr
newrom

Data: 2012-04-11 09:44:27
Autor: AZ
On 04/10/2012 05:25 PM, Rightbent wrote:

1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,
2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
przekłada na duży zasięg i powrót.

O ile można mówic o zasięgu ze zbiornikiem pojemności kilku litrów.

--
Artur
ZZR 1200

Najlepsze odcinki do polatania na moto