Najlepszy MinFin w Europie do wymiany

Data: 2013-08-17 08:34:52
Autor: sqlwiel
Najlepszy MinFin w Europie do wymiany
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/reuters_jacek_rostowski_do_wymiany_sensacyjne_doniesienie_279187.html

Jak twierdzą źródła, na które powołuje się agencja Reuters, nie zapadła jeszcze decyzja, kto zastąpi Jacka Rostowskiego. Jednak Reuters wskazuje na możliwe kandydatury: Janusza Lewandowskiego, komisarza UE, który odpowiada za unijny budżet; Jana Krzysztofa Bieleckiego, byłego premiera i ministra, a obecnie szefa Rady Gospodarczej przy premierze; a także Dariusza Rosatiego - ekonomistę, byłego ministra finansów i spraw zagranicznych.

.... nie ma co. Idziemy w ostry, mafijny profesjonalizm ;) Można już tylko się śmiać.

No to się gostkowi upiekło. Bo już chciałem zaoferować na ebay'u prawą rękę pewnego ministra (odrąbaną w ramach obrony koniecznej - "kto wyciąga rękę po moje pieniądze, musi się liczyć z tym..."), z ceną minimalną rzędu 100k€. Sama taka oferta powinna chyba być legalna? A podwykonawców chyba bym znalazł bez trudu.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Najlepszy MinFin w Europie do wymiany