Najlepsze uloki abusa pokonane?

Data: 2011-07-01 14:31:29
Autor: mg
Najlepsze uloki abusa pokonane?
Pokaz otwierania:
- motocyklowo/rowerowy granit 54
http://www.youtube.com/watch?v=JsRnqThYxcE

- motocyklowy granit 59
http://www.youtube.com/watch?v=xyRoWphwCy4

Budowa zamka dyskowego:
http://www.youtube.com/watch?v=NPUdbO1-qJI

glebiej w zamku i zasada dzialania otwieracza:
http://www.youtube.com/watch?v=RzHnnoDM42g

Zostaje pytanie czy pod lekkim naciskiem mozna wyczuc prawidlowe
ustawienie dyskow?
Czy tez autor obracal dyski na podstawie wygladu klucza?

Tak czy inaczej trzeba miec pare minut spokoju, rece pianisty i dosc
wyrafinowany otwieracz.
Inne zamki ida latwiej:
http://www.youtube.com/watch?v=EiLSj84sGPQ
http://www.youtube.com/watch?v=Fvjp0qGPBi4

I jak tu spac spokojnie ;)

Data: 2011-07-02 01:39:37
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-01 23:31, mg wrote:

Tak czy inaczej trzeba miec pare minut spokoju, rece pianisty i dosc
wyrafinowany otwieracz.

I właśnie tyle wystarczy, żeby się nie przejmować. To są naprawdę ekstremalnie rzadkie zasoby. Ci, którzy to potrafią, nie robią w rowerach, bo się to po prostu im nie opłaca - za duże ryzyko wpadki w stosunku do ewentualnych korzyści.

marcin ha
--
Miasta dla rowerĂłw http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-02 01:53:16
Autor: Titus Atomicus
Najlepsze uloki abusa pokonane?
In article <015c52b9-755d-4e43-aef1-2a67c4c60491@j23g2000yqc.googlegroups.com>,
 mg <abcdemg2@poczta.onet.pl> wrote:

Pokaz otwierania:
- motocyklowo/rowerowy granit 54
http://www.youtube.com/watch?v=JsRnqThYxcE

E, to jakis artysta.
Martwi mnie tylko ze umieszcza te filmy instruktarzowe w sieci.

Jak na razie to u nas raczej robia tak:
http://www.youtube.com/watch?v=4XTYEcQAurs&feature=related

TA

Data: 2011-07-02 01:39:58
Autor: Praxis
Najlepsze uloki abusa pokonane?
Trochę to bez znaczenia wszystko, skoro nie tak dawno był w±tek, w
którym¶ kto¶ pisał, jak to złamał sobie klucz w zapięciu, więc żeby
zabrać rower przyjechał z narzędziami, trochę popiłował i spokojnie
odjechał - i jako¶ nikt na niego nie zwrócił uwagi. Cóż z ulocka za
sto milionów, skoro można go publicznie siekn±ć jak±¶ pił± i nikogo to
nie obejdzie?
__
praxis

Data: 2011-07-02 07:04:46
Autor: mg
Najlepsze uloki abusa pokonane?
E, to jakis artysta.
Martwi mnie tylko ze umieszcza te filmy instruktarzowe w sieci.

A powienienes sie cieszyc, ze ten artysta uswiadamia cie. Ci co
wykorzystuja takie umiejetnosci do niecnych celow pewno znaja te
mozliwosc od jakiegos czasu ale siedza cicho bo to dla nich oplacalne.

Jezeli nie ty to przynajmniej ja sie ciesze bo mam wlasnie granita
54 ;););)

Coz z ulocka za sto milionow, skoro mozna go publicznie sieknac jakas pila i nikogo to nie obejdzie?

Im drozszy ulok tym drozsze/wieksze narzedzie jest potrzebne lub przy
tym samym narzedziu dluzszy jest czas ciecia. Idac twoim tropem
dochodzimy do puenty, ze po co w ogole zabezpieczac rower skoro
wszystko da sie przeciac i nikogo to nie objedzie:

http://www.youtube.com/watch?v=r4Q2bWYa6ig

Oczywiscie puenta jest taka, ze tutaj nie chodzi o to czy da sie czy
nie (bo zawsze da sie)  tylko o prawdopobienstwo tego, ze ktos sie na
to zdecyduje. Ten rowerzysta z filmu przyszedl po swoje, nie mial sie
czego obawiac. Nie iteresowalo go prawdopobienstwo tego, ze ktos sie
nim zainteresuje. Z kolei zlodzieje maja zupelnie odwrotnie, bardzo,
ale to bardzo dokladnie kalkuluja ryzyko i jego najmniejszy nawet
wzrost.

PS
Na filmiki trafilem bo kupuje uloka dla kogos (kto uzywa taniej linki)
i chcialem sie rozeznac w temacie. Sam mam wspomnianego granita 54 ale
ma byc cos tanszego. Dobry bedzie nowy kryptonite keeper (dlugi ~120
PLN). Ta wersja ma wlasnie tytulowy zamek dyskowy. Starsze keepery
maja zwykly plaski klucz (na koncu pierwszego wpisu jest link jak go
ktos otwiera) no i wciaz mozna dostac te wycofane, z kluczem
barylkowym, otwerane dlugopisem.

Data: 2011-07-02 17:14:06
Autor: Titus Atomicus
Najlepsze uloki abusa pokonane?
In article <65056b97-f8c4-4a0b-ba76-8833d74f99d0@d1g2000yqm.googlegroups.com>,
> [...]

wykorzystuja takie umiejetnosci do niecnych celow pewno znaja te
mozliwosc od jakiegos czasu ale siedza cicho bo to dla nich oplacalne.

Ale mi nie chodzi o ten filmik, a o inne, w ktorym on dokladnie pokazuje jak sobie zmajstrowac taki wytrych itd.

Jezeli nie ty to przynajmniej ja sie ciesze bo mam wlasnie granita
54 ;););)

E, ja tez taki mam. Znaczy Xplus.

TA

Najlepsze uloki abusa pokonane?