Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.

Data: 2019-12-19 11:24:28
Autor: Jacek Bialy
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-19 16:02:41
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha! -- -
A czy kot Prezesa nie jest przypadkiem RUDY?
I nie ma od nosa do konca ogona 102 cm? ;P

Data: 2019-12-19 16:08:09
Autor: japanizer
On Friday, December 20, 2019 at 4:24:30 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
A czy to ważne, jaki jest kot?  Ważne, żeby myszy łapał..    Buu ha-ha!

A wiadomo już, dlaczego sędzia Przyłębska nie znalazła się na opublikowanej przez władze PiS liście sędziów mianowanych w PRL, mimo że została mianowana przez Radę Państwa PRL w roku 1987?

Kot przeoczył mysz, czy może było jak z jej mężem - donosił ideowo, ale się nie zaciągał?

Data: 2019-12-20 02:12:04
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- --

Może chcą ukryć ten fakt?  Cały ten trybunał jest niepotrzebny i dlatego powinien zostać rozwiązany.  Taki trybunał powołali w powojennych Niemczech - taką trzecią izbę, żeby jakiś nowy Adolf nie doszedł do władzy. Potem zaczęli instalować TK w innych krajach, gdzie demokratyczne rządy zaczęły kolaborować z hitlerowcami. U nas niczego takiego nie było. Mieliśmy za to stan wojenny, a potem czasy Gorbaczowa, kiedy to jaruzelczykom zaczęły dupy się palić. I właśnie w strachu o własne dupy stworzyli ten trybunał.
A Przyłębska jest dobra, jeśli działa w stronę desowietyzacji kraju (a szczególnie tego trybunału). Wtedy jej proweniencja nie ma znaczenia.

JB

Data: 2019-12-20 11:28:52
Autor: u2
W dniu 20.12.2019 o 11:12, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

jako że Przyłębska została mianowana przez 4RP, a nie PRL to logiczne, że nie znalazła się na liście mianowanych przez PRL

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Data: 2019-12-20 04:13:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 grudnia 2019 11:30:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Tak średnio przeszła. "Sędzia wizytator Anna Rusek napisała w 2001 roku, że sprawa powrotu Przyłębskiej wzbudziła szerokie zainteresowanie środowiska sędziowskiego. Sędzia Rusek sprawdziła jakość jej wcześniejszej pracy. W swojej opinii wskazała, że Przyłębska często miała uchylane wyroki, bo: nie przeprowadziła postępowania dowodowego, nie ustaliła istotnych faktów, pisała błędne uzasadnienia (lub po dozwolonym czasie), nie zwróciła uwagi na rozbieżności między zeznaniami świadków a dokumentami. Nie wyciągała też wniosków z wytyków od przełożonych.
Sędzia Rusek dodała, że wątpliwości budzi nie tylko częste uchylanie wyroków, ale również brak stabilności orzeczeń, wysoka absencja w pracy. Wskazała, że w wydziale ubezpieczeń społecznych potrzebni są tylko wykwalifikowanie sędziowie. Jej zdaniem powrót Przyłębskiej nie byłby korzystny dla wymiaru sprawiedliwości.

Poźniej negatywną opinię wyraziło Kolegium Sądu Okręgowego. Nikt nie był ,,za", 7 sędziów było ,,przeciw", 3 się wstrzymało się od głosu. Sprzeciw wyraziło też Zgromadzenie Ogólne Sędziów. Tutaj 68 sędziów było ,,za", ale 103 ,,przeciw". To zamknęło Przyłębskiej drogę do orzekania.

odczas zgromadzenia pojawiły się wątpliwości czy sędzia Przyłębska w ogóle powinna być opiniowana przez zgromadzenie. Ostatecznie jednak opinia została wyrażona.

Julia Przyłębska po pewnym czasie wróciła do pracy w sądzie. Zmieniły się bowiem przepisy, które pozwalały na ponowne objęcie urzędu sędziego bez zasięgania opinii m.in. Zgromadzenia Ogólnego."
https://gloswielkopolski.pl/julia-przylebska-nie-nadaje-sie-do-orzekania-to-opinia-sedziow-z-poznania/ar/11586256

--
Bruno

Data: 2019-12-20 13:05:08
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 11:28 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Mianowana przez III RP!

po prostu przeszła pozytywnie weryfikację w 4RP, a teraz TSUE wypowie  się na temat "sędziów" mianowanych przez PRL, będzie jazda:))))))))))

Nie przeszła żadnej weryfikacji, bo ona _nigdy_ nie była sędzią Sądu  Powszechnego i nie ma żadnego doświadczenia - od razu została sędzią Sądu  Najwyższego.

Choć za komuny ukończyła aplikację sądową (1979), sędzią została dopiero z  rąk L. Kaczyńskiego.

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 04:17:52
Autor: japanizer
On Friday, December 20, 2019 at 9:05:18 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Nie przeszła żadnej weryfikacji, bo ona _nigdy_ nie była sędzią Sądu
                                        ^^^^^^^^^^^
Powszechnego i nie ma żadnego doświadczenia - od razu została sędzią Sądu  Najwyższego.

Choć za komuny ukończyła aplikację sądową (1979), sędzią została dopiero z  rąk L. Kaczyńskiego.

PiSda Trefniś jak nie nałga, to się rozchoruje. Jak każda PiSda na kaczych łapach zresztą.

Cyt.

  Uchwałą Rady Państwa 30 stycznia 1987 r. z wynikiem dostatecznym została komunistycznym   sędzią powołaną na stanowisko sędziego Sądu Rejonowego w Poznaniu

A jakby nasza PiSda na kaczych łapach dalej nie łapała, albo dalej szła w zaparte - tak, sądy rejonowe to jeden z rodzajów sądów powszechnych.

W końcu to rodzinne:

  Mąż, Andrzej Przyłębski, obecnie ambasador RP z nadania PiS w Niemczech, również działał   w komunistycznej młodzieżówce - ZSMP. Na studiach podpisał lojalkę z SB o pseudonimie   "Wolfgang".

http://orka.sejm.gov.pl/Druki8ka.nsf/0/42DADF2379F39542C1257F0E0063C8C5/%24File/56.pdf - strona 4

Data: 2019-12-20 18:36:49
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 13:17 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

  w komunistycznej młodzieżówce - ZSMP. Na studiach podpisał lojalkę z  SB o pseudonimie

O ja pitolę!!!

Jestem trzeźwy jak świnia, a mimo tego pojebała mi się (nomen omen)  Gersdorf z Przyłębską.

Pewnie dlatego, że o Przyłębskiej nikt nie pamięta, a wielką gwiazdą  polskiego sądownictwa jest Gersdorf.

Wszystko, co pisałem dotyczyło Gersdorf, zatem sypię popiół na głowę.  Wstyd mi.

Żeby jednak trochę dziegciu - nie darmo podczas jednej z mainfestacji  przeciw Gersdorf (nie mylę tym razem!) majtki były symbolem jej drogi  zawodowej. Zgadnijcie, dlaczego :)

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 15:04:28
Autor: u2
W dniu 20.12.2019 o 13:17, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

no widzisz trefny, jak tuskozjeby ciebie jebią i wyzywają ? dla nich jesteś "PiSda":)))))))))

pomimo tego, że nie chcesz być kojarzony z tuskozjebami, tylko być inteligentnym krytykiem Peace, oni wytwarzają takie ciśnienie jak komuszki, kto nie z nimi to przeciwko nim, bo doskonale wiedzą, że w Bolanda mają nagrabione i przerąbane jako antypolska agentura:))))))))))))))

Data: 2019-12-20 06:56:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

No bo ich wszystkich WSIarnia uczyła, jak walczyć z PiS-em. Na temat kukizowców lub konfederatów fachowych instrukcji nie zdążyli przekazać, bo ich Antek odstrzelił..

JB

Data: 2019-12-20 18:41:26
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 15:56 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Poniekąd sam się podłożyłem, myląc obie sędzie.

Ale że dla nich każdy przeciwnik tuskozjebów to od razu PiSda - dlatego  każde wybory będą mieli przejebane...

--
Trefniś

Data: 2019-12-23 04:42:58
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
Data: 2019-12-23 14:15:48
Autor: Runt
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
W dniu 2019-12-23 o 13:42, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mateusz-morawiecki-o-sporze-o-ustawe-dyscyplinujaca-sedziow/9117yj9

Czas zdyscyplinować klechów wykorzystujących ambone do siania nienawiści!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-26 16:00:24
Autor: mrbluesky.pl
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
Czas zdyscyplinować klechów wykorzystujących ambone do siania nienawiści! -- -
Za POzno. Przespaliscie tawariszcz rewolucju calyju.
"Miales cha..ie zloty rog...zostal ci sie tylko..."

Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.