Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce

Data: 2020-05-17 11:33:28
Autor: Bruno Brunowski
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
"Ocenzurować piosenkarza, który tak naprawdę nic nie ma przeciwko władzy, zrobić z jego piosenki symbol opozycji i przy okazji doprowadzić do ruiny swoje radio, to tylko jakiś geniusz musiał zaplanować. Dejcie go w ministry!"
https://twitter.com/tynxik/status/1262026652122517505?s=19

Wazelina.

--
Bruno

Data: 2020-05-18 01:40:57
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
  -- "Ocenzurować piosenkarza, (...)

Nikt nie wierzy w tą prowokację oprócz celebry z szow-biznesu. A oni już dawno przestali być uważani za gigantów intelektu.

JB

Data: 2020-05-18 10:37:50
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

  -- "Ocenzurować piosenkarza, (...)

Nikt nie wierzy w tą prowokację oprócz celebry z szow-biznesu. A oni
już dawno przestali być uważani za gigantów intelektu.
Ciekawe podejscie.
Kto prowokuje? Sierocki celowo zmanipulował wyniki zeby go oskarzyli o manipulacje dajac mu powoód do zwolnienia?
A moze chodzi o to ze piosenka wyszła taka sobie i cała akcja to marketing dla Kazika? No to chyba sie udało :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-05-18 04:49:16
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
  -- "Ocenzurować piosenkarza, (...)

Nikt nie wierzy w tą prowokację oprócz celebry z szow-biznesu. A oni
już dawno przestali być uważani za gigantów intelektu..

   -- - Ciekawe podejscie.

W Polsce to normalka, gdy siła jest 'po niewłaściwej stronie'. Różne takie awantury miały miejsce i za pierwszego PiS-u i za pierwszej Solidarności też, gdy esbecy malowali krzyżyki na drzwiach różnych aparatczyków.

[...]

Chyba się udało, a przy okazji Kaczorowi się dostało..   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-05-18 12:38:35
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

Chyba się udało, a przy okazji Kaczorowi się dostało..   Buuu ha-ha!

Nadal nie napisałes kto okazał się manipulatorem według ciebie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2020-05-18 15:26:15
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Chyba się udało, a przy okazji Kaczorowi się dostało...   Buuu ha-ha!

  -- - Nadal nie napisałes kto okazał się manipulatorem według ciebie...

Powołałem się na zjawisko dość powszechne w przyrodzie. Poszukaj sobie sam, skąd wieje wiatr.

JB

Data: 2020-05-19 04:59:59
Autor: Budzik
[...]

  ciebie... Powołałem się na zjawisko dość powszechne w przyrodzie. Poszukaj
sobie sam, skąd wieje wiatr.
Miej jajka - pisz otwarcie!

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2020-05-19 00:55:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

Zastanawiam się nad tym, dlaczego chcesz mnie sprowokować do jakiejś gównianej pyskówki. Mam robić tutaj śledztwo, kto komu plik zamienił w radiowej Trójce?  Temat nie jest grupowy, a i osobiście mnie to gówno obchodzi.

JB

Data: 2020-05-19 11:35:35
Autor: Budzik
[...]

Kurcze, ja myslałem ze ty wiesz! Skoro piszesz, ze ktos zmanipulował to załozyłem ze wiesz o czym piszesz...

IMO rozmawianie o konkretach to nie jest namawianie do pyskówki.

Wracajac wiec do tematu - skoro nie wiesz kto, to skad wiesz ze ktos zmanipulował?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2020-05-19 09:00:47
Autor: Jacek Bialy
[...]

To źle myślałeś, bo ja nigdzie tak nie piszę.

JB

Data: 2020-05-19 16:59:58
Autor: Budzik
[...]

   zmanipulował to załozyłem ze wiesz o czym piszesz...  To źle myślałeś, bo ja nigdzie tak nie piszę.

Nie napisałes ze wyniki były zmanipulowane?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2020-05-20 04:06:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

A tak ci się wydaje?

JB

Data: 2020-05-20 12:41:15
Autor: Budzik
[...]

A ty nie wiesz? Musisz pytac mnie co mi sie wydaje?

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2020-05-20 07:58:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

No nie muszę, ale przecież mogę z ciekawości (w końcu to i tak było w domyśle tego co napisałem ;)

JB

Data: 2020-05-20 15:59:55
Autor: Budzik
[...]

A mozesz odpowiedziec wprost?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2020-05-19 17:32:11
Autor: Runt
W dniu 2020-05-19 o 13:35, Budzik pisze:
[...]

cały jacus! zaraz sięgnie po atak ad personam. To jego styl. ;-)))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-18 08:12:07
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:

Sierocki celowo zmanipulował wyniki zeby go oskarzyli

Już z zacietrzewienia nazwiska pomieszałeś.

https://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/202005/gallery_1589708403_291049.jpg

Data: 2020-05-18 16:00:07
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Użytkownik Alojzy Gąska gaska.alojzy@gmail.com ...

Sierocki celowo zmanipulował wyniki zeby go oskarzyli

Już z zacietrzewienia nazwiska pomieszałeś.

Przepraszam. Ale twierdzenie ze z zacietrzewienia obnaza twoj "obiektywizm" :(

Przy okazji spojrzałem na wiki o Sierockim:
Od 29 września 2018 prowadzi program Sierocki na sobotę, nadawany na antenie TVP2. Podczas audycji emitowane są klipy oraz fragmenty koncertów wykonawców muzyki disco polo oraz szeroko rozumianego gatunku dance. Cykl opatrzony jest komentarzami prezentera dotyczącymi polskich i światowych wykonawców oraz ich piosenek prezentowanych w programie[14][15].

OMG - serio? program o disco polo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2020-05-18 09:27:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 18:00:26 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Od 29 września 2018 prowadzi program Sierocki na sobotę, nadawany na antenie TVP2. Podczas audycji emitowane są klipy oraz fragmenty koncertów wykonawców muzyki disco polo oraz szeroko rozumianego gatunku dance. Cykl opatrzony jest komentarzami prezentera dotyczącymi polskich i światowych wykonawców oraz ich piosenek prezentowanych w programie[14][15].

No, to do Trujki będzie jak znalazł. Jak Semka przyśnie, to go Sierocki jakimś skocznym rytmem obudzi.

--
Bruno

Data: 2020-05-18 09:35:37
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Tu mogę ci przyklasnąć, wolę nie wiedzieć jak on się czuje:)
Z drugiej strony mogę uzasadnić disco w tvp, dają to na co jest
popyt. cyt.
 więc albo dajta im to mięso, albo też im połamta kości!

Poza tym koło chja latają mi ci prowadzący jak same stacje.

I OT. Nie jesteśta tam wewnętrznie rozdarci z jednej strony
waląc w pisy za dofinansowanie mediów 2mld  jednocześnie
broniąc tych mediów?  Trza mieć coś z logiką nie teges,
tak sądzę.

Data: 2020-05-18 09:40:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 18:35:38 UTC+2 użytkownik Alojzy Gąska napisał:
użytkownik Budzik napisał:

> [...]

waląc w pisy za dofinansowanie mediów 2mld  jednocześnie
broniąc tych mediów?  Trza mieć coś z logiką nie teges,

Faktycznie, to nie na twoją kiepełe Nocniczku.

--
Bruno

Data: 2020-05-18 18:00:00
Autor: Budzik
[...]

Odpowiadasz na moj post wiec wole dopytać: to chyba nie do mnie pytanie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2020-05-19 20:43:36
Autor: boukun
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trójce
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Tyle odpowiedzi i nikt nie poprawił rażącego błędu w temacie?

boukun

Data: 2020-05-19 13:10:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 maja 2020 20:43:40 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik

Tyle odpowiedzi i nikt nie poprawił rażącego błędu w temacie?

Tam nie ma błędu. Była Trójka, a dzięki pisiorom jest Trujka.

--
Bruno

Data: 2020-05-19 19:59:58
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trójce
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Tyle odpowiedzi i nikt nie poprawił rażącego błędu w temacie?

Sadziłem ze to taki zart ze z trójki została juz tylko trujka (od trucizny)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2020-05-20 04:31:54
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trójce
Tyle odpowiedzi i nikt nie poprawił rażącego błędu w temacie?

  -- Sadziłem ze to taki zart ze z trójki została juz tylko trujka (...)

Masz rację Budziku - radiowa Trujka to skansen peerelu. Od lat siedzą tam różne zasłużone dinozaury (niektórzy pewnie pamiętają czasy Gierka) i odgrzewają stare kotlety. Większość z nich naczytała się w Wyborczej peanów na temat własnego etosu, a pewnie i heroizmu, jak to przemycali do peerelowskiego eteru zachodnią muzykę. I w sumie jest to prawda, lecz kogo to obchodzi? Młody polski słuchacz zasługuje na falę świeżości, na odkrywanie nowych prądów i nowych talentów, a nie ciągłe promowanie ludzi z 'towarzystwa'. Dodam jeszcze, że pomysł przeniesienia festiwalu z Opola do Kielc nie był taki głupi.

JB

Data: 2020-05-20 11:59:56
Autor: Budzik
[...]

Nie manipuluj - ja niczego takiego nie napisałem.
Swoja szosą - twierdzenie ze to co sie stało to powiew swiezosci to chyba jakis zart...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-05-20 07:35:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to przepraszam - a w końcu sam już nie wiem, czego to jest skansen, bo to, że od lat jest to jakiś skansen, to nie mam wątpliwości ;-)

   -- - Swoja szosą - twierdzenie ze to co sie stało to powiew swiezosci to chyba
jakis zart...

Tego wcale nie powiedziałem, choć nie ukrywam, że cieszyłbym się bardzo, gdyby tak się stało na okoliczność ostatniej tam awantury. Z drugiej strony trudno oczekiwać, żeby przykościelne cioty z Prawa i Sprawiedliwości potrafiły urządzić dobry kanał radiowy dla młodzieży. Zaczną tam wciskać swojaków, co nigdy nie służyło twórczości - przy okazji może wypchną paru esbeków i taki z dwojga złego plus.

JB

Data: 2020-05-20 15:59:55
Autor: Budzik
[...]

W czym ci przeszkadza skansenowosc?
Jest mnostwo rozgłosni radiowych grajacych muzyke taka, siaka, owaka.
Tobie przeszkadza akurat trójka która ma swoja grupe słuchaczy?

[...]

Skad wniosek ze trójka to ma być / miało być radio dla mlodziezy?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-05-21 07:04:01
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ogólnie nie przeszkadza, ale czasem mnie irytowało to odgrzewanie 'Pana Sułka'. W  czasach Gierka i Szczepańskiego zapanował w peerelowskich mediach taki trend, żeby maksymalnie spłycać i odambitniać rozrywkę (podobną politykę uprawiał Hans Frank w GG jeśli chodzi i teatr). Jedni temu trendowi się poddawali, inni starali się iść pod prąd najczęściej poprzez jakieś wyszukane aluzje. Dzisiaj bezkrytycznie wkłada się to do jednego worka jako 'kultowe programy peerelu, albo jeszcze jakoś. Śmierdzi mi to esbeckimi kompleksami, bo ileż to można branzlować się tym peerelem?

[...]

Program Trzeci PR powstał na fali gierkowskiej odwilży, otwarcia na świat itd. Początkowo miała to być rozgłośnia harcerska, tak czy inaczej zaczęto tam puszczać ówczesnego zachodniego rocka, który za Gomułki dostępny był jedynie na chałupniczo wytwarzanych pocztówkach dźwiękowych. Tak więc pojawił się Mini-Max ze słynną solówką ze 'Schodów do nieba', co już elektryzowalo nasze młode serca. Raz w tygodniu leciała audycja 'Mój magnetofon', z której można było w spokoju nagrać całą połowę albumu. Potem zrobili z tego 'Muzyczną pocztę UKF, ale jak to w peerelu,  żadna odwilż nie mogła wiecznie trwać, więc i w Trójce zaczęło być coraz więcej chały. Renesans nastąpił po sierpniu 80 roku, kiedy nastąpił prawdziwy wysyp polskich grup rockowych i to wszystko leciało tam na okrągło (za Gierka było tylko SBB i Budka Suflera, lecz rzadko ich puszczali).
Dzisiaj żyjemy w wolnym kraju w zupełnie innych realiach. Ale przydałoby się radio, które mogłoby wyławiać nasze rodzime talenty wśród ludzi młodych, tym bardziej że moda na Zachód w Polsce zaczyna przemijać. No bo ileż to można słuchać podstarzałych rapersów?

JB

Data: 2020-05-21 07:41:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 21 maja 2020 16:04:03 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Dzisiaj żyjemy w wolnym kraju w zupełnie innych realiach. Ale przydałoby się radio, które mogłoby wyławiać nasze rodzime talenty wśród ludzi młodych, tym bardziej że moda na Zachód w Polsce zaczyna przemijać. No bo ileż to można słuchać podstarzałych rapersów?

Było takie radio. BIS Polskie Radio. Pisiory zaorały je za pierszej IV RP. Okazali się zbyt niezależni.

A w Trójce były "Program alternatywny", "Trójka Żąda debiutów", "Offensywa"  i jeszcze parę innych audycji gdzie puszczano świeżą muzykę z kraju i ze świata. --
Bruno

Data: 2020-05-22 06:51:35
Autor: Runt
W dniu 2020-05-21 o 16:41, Bruno Brunowski pisze:

Było takie radio. BIS Polskie Radio. Pisiory zaorały je za pierszej IV RP.
Okazali się zbyt niezależni.

Wygląda na to,  że PiS zastosowało metody podobne jakie stosowano w PRL by niszczyć np. Radio Wolną Europę! Nie dziwię sie! Wierchuszka PiS składa się z leśnych dziadków z filozofia myślenia z tamtych czasów.

Data: 2020-05-21 07:59:50
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trójce
(...) ale jak to w peerelu,  żadna odwilż nie mogła wiecznie trwać, więc i w Trójce zaczęło być coraz więcej chały.

Oficjalnie nazywało się to 'muzyka łatwa, lekka i przyjemna', która zaczęła dominować w drugiej połowie lat 70.. Jak ktoś nie wierzy, to nich sobie obejrzy festiwale w Opolu z końcówki tej dekady i porówna na przykład z Opolem'81.

JB

Data: 2020-05-18 14:33:23
Autor: A. Filip
Najlepsze podsumowanie sytuacji w po-Trujce
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Ja bym obstawił słabszy wariant:  Na tyle "rozważał" odejście że
"zwolnienie z medialnym hukiem" przestało mu być straszne.

A moze chodzi o to ze piosenka wyszła taka sobie i cała akcja to marketing dla Kazika? No to chyba sie udało :)

Dla Kazika i dla peło/opozycji, akurat im razem po drodze do różnych celów.

A mówiąc całkiem cynicznie: "nerwowa" reakcja władz PR3 rozdmuchała sprawę.
Opozycja powinna im dziękować na klęczkach bo choć rezultat nie jest dla
opozycji idealny to jest całkiem+ niezły.  Żadnego przełomu z tego nie
będzie ale do "ciułania wrażenia ogólnego" się nada przyzwoicie+.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-18 13:00:07
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w po-Trujce
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Akurat teraz?
I nadal nie odpowiedziałes: kto te wyniki zmanipulował...

A moze chodzi o to ze piosenka wyszła taka sobie i cała akcja to marketing dla Kazika? No to chyba sie udało :)

Dla Kazika i dla peło/opozycji, akurat im razem po drodze do różnych
celów.
Kazikowi? hahahaha

[...]
Jaka sprawe? Kto zmanipulował te wyniki!?!?!

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2020-05-21 07:29:16
Autor: Zenek Kapelinder
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o kasę. Powstanie nowe prywatne radio. Powstanie w atmosferze skandalu. Od początku skazane będzie na powodzenie. Ci co je założą nie będą na etatach tylko będą współwłaścicielami.

Data: 2020-05-21 15:59:53
Autor: Budzik
Najlepsze podsumowanie sytuacji w Trujce
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
 I zeby powstało to trzeba byo osmieszyć trójke?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-05-22 06:50:57
Autor: Runt
[...]

Załóż i ty! Na co czekasz!?

Data: 2020-05-18 06:46:29
Autor: Runt
W dniu 2020-05-17 o 20:33, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Sluszną linie ma partia! Warchołom mówimy zdecydowane: NIET!