Najlepsze propagandówki Al Kaidy robią w Pentagonie! ;-)

Data: 2016-10-04 08:43:31
Autor: A. Filip
Najlepsze propagandówki Al Kaidy robią w Pentagonie! ;-)
http://tvn24bis.pl/24-godziny,140,m/setki-milionow-dolarow-na-propagande-kontrowersyjne-wydatki-pentagonu,681007.html
4 PAŹDZIERNIKA 2016, 7:13
Ponad pół miliarda dolarów na produkcję PR-owskich materiałów
telewizyjnych wydał Pentagon. Część z nich udawała propagandowe
produkcje Al-Kaidy. Kontrowersyjne działania ujawniło niezależne Biuro
Dziennikarstwa Śledczego. Okazuje się, że część tych materiałów miała
pomagać w namierzeniu terrorystów.

Wazelina za "dbałość" ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Najlepsze propagandówki Al Kaidy robią w Pentagonie! ;-)