Najlepsze/ulubione filmy 2010

Data: 2011-02-20 21:43:04
Autor: Skylla
Najlepsze/ulubione filmy 2010
Poza:
-"Never Let Me Go"
-"127 Hours"
które nie są złe, ale jak dla mnie znacznie słabsze, pierwszy za bzdurną historię, drugi za dłuuuużyzny (co też wynika oczywiście z samej historii, ale też i sposobu jej opowiedzenia), całkowita zgoda.

-"Frozen"

a tego nie widziałem.

Za to dopiszę jeszcze:
- Welcome to the Rileys
- Mother and Child
Żadne tam dziesiątki, ale solidne kino na 8.

Największy zawód:
- Somewhere - dosłowna tragedia Sophii Coppoli, której co najmniej dwa filmy mam na liście ulubionych.
S.

Data: 2011-02-21 10:48:23
Autor: Monty
Najlepsze/ulubione filmy 2010
"Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote in message news:ijrucn$cjn$1news.onet.pl...

Za to dopiszę jeszcze:
- Welcome to the Rileys

Dla mnie tylko niezły film, jakoś historia trochę dziwna i Stewart mnie od pewnego momentu zaczęła wkurzać.

- Mother and Child
Żadne tam dziesiątki, ale solidne kino na 8.

Nie widziałem.

Największy zawód:
- Somewhere - dosłowna tragedia Sophii Coppoli, której co najmniej dwa filmy mam na liście ulubionych.

Mi się podobał. Zgadzam się, że to najsłabszy film Coppoli, nieco wtórny, jednak dla mnie wciąż dobry.

Monty

Data: 2011-02-22 02:07:27
Autor: Tiber
Najlepsze/ulubione filmy 2010
Silly, silly Skylla nabazgrału:

Największy zawód:
- Somewhere - dosłowna tragedia Sophii Coppoli, której co najmniej dwa
filmy mam na liście ulubionych.

Trochę to podkopuje tzw. autorytet Tarantino, nie sądzicie? "Somewhere"
w Cannes, "Toy Story 3" filmem roku na prywatnej liście (kiedy "How to
Train Your Dragon" był lepszy), olanie "Incepcji" (i "Somewhere", nota
bene, za co, nota bene, QT jeszcze przepraszał, hehe)...

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Najlepsze/ulubione filmy 2010