Najlepsze telewizory w 2012 roku

Data: 2012-11-23 11:26:20
Autor: Jusuf
Najlepsze telewizory w 2012 roku
Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

http://www.youtube.com/watch?v=pBltpGrfs44 -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-19 09:39:31
Autor: pluton_
Najlepsze telewizory w 2012 roku
najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

jak ci dobrze robia gowno z mozgu, to cieszymy sie razem z toba.

Nullification

Data: 2012-11-23 14:13:02
Autor: khanula
W dniu piątek, 23 listopada 2012 11:26:27 UTC+1 użytkownik Jusuf napisał:
[...]

najlepszy telewizor, to nie miec telewizora

Data: 2012-11-23 16:54:13
Autor: Marek Woydak
On Fri, 23 Nov 2012 11:26:20 +0100, Jusuf wrote:

Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

http://www.youtube.com/watch?v=pBltpGrfs44 -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Odbierają wyłąćznie Trwam i pokazują 24h Jarosława Kaczyńskiego?

MW

Data: 2012-11-23 17:33:49
Autor: Grzegorz Z.
Jusuf napisał:

Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

I pewnie odbiera lepiej niż dekoder Manty za 59 zł podłączany do monitora
przez HDMI? :)

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-23 17:37:14
Autor: Jusuf

Monitor to nie telewizor, na monitorach telewizję odbiera się tragicznie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-24 12:50:51
Autor: Stachu Chebel
On 23 Lis, 11:26, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze
telewizory obecnie jakie znam.

http://www.youtube.com/watch?v=pBltpGrfs44

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Sranie w banie..  Dopóki  nie będzie fajnych pornoli w 3D, to zeta nie
wybulę!!

Data: 2012-11-24 21:58:08
Autor: Jusuf

Są fajne w Full HD, a najlepsze będą w 4K a jak już będą w 8K, to jakbyś brał sam udział w akcji. Ale i tak bierzesz. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 17:19:11
Autor: Stachu Chebel
Najlepsze telewizory w 2012 roku
On 24 Lis, 21:58, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
 Ale i tak bierzesz.

Co?

Data: 2012-11-26 09:43:07
Autor: Jusuf

Udzial w akcji. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-24 18:10:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-23 11:26, Jusuf pisze:
Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

Prawdę mówić nigdy jeszcze nie miałem nic dobrego od Philipsa..

Data: 2012-11-24 20:45:59
Autor: Jusuf
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8qv1i$jgh$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-11-23 11:26, Jusuf pisze:
Philips 42PFL6057K (LED) i Panasonic TX-P42GT50E (plazma), najlepsze telewizory obecnie jakie znam.

Prawdę mówić nigdy jeszcze nie miałem nic dobrego od Philipsa..

I błąd, Philips miał najlepsze kineskopy. Mam jeden z najlepszych telewizorów kineskopowych Philipsa i chodzi mi już ponad 17 lat. W jakości SD nie jedene LCD i Plazmę bije. A jego następca i jeden z ostatnich kineskopowych był najlepszym kineskopowym telewizorem.
http://cokupic.pl/produkt/PHILIPS-32PW9520 -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 10:52:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-24 20:45, Jusuf pisze:
[...]

W PRLu kupiłem (w Pewexie) kolorowy telewizor firmy Toshiba.. i mimo upływu wielu lat nie spotkałem się ze sprzętem który by miał już nawet nie lepszą, ale nawet porównywalną jakość obrazu. Niestety, nie pamiętam już jaki to był model..
Natomiast na dzień dzisiejszy sadzę że jedne z lepszych wyświetlaczy mają telewizory Sharp Aquos. Stosunkowo niedawno kupowałem tv, dość długo się nad tym zastanawiałem i wybierałem, no i wybrałem właśnie takiego Sharpa FULL LED, który wydawał się mieć najlepszy obraz.

Data: 2012-11-25 17:16:20
Autor: Jusuf
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8spoj$2j7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wierz mi, te modele, które podałem, są najlepsze. Sharp ma tak samo jak Philips i Panasonic, matryce od LG lub Samsunga.

Tu mój wątek na profesjonalnym forum bije rekordy
http://www.hdtv.com.pl/forum/plazmy/89031-jaki-jest-obecnie-najlepszy-telewizor.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 21:40:53
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-25 17:16, Jusuf pisze:

[...]

No nie nawet sobie nie żartuj z tymi matrycami od Gold Stara czy Samsunga.. Oni muszą jeszcze się trochę poduczyć w tym fachu żeby dorównać najlepszym.

Najlepsze telewizory w 2012 roku