Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.

Data: 2019-12-19 06:30:22
Autor: Bruno Brunowski
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
W opracowaniu dr hab. Anny Stawarskiej-Rippel, ekspertki z dziedziny historii prawa, zatytułowanej "Resort sprawiedliwości ZSRR w świetle sprawozdania polskiej delegacji (1956)" http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-25fe7ee0-c982-4ce3-834b-41ef90e5123c/c/Stawarska-Rippel_Anna.pdf odnaleźć można radzieckie przepisy dotyczace dyscypliny sędziów:
,,Art. 69. Prokurator Republiki ma prawo do wszczęcia postępowania dyscyplinarnego wobec wszystkich bez wyjątku osób zatrudnionych w instytucjach sądowych RFSRR. Art. 74. W postępowaniu dyscyplinarnym mogą być nałożone kary: a) upomnienie, b) nagana, c) przeniesienie i zamiana na niższe stanowisko, d) usunięcie ze służby z czasowym zakazem pracy na stanowisku sędziego. Art. 73. Powodem wszczęcia postępowania dyscyplinarnego są: a) czyny, zachowania lub działania sędziów, choć nie podlegające odpowiedzialności karnej, ale niezgodne z godnością i charakterem stanowiska sędziowskiego, które miały miejsce w czasie pełnienia przez nich obowiązków, a także poza nimi, b) uchylenie przez Sąd Najwyższy szeregu orzeczeń w sprawach karnych
i cywilnych z powodu niezgodności z ogólnym duchem ustawodawstwa RFSRR i interesem mas pracujących.

Art. 80. Dyscyplinarne kolegia nie są związane jakimikolwiek formalnościami, kolejność spraw zależy od uznania kolegium, z zastrzeżeniem że po wysłuchaniu podsumowania prokuratora po nim przedstawiane jest słowo obwinionego. Art. 83. Od decyzji komisji dyscyplinarnej sądów gubernialnych można się odwołać w ciągu siedmiu dni od Sądu Najwyższego. Decyzje komisji dyscyplinarnej Sądu Najwyższego nie są przedmiotem jakiegokolwiek odwołania." ????????? ? ?????????????? ?.?.?.?.?. ?? 11 ?????? 1922 ????, ????. ????., 1922, N 69, ??. 902.

Pisowskie przepisy z noweli prawie co do kropki identyczne.

Jedźmy dalej:
"O niezawisłości sędziowskiej, jeszcze w czasach kultu jednostki,
pisał D.S. Kariew (Dziekan Wydziału Prawa Uniwersytetu Moskiewskiego w latach 1956-65, jeden z autorów poststalinowskiej reformy ustroju sądów i postępowania karnego28):
,,Niezawisłość sędziów radzieckich nie może być rozumiana w sensie niezależności od państwa socjalistycznego. Sąd jest organem państwa, a organ państwa nie może być niezależny od podmiotu, do którego należy. Sąd radziecki nie może służyć innym celom niż społeczeństwa socjalistycznego; nie może stosować innej polityki niż polityka Komunistycznej Partii i Rządu Radzieckiego; nie może zrealizować żadnej innej woli niż wola radzieckiego ludu"."

I znów uderzające podobieństwo do uzasadnień noweli wygłaszanych przez czołowych pisowców.

--
Bruno

Data: 2019-12-19 11:24:28
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-19 16:02:41
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha! -- -
A czy kot Prezesa nie jest przypadkiem RUDY?
I nie ma od nosa do konca ogona 102 cm? ;P

Data: 2019-12-19 16:08:09
Autor: japanizer
On Friday, December 20, 2019 at 4:24:30 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha!

A wiadomo już, dlaczego sędzia Przyłębska nie znalazła się na opublikowanej przez władze PiS liście sędziów mianowanych w PRL, mimo że została mianowana przez Radę Państwa PRL w roku 1987?

Kot przeoczył mysz, czy może było jak z jej mężem - donosił ideowo, ale się nie zaciągał?

Data: 2019-12-20 02:12:04
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- --

Może chcą ukryć ten fakt?  Cały ten trybunał jest niepotrzebny i dlatego powinien zostać rozwiązany.  Taki trybunał powołali w powojennych Niemczech - taką trzecią izbę, żeby jakiś nowy Adolf nie doszedł do władzy. Potem zaczęli instalować TK w innych krajach, gdzie demokratyczne rządy zaczęły kolaborować z hitlerowcami. U nas niczego takiego nie było. Mieliśmy za to stan wojenny, a potem czasy Gorbaczowa, kiedy to jaruzelczykom zaczęły dupy się palić. I właśnie w strachu o własne dupy stworzyli ten trybunał.
A Przyłębska jest dobra, jeśli działa w stronę desowietyzacji kraju (a szczególnie tego trybunału). Wtedy jej proweniencja nie ma znaczenia.

JB

Data: 2019-12-20 11:28:52
Autor: u2
W dniu 20.12.2019 o 11:12, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

jako że Przyłębska została mianowana przez 4RP, a nie PRL to logiczne, że nie znalazła się na liście mianowanych przez PRL

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Data: 2019-12-20 04:13:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 grudnia 2019 11:30:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Tak średnio przeszła. "Sędzia wizytator Anna Rusek napisała w 2001 roku, że sprawa powrotu Przyłębskiej wzbudziła szerokie zainteresowanie środowiska sędziowskiego. Sędzia Rusek sprawdziła jakość jej wcześniejszej pracy. W swojej opinii wskazała, że Przyłębska często miała uchylane wyroki, bo: nie przeprowadziła postępowania dowodowego, nie ustaliła istotnych faktów, pisała błędne uzasadnienia (lub po dozwolonym czasie), nie zwróciła uwagi na rozbieżności między zeznaniami świadków a dokumentami. Nie wyciągała też wniosków z wytyków od przełożonych.
Sędzia Rusek dodała, że wątpliwości budzi nie tylko częste uchylanie wyroków, ale również brak stabilności orzeczeń, wysoka absencja w pracy. Wskazała, że w wydziale ubezpieczeń społecznych potrzebni są tylko wykwalifikowanie sędziowie. Jej zdaniem powrót Przyłębskiej nie byłby korzystny dla wymiaru sprawiedliwości.

Poźniej negatywną opinię wyraziło Kolegium Sądu Okręgowego. Nikt nie był ,,za", 7 sędziów było ,,przeciw", 3 się wstrzymało się od głosu. Sprzeciw wyraziło też Zgromadzenie Ogólne Sędziów. Tutaj 68 sędziów było ,,za", ale 103 ,,przeciw". To zamknęło Przyłębskiej drogę do orzekania.

odczas zgromadzenia pojawiły się wątpliwości czy sędzia Przyłębska w ogóle powinna być opiniowana przez zgromadzenie. Ostatecznie jednak opinia została wyrażona.

Julia Przyłębska po pewnym czasie wróciła do pracy w sądzie. Zmieniły się bowiem przepisy, które pozwalały na ponowne objęcie urzędu sędziego bez zasięgania opinii m.in. Zgromadzenia Ogólnego."
https://gloswielkopolski.pl/julia-przylebska-nie-nadaje-sie-do-orzekania-to-opinia-sedziow-z-poznania/ar/11586256

--
Bruno

Data: 2019-12-20 13:05:08
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 11:28 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Mianowana przez III RP!

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie  się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Nie przeszła żadnej weryfikacji, bo ona _nigdy_ nie była sędzią Sądu  Powszechnego i nie ma żadnego doświadczenia - od razu została sędzią Sądu  Najwyższego.

Choć za komuny ukończyła aplikację sądową (1979), sędzią została dopiero z  rąk L. Kaczyńskiego.

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 04:17:52
Autor: japanizer
On Friday, December 20, 2019 at 9:05:18 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Nie przeszła żadnej weryfikacji, bo ona _nigdy_ nie była sędzią Sądu
                                        ^^^^^^^^^^^
Powszechnego i nie ma żadnego doświadczenia - od razu została sędzią Sądu  Najwyższego.

Choć za komuny ukończyła aplikację sądową (1979), sędzią została dopiero z  rąk L. Kaczyńskiego.

PiSda Trefniś jak nie nałga, to się rozchoruje. Jak każda PiSda na kaczych łapach zresztą.

Cyt.

  Uchwałą Rady Państwa 30 stycznia 1987 r. z wynikiem dostatecznym została komunistycznym   sędzią powołaną na stanowisko sędziego Sądu Rejonowego w Poznaniu

A jakby nasza PiSda na kaczych łapach dalej nie łapała, albo dalej szła w zaparte - tak, sądy rejonowe to jeden z rodzajów sądów powszechnych.

W końcu to rodzinne:

  Mąż, Andrzej Przyłębski, obecnie ambasador RP z nadania PiS w Niemczech, również działał   w komunistycznej młodzieżówce - ZSMP. Na studiach podpisał lojalkę z SB o pseudonimie   "Wolfgang".

http://orka.sejm.gov.pl/Druki8ka.nsf/0/42DADF2379F39542C1257F0E0063C8C5/%24File/56.pdf - strona 4

Data: 2019-12-20 18:36:49
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 13:17 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

  w komunistycznej młodzieżówce - ZSMP. Na studiach podpisał lojalkę z  SB o pseudonimie

O ja pitolę!!!

Jestem trzeźwy jak świnia, a mimo tego pojebała mi się (nomen omen)  Gersdorf z Przyłębską.

Pewnie dlatego, że o Przyłębskiej nikt nie pamięta, a wielką gwiazdą  polskiego sądownictwa jest Gersdorf.

Wszystko, co pisałem dotyczyło Gersdorf, zatem sypię popiół na głowę.  Wstyd mi.

Żeby jednak trochę dziegciu - nie darmo podczas jednej z mainfestacji  przeciw Gersdorf (nie mylę tym razem!) majtki były symbolem jej drogi  zawodowej. Zgadnijcie, dlaczego :)

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 15:04:28
Autor: u2
W dniu 20.12.2019 o 13:17, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

no widzisz trefny, jak tuskozjeby ciebie jebią i wyzywają ? dla nich jesteś "PiSda":)))))))))

pomimo tego, że nie chcesz być kojarzony z tuskozjebami, tylko być inteligentnym krytykiem Peace, oni wytwarzają takie ciśnienie jak komuszki, kto nie z nimi to przeciwko nim, bo doskonale wiedzą, że w Bolanda mają nagrabione i przerąbane jako antypolska agentura:))))))))))))))

Data: 2019-12-20 06:56:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

No bo ich wszystkich WSIarnia uczyła, jak walczyć z PiS-em. Na temat kukizowców lub konfederatów fachowych instrukcji nie zdążyli przekazać, bo ich Antek odstrzelił..

JB

Data: 2019-12-20 18:41:26
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 15:56 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Poniekąd sam się podłożyłem, myląc obie sędzie.

Ale że dla nich każdy przeciwnik tuskozjebów to od razu PiSda - dlatego  każde wybory będą mieli przejebane...

--
Trefniś

Data: 2019-12-23 04:42:58
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
Data: 2019-12-23 14:15:48
Autor: Runt
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
W dniu 2019-12-23 o 13:42, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mateusz-morawiecki-o-sporze-o-ustawe-dyscyplinujaca-sedziow/9117yj9

Czas zdyscyplinować klechów wykorzystujących ambone do siania nienawiści!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-26 16:00:24
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
Czas zdyscyplinować klechów wykorzystujących ambone do siania nienawiści! -- -
Za POzno. Przespaliscie tawariszcz rewolucju calyju.
"Miales cha..ie zloty rog...zostal ci sie tylko..."

Data: 2019-12-19 16:24:55
Autor: mrbluesky.pl
Chichot Prezesa czyli Najlepsze wzorce radzieckie ustawy dyscyplinującej

I znów uderzające podobieństwo do uzasadnień noweli wygłaszanych przez czołowych pisowców."
--
No i widac do czego Prezesowi przydala sie jego wiedza prawnicza wyniesiona z minionej ePOki oraz zakres pracy magisterskiej, ot taki maly zarcik z kolem dotoczonej rozchichotanej historii ;P

Data: 2019-12-20 06:38:48
Autor: Runt
W dniu 2019-12-19 o 15:30, Bruno Brunowski pisze:
W opracowaniu dr hab. Anny Stawarskiej-Rippel, ekspertki z dziedziny historii prawa, zatytułowanej "Resort sprawiedliwości ZSRR w świetle sprawozdania polskiej delegacji (1956)"
/.../
I znów uderzające podobieństwo do uzasadnień noweli wygłaszanych przez czołowych pisowców.

Z całym szacunkiem dla urodzonych i dorastających w czasach PRL ale tamto pokolenie przesiąkło komunizmem i metodami UB/KGB.

Patrz "praca doktorska" prezesa PiS i dedykacja do niej.

Data: 2019-12-28 05:42:58
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
W opracowaniu dr hab. Anny Stawarskiej-Rippel

Ble ble ble.

Rzepcio/Rokita mówili krytycznie o najwyższej kaście i potrzebie zmian, Gowin próbował zmian za czasów pełoskich i co? I nic, gadali gadali... ble ble ble
Było jak z tą obroną terytorialną czy przekopem mierzei, wszyscy wiedzieli,
wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!
Dajta spokój.

Data: 2019-12-28 05:53:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 14:42:59 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!

Nie chodziło im o przywracanie najlepszych bolszewickich wzorców, zakładających bezwzględne podporządkowanie sędziów woli Partii Matki.

A teraz pomyśl Nocniczku dlaczego.

--
Bruno

Data: 2019-12-28 14:55:12
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
POmysle za niego: bo byli i tak nadal POdPOrzadkowani bezwzglednie, dozgonnie i POd kara dania gardel
staro-nowej [ewro]bolszewickiej Partii Matce co to niby juz grobie a jakby ciagle nie...buuuuuehehe ;P

Data: 2019-12-28 23:52:46
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 10:42:59 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!

Kiedyś to się walczyło z komuną, co nie! Niektórzy to nawet mieli tyle odwagi, by papierosa zapalić przed marszem pierwszomajowym.

https://bi.im-g.pl/im/50/27/18/z25328208V,Rysownik-Marek-Skwarski-zamiescil-na-Facebooku-zdj.jpg

Data: 2019-12-29 03:45:14
Autor: Konopny
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

To zdjęcie jest dla łośków takich jak ty:)

Czemu kaczka na gębie jest żółty, a reszta niebieska?
Wrzutki trza  umić robić pajdziu:)

Tu masz lepszą wrzutkę:
https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg

Kolory dopracowane, nic się w oczy nie rzuca:)

Data: 2019-12-29 03:57:20
Autor: Konopny
W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 12:45:15 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

To zdjęcie jest dla łośków takich jak ty:)

Czemu kaczka na gębie jest żółty, a reszta niebieska?

Bo jedno jest zrobione w świetle dziennym, a drugie przy sztucznym oświetleniu,
to som podstawy foto pajdziu:)

Rozumicie? Jak weźmiecie do swojej wrzutki gębę cykniętą w świetle
sztucznym i wstawicie do foto cykniętej w świetle naturalnym (słonecznym)
to trza skorygować balans bieli, inaczej rzuca się w oczy, macie
na zanętę:
https://i.pinimg.com/originals/ae/34/45/ae344530e8fe25cd9eeb7f401f3efcd6.jpg

Popracujcie nad warsztatem:) Trening czyni mistrza!

Data: 2019-12-29 04:46:33
Autor: japanizer
On Sunday, December 29, 2019 at 8:57:22 PM UTC+9, Konopny wrote:

> [...]

https://i.pinimg.com/originals/ae/34/45/ae344530e8fe25cd9eeb7f401f3efcd6.jpg

Popracujcie nad warsztatem:) Trening czyni mistrza!

A tu Kaczyński pił w Magdalence, ale się nie zaciągał:

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?

Data: 2019-12-29 06:45:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 13:46:34 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?

Do Magdalenki ani razu nie zaproszono Jarosława. Tej zniewagi BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! nigdy nie wybaczy!!!

--
Bruno

Data: 2019-12-29 19:45:11
Autor: u2
W dniu 29.12.2019 o 15:45, piździak Bruno Brunowski pisze:
A tu Kaczyński pił w Magdalence, ale się nie zaciągał:

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

wygląda na kieliszek do winiaku

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?
Do Magdalenki ani razu nie zaproszono Jarosława. Tej zniewagi BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! nigdy nie wybaczy!!!

zazdrościsz piździak:)))))))))))

Data: 2019-12-29 04:31:27
Autor: japanizer
On Sunday, December 29, 2019 at 8:45:15 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

Tu masz lepszą wrzutkę:
https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg

Kolory dopracowane, nic się w oczy nie rzuca:)

cyt 1:

  Pokazałem prezesowi to zdjęcie. On nie zna ani jednej osoby z tej fotografii. Jego twarz   została tu wmontowana - powiedział wicerzecznik PiS Radosław Fogiel.

cyt 2:

  Obok Kaczyńskiego na zdjęciu stoją doktorzy z wydziału: dr Stefan Iwanowski oraz   nieżyjący dr Jerzy Mieszkowski i dr Włodzimierz Zakrzewski..

  Stefan Iwanowski jest jednak pewien, że takie zdjęcie było robione. Aj waj, jeden ze zdjęcia nie zna ani jednej osoby, a drugi jednak zna. Komu tu wierzyć, komu tu wierzyć? No ale przecież nikt nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne, prawda, Balbinko?

Data: 2019-12-29 15:40:35
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
Nu - powiem ci jak jest.  Komuna w urzędach to jak piach w trybach maszyny - są programowo zboczeni i jako zbiorowość niereformowalni. Pisior działa wg. filozofii TKM, czyli w miejsce piachu pompuje pod ciśnieniem swojaków. Czyli podobną sitwę, tyle że taką bogoojczyźniano-sanacyjną, a więc mniej toksyczną.  A jak już wypłukają piach z maszyny, to przyjdą liberałowie i wyleją stamtąd nawiedzonych moherów. Przy okazji porobią reformy strukturalne, wprowadzą elementy demokracji bezpośredniej i tak dalej - lecz hola!.. Z komuchami im tak łatwo nie pójdzie, bo to na razie gówniarze i nawet nie wiedzą z kim tańczą.

JB

Data: 2019-12-29 16:54:15
Autor: mrbluesky.pl
[...]
KOmuna wymiera. Pacz protesty sadowe. Mlode POcioty nie majom POjecia o trzymaniu wladzy i siebie w pionie. Pacz Trzaska. Bez recznego sterowania sa latwo POdwazalni. Mochery majom 30 i wiecej lat ostrej szkoly za sobom.
KOmuna ani liberaly nie majom mlodego zaplecza. Samosiewyabortowali...

Data: 2019-12-29 17:21:22
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --

Rzeczywiście bez szerokiego zaplecza jakim dysponowała wsiarnia trudno im się pozbierać. Jednak nie można ich lekceważyć ze względu na sytuację międzynarodową. Któryś z możnych sąsiadów może nie żałować kasy, żeby się tymi sierotami na nowo zaopiekować. Po co?
Ataki na Polskę świadczą jedynie o tym, że leżymy w istotnym miejscu z punktu widzenia geopolitycznych rozgrywek. Gdyby Polska była wyspą gdzieś na Pacyfiku, być może bylibyśmy krajem w pełni suwerennym.

JB

Data: 2019-12-29 17:36:54
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -

A może dałoby się taką wyspę kupić?  Wynieślibyśmy się w cholerę i niech sobie gebelsy robią totalitarną Europę od Lizbony po Władywostok, a potem niech się tu kurwa pozabijają, tylko bez nas Panie Boże - Amen!

JB

Data: 2019-12-29 18:34:16
Autor: japanizer
On Monday, December 30, 2019 at 10:36:55 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

To kupujcie z kolegami z ubecji (dziś z PiS) i się wynoście. Wystarczająco nakradliście, stać was.

Data: 2019-12-30 08:06:46
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
   -- - To kupujcie z kolegami z ubecji (dziś z PiS) i się wynoście. (...)

Nie mieszkasz w Polsce, a myślisz, że ubecja stąd się wyniesie na twoje życzenie?  Sowieciarstwo chce tylko jednego - żeby ktoś im tu zrobił jakąś gubernię, albo republikę ludową pomiędzy Moskwą i Berlinem. Tylko najbardziej w tym przeszkadzają im Polacy.

JB

Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.