Najlepszy na dzis kandydat z ramion PiSu:

Data: 2010-04-11 14:03:42
Autor: ColgatesBilly
Najlepszy na dzis kandydat z ramion PiSu:
MAREK BOROWSKI !!!!

Ambitny (nie sa sie ukryc ze), wladzo-genny i doswiadczony.
Wywodzi sie z podobnego do Kaczynskich srodowiska intelektualnego.
Duza zbieznosc programowa i ideologiczna.
Ogromny   a u t o r y t e t   i jeszcze wieksza sympatia mediow.
(PiS moze wiec liczyc na poparcie tak silnych osrodkow wladzy jak:  Agora, GW i TVN )
Co wiecej, ten kandydat mobly dokonczyc historycznego zlaczenia PiSu i LD... na bazie szacunku do Oraglego Stolu, Geremka i euro (2012?)

Kolgaist

Data: 2010-04-11 14:05:52
Autor: ColgatesBilly
[...]

Co wiecej, ten kandydat moglby dokonczyc historycznego zlaczenia
PiSu i SLD... na bazie szacunku do Okraglego Stolu, Geremka i euro (2012?)

Kolgaist

(wydanie poprawione)

Data: 2010-04-11 13:28:09
Autor: bolek

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:%2iwn.8623$4c4.8293uutiset.elisa.fi...

[...]

Lista ofiar katastrofy wyraźnie pokazuje jakie są plany PiS-u.

bolek

Data: 2010-04-11 14:26:14
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Z0iwn.8622$4c4.5337uutiset.elisa.fi...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Z ramienia PiS bedzie 2 kandydatow - i ktos z nich to 100% prezydent.
1. Jaroslaw Kaczynski
2. Zbigniew Ziobro
awe

Data: 2010-04-11 15:34:12
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpsf41$mnj$1news.onet.pl...

[...]

Wiem, dziela samozniszczenia nalezy dopelnic..
Ale podaje tylko tu nazwisko... NAJLEPSZEGO kandydata

Kol

Data: 2010-04-11 16:11:20
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Qljwn.8650$4c4.4303uutiset.elisa.fi...
[...]

-- -- -- -- --
sluchaj gosciu ty lepiej sie lecz, ja nie wiem co wy wariaci zrobiliscie sobie tu z psp jakas grupe terapeutyczna?
awe

Data: 2010-04-11 17:16:24
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpsla2$84k$1news.onet.pl...

[...]

Inne , rownie trafne okreslenie dla tego samego zjawiska:
Kolko Rozancowe

Data: 2010-04-11 16:37:30
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:ERkwn.8686$4c4.7160uutiset.elisa.fi...
[...]

albo zebranie partyjne, rzucie te legitke w koncu, bo robicie z siebie posmiewisko. co to jakis yurais park?
awe

Najlepszy na dzis kandydat z ramion PiSu: