Najlepsze wątki tutaj na preclach

Data: 2014-07-30 03:45:19
Autor: Prawy
Najlepsze wątki tutaj na preclach
Hej

chciałem coś poczytać o motorach lecz zaczynając od najlepszych postów, dlatego szukam jakiegoś indeksu albo listy najlepszych tematów, jakieś sugestie...?

Faq czytałem, dobry:)

Pozdro

Data: 2014-07-31 00:07:18
Autor: Prawy
Najlepsze wątki tutaj na preclach
takie kompendium normalnie!

Data: 2014-08-01 00:41:18
Autor: Prawy
Najlepsze wątki tutaj na preclach
prace fajnie postępują, przygotowałem liste 10 najlepszych:

# Temat Link Kategoria
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Data: 2014-08-01 09:41:54
Autor: Budyń
Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomości news:18e22037-cca3-4b90-b3b9-
chciałem coś poczytać o motorach lecz zaczynając od najlepszych postów, dlatego szukam jakiegoś indeksu albo listy najlepszych tematów, >jakieś sugestie...?

poczytaj tam miedzy 2000 rokiem a 2005 :-) Tam jest wszystko :-)

b.

Najlepsze wątki tutaj na preclach