Najlepszy motor na A1

Data: 2014-04-30 12:36:41
Autor: tomek129
Najlepszy motor na A1
Mam 16 lat i chciałbym sobie kupić motor na kategorię A1 i chodzi oto który motocykl wybrać szukam czegoś w stylu Yamaha WR 125 R tylko trochę tanszego. Szukam czegoś czym mógłbym pojechać w teren po jakiejś piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry dziękuje:)

Data: 2014-05-01 15:49:32
Autor: peszunekc
Najlepszy motor na A1
Posiadam kawsaki kmx 125 1998 i jest w miare mocny, wygodny a dt 125 nie ma z nim szans. polecam :P

Data: 2014-05-01 20:51:42
Autor: masti
Najlepszy motor na A1
Dnia pięknego Wed, 30 Apr 2014 12:36:41 +0000 osobnik zwany tomek129
napisał:

piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry

jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-03 22:22:18
Autor: Adam Wysocki
Najlepszy motor na A1
masti <gone@to.hell> wrote:

piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry

jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

Chyba że do hamowania silnikiem.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-04 19:00:15
Autor: masti
Najlepszy motor na A1
Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 22:22:18 +0000 osobnik zwany Adam Wysocki
napisał:

masti <gone@to.hell> wrote:

piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry

jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

Chyba Ĺźe do hamowania silnikiem.

zawsze można metodą Flinstonów :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-06 07:40:27
Autor: Adam Wysocki
Najlepszy motor na A1
masti <gone@to.hell> wrote:

piaskowej drodze ale też żebym mógł nim do szkoły pojechać z góry

jak z góry to wystarczą same koła. Silnik nie jest potrzebny

Chyba że do hamowania silnikiem.

zawsze można metodą Flinstonów :)

Albo strażaków:

Płonie rafineria. Kilka jednostek Państwowej Straży Pożarnej bezradnie patrzy na buchające płomienie i eksplozje nie będąc nawet w stanie zbliżyć się do pożaru. W pewnym momencie oczy wszystkich zwracają się na pojazd Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Cigacicach. 30-to letni Star mija linię jednostek PSP, taranuje ogrodzenie, w końcu zwalnia. Ochotnicy wypadają z pojazdu, błyskawiczne rozwinięcie, podają pianę po całości, pożar opanowany.
Starosta po przekazaniu gratulacji przechodzi do konkretów:
- Panowie, jak mogę się wam odwdzięczyć za tę akcję, jest coś czego potrzebujecie w jednostce?
Naczelnik OSP drapiąc się w głowę:
- Noo, w pierwszej kolejności to przydałoby się zrobić hamulce w Starze...

http://motogof.tumblr.com/

Najlepszy motor na A1