Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.

Data: 2019-12-28 05:42:58
Autor: Konopny
Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
W opracowaniu dr hab. Anny Stawarskiej-Rippel

Ble ble ble.

Rzepcio/Rokita mówili krytycznie o najwyższej kaście i potrzebie zmian, Gowin próbował zmian za czasów pełoskich i co? I nic, gadali gadali... ble ble ble
Było jak z tą obroną terytorialną czy przekopem mierzei, wszyscy wiedzieli,
wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!
Dajta spokój.

Data: 2019-12-28 05:53:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 28 grudnia 2019 14:42:59 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!

Nie chodziło im o przywracanie najlepszych bolszewickich wzorców, zakładających bezwzględne podporządkowanie sędziów woli Partii Matki.

A teraz pomyśl Nocniczku dlaczego.

--
Bruno

Data: 2019-12-28 14:55:12
Autor: mrbluesky.pl
[...]

-- -
POmysle za niego: bo byli i tak nadal POdPOrzadkowani bezwzglednie, dozgonnie i POd kara dania gardel
staro-nowej [ewro]bolszewickiej Partii Matce co to niby juz grobie a jakby ciagle nie...buuuuuehehe ;P

Data: 2019-12-28 23:52:46
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 10:42:59 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

wszyscy chcieli, wszyscy gadali.

Teraz łopozycja jednych chórem "podważajo niezawisłość sędzioskom"!

Kiedyś to się walczyło z komuną, co nie! Niektórzy to nawet mieli tyle odwagi, by papierosa zapalić przed marszem pierwszomajowym.

https://bi.im-g.pl/im/50/27/18/z25328208V,Rysownik-Marek-Skwarski-zamiescil-na-Facebooku-zdj.jpg

Data: 2019-12-29 03:45:14
Autor: Konopny
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

To zdjęcie jest dla łośków takich jak ty:)

Czemu kaczka na gębie jest żółty, a reszta niebieska?
Wrzutki trza  umić robić pajdziu:)

Tu masz lepszą wrzutkę:
https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg

Kolory dopracowane, nic się w oczy nie rzuca:)

Data: 2019-12-29 03:57:20
Autor: Konopny
W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 12:45:15 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

To zdjęcie jest dla łośków takich jak ty:)

Czemu kaczka na gębie jest żółty, a reszta niebieska?

Bo jedno jest zrobione w świetle dziennym, a drugie przy sztucznym oświetleniu,
to som podstawy foto pajdziu:)

Rozumicie? Jak weźmiecie do swojej wrzutki gębę cykniętą w świetle
sztucznym i wstawicie do foto cykniętej w świetle naturalnym (słonecznym)
to trza skorygować balans bieli, inaczej rzuca się w oczy, macie
na zanętę:
https://i.pinimg.com/originals/ae/34/45/ae344530e8fe25cd9eeb7f401f3efcd6.jpg

Popracujcie nad warsztatem:) Trening czyni mistrza!

Data: 2019-12-29 04:46:33
Autor: japanizer
On Sunday, December 29, 2019 at 8:57:22 PM UTC+9, Konopny wrote:

> [...]

https://i.pinimg.com/originals/ae/34/45/ae344530e8fe25cd9eeb7f401f3efcd6.jpg

Popracujcie nad warsztatem:) Trening czyni mistrza!

A tu Kaczyński pił w Magdalence, ale się nie zaciągał:

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?

Data: 2019-12-29 06:45:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 grudnia 2019 13:46:34 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?

Do Magdalenki ani razu nie zaproszono Jarosława. Tej zniewagi BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! nigdy nie wybaczy!!!

--
Bruno

Data: 2019-12-29 19:45:11
Autor: u2
W dniu 29.12.2019 o 15:45, piździak Bruno Brunowski pisze:
A tu Kaczyński pił w Magdalence, ale się nie zaciągał:

https://www.youtube.com/watch?v=rvy5by2jL9k

wygląda na kieliszek do winiaku

PS. też jakiś żółty, pewnie uwzięli się na niego i kolejny fejk?
Do Magdalenki ani razu nie zaproszono Jarosława. Tej zniewagi BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! nigdy nie wybaczy!!!

zazdrościsz piździak:)))))))))))

Data: 2019-12-29 04:31:27
Autor: japanizer
On Sunday, December 29, 2019 at 8:45:15 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

Tu masz lepszą wrzutkę:
https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg

Kolory dopracowane, nic się w oczy nie rzuca:)

cyt 1:

  Pokazałem prezesowi to zdjęcie. On nie zna ani jednej osoby z tej fotografii. Jego twarz   została tu wmontowana - powiedział wicerzecznik PiS Radosław Fogiel.

cyt 2:

  Obok Kaczyńskiego na zdjęciu stoją doktorzy z wydziału: dr Stefan Iwanowski oraz   nieżyjący dr Jerzy Mieszkowski i dr Włodzimierz Zakrzewski..

  Stefan Iwanowski jest jednak pewien, że takie zdjęcie było robione. Aj waj, jeden ze zdjęcia nie zna ani jednej osoby, a drugi jednak zna. Komu tu wierzyć, komu tu wierzyć? No ale przecież nikt nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne, prawda, Balbinko?

Najlepsze wzorce radzieckie, czyli skąd PiS przepisał ustawę dyscyplinującą.