Najlepszy draft

Data: 2009-06-26 09:54:47
Autor: Tomasz Radko
Najlepszy draft
Spurs

Nie mieli jedynki, a wyszli z draftu z graczem, który za kilka lat może być zaliczany do top5 tego roku. Jest ryzyko, bo DaJuan Blair gra praktycznie bez ACLów w obu kolanach. Ale jako wybór z drugiej rundy, bez gwarantowanego kontraktu, przedstawia rewelacyjny stosunek potencjalnego zysku do kosztów

Lakers

Kupchak pokazał, że potrafi trzymać się przyjętych priorytetów. Kilka lat temu, gdy Lakers byli w loterii, nie bawił się w wybieranie gotowychproduktów, tylko postawił na siedemnastolatka, bo zespół był w trakcie budowania. Teraz jest czas grania o mistrza, więc zrezygnował z pozorów dbania o przyszłość i robi wszystko, by zmaksymalizować siłę gry w tym i przyszłym sezonie. Sprzedaż jedynki do Knicks była oczywistością, ale oddanie dwójki do Blazers, gdy można było wziąć Calathesa, który najbliższy sezon i tak spędzi zapewne w Europie, było bardzo odważne, bo analitycy go za to zjedzą.

Denver

Co prawda oddali nie swój przyszły wybór, a Charlotte, ale Lawson był najproduktywniejszym PG w NCAA - i to z niebywałą przewagą. Przyszły pick Charlotte będzie gdzieś w okolicy 15 miejsca - nie sądzę, aby dało się go lepiej wykorzystać

Data: 2009-06-26 13:25:59
Autor: wiLQ
Najlepszy draft
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

True, true. Swietny pick. Coz za niespodzianka, ze to wlasnie Spurs...

Sprzedaż jedynki do Knicks była oczywistością, ale oddanie dwójki do Blazers, gdy można było wziąć Calathesa, który najbliższy sezon i tak spędzi zapewne w Europie, było bardzo odważne, bo analitycy go za to zjedzą.

I nie bedzie to uzasadniona krytyka?
O ile zgadzam sie, ze oddanie pierwszorundowego picku i zwiazanego z nim
gwarantowanego kontraktu bylo dobrym ruchem, o tyle w przypadku
drugorundowego i zawodnika, ktory bedzie gral w Europie to wg mnie blad.
Ze niby za dwa czy trzy lata nie przyda im sie ograny backup na PG?
A przeciez nic za niego nie beda placic do tego czasu.

Denver
Co prawda oddali nie swój przyszły wybór, a Charlotte, ale Lawson był najproduktywniejszym PG w NCAA - i to z niebywałą przewagą.

True, true. Niemniej troche zaluje, ze nie wyladowal o pick wczesniej w
Sixers. Tam by wg mnie duzo lepiej pasowal i prawdopodobnie wiecej gral.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 14:18:24
Autor: Tomasz Radko
Najlepszy draft
wiLQ pisze:

[...]

Będzie, ale w tym sezonie liczą się Ariza i Odom. Do diabła z torpedami, cała naprzód! To mi się właśnie u Kupchaka podoba - cholerna konsekwencja. Jest czas siewu (szukania graczy z potencjałem) i czas żniw (kiedy myśli się o dniu dzisiejszym li i jedynie).

pzdr

TRad

Najlepszy draft