Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?

Data: 2012-10-06 17:57:47
Autor: KJ
Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
Szukam Netbooka do 1200zł
w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

Data: 2012-10-06 22:14:44
Autor: Q
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?
Szukam Netbooka do 1200z
w tej cenie sprzt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

Data: 2012-10-06 22:47:04
Autor: Santana
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?

Uytkownik "Q" <no@spam.org> napisa w wiadomoci news:k4q3fv$t1k$1node2.news.atman.pl...
Szukam Netbooka do 1200z
w tej cenie sprzt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

Netbook 15"? To to ju bdzie aspirowa do notebooka :)

Data: 2012-10-07 07:35:51
Autor: KJ
W dniu 2012-10-06 22:14, Q pisze:
Szukam Netbooka do 1200z�
w tej cenie sprz�t z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

15"? To moze Fujitsu AH531 B950 3GB 500GB, ew. cos na AMD.

kurcze napisałem netbook, 12" to absolutne MAX

Data: 2012-10-07 08:01:33
Autor: PK
On 2012-10-06, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
Szukam Netbooka do 1200zł
w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

IMO niezmiennie rządzą ASUS'y na Intel Atom. Wybór jest spory: większe,
mniejsze, z lepszą i gorszą baterią. Do 1200 zł znajdziesz coś na N2600
z baterią 6-komorową  (>7 godzin).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-07 11:31:08
Autor: KJ
W dniu 2012-10-07 10:01, PK pisze:
On 2012-10-06, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
Szukam Netbooka do 1200zł
[...]

już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-320gb-hdmi-bt-i2666929860.html

ten procek bije wszystkie atomy N2600 N2800 AMD C60 czy E450 i jest dwukrotnie szybszy

tylko że teraz mam faktycznie dylemat bo za 1200 kupie lapka nowego B960 z DVDRW

http://www.x-kom.pl/p/103975-notebook-laptop-15,6-acer-tm5760z-b960-3gb-320-dvd-rw-srebrny.html

i co tu wybrać...

Data: 2012-10-07 11:38:10
Autor: KJ
Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
Data: 2012-10-07 11:51:38
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-10-07 11:31, KJ pisze:
tylko że teraz mam faktycznie dylemat

Przejdź się najpierw na dziwki, okej?

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-10-07 11:55:49
Autor: KJ
W dniu 2012-10-07 11:51, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2012-10-07 11:31, KJ pisze:
tylko że teraz mam faktycznie dylemat

Przejdź się najpierw na dziwki, okej?

wyznaję zasadę że za zdradę psychiczną lub fizyczną powinna być kara śmierci

Data: 2012-10-07 11:59:13
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-10-07 11:55, KJ pisze:
[...]

Znaczy: dla dziwki?!

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-10-07 12:01:18
Autor: JoteR
"KJ" napisał:

już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-320gb-hdmi-bt-i2666929860.html

Netboook z nagrywarką DVD? Chapeau bas..

JoteR

Data: 2012-10-07 12:13:29
Autor: KJ
W dniu 2012-10-07 12:01, JoteR pisze:
"KJ" napisał:

już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-320gb-hdmi-bt-i2666929860.html

Netboook z nagrywarką DVD? Chapeau bas..

ten netbook nie ma ale w tej cenie kupie lapka z lepszym prockiem i nagrywarką więc muszę wybrać, albo duży albo mały :)

Data: 2012-10-07 12:48:52
Autor: JoteR
"KJ" napisał:

już znalazłem, najwydajniejszy netbook w tej cenie, NOWOŚĆ:
http://allegro.pl/szok-acer-one-2x1-4ghz-c877-2gb-320gb-hdmi-bt-i2666929860.html

Netboook z nagrywarką DVD? Chapeau bas..

ten netbook nie ma

Czyli mówisz, że jak przystało na klasycznego klienta z (za przeproszeniem) Allegro nie fatygujesz się czytaniem opisów aukcji i komentarzy? Bo wg specyfikacji przedstawionej przez czcigodnego sprzedawcę ów netbook posiada - cytuję:
"Napęd    Nagrywarka DVD+/- DL"
Tak więc zamiast zamieszczać kryptoreklamy bazarowego handlarza, bełkoczącego o 8-godzinnej pracy na 4-komorowej baterii i "jednostce obliczeniowej AMD", należałoby raczej dać link do źródła:
http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/model/NU.SGYEP.005
żeby było wiadomo, o czym jest mowa.
A tak poza tym, to zdecyduj się - raz piszesz, że "12" to absolutne MAX", żeby za chwilę podniecać się do 15-calowego laptopa. Jeśli to ma być uzupełnienie posiadanej stacjonarki, to ten mały Acer (ale raczej nie u tego handlarza) byłby niezłym wyborem, jeśli jednak ma to być podstawowy sprzęt, to laptop za tysioncpińcet z matrycą 1366x768 niekoniecznie. IMHO, oczywiście.

JoteR

Data: 2012-10-07 13:39:52
Autor: KJ
Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?

podstawowy sprzęt, to laptop za tysioncpińcet z matrycą 1366x768
niekoniecznie. IMHO, oczywiście.

ktoś wyskoczył z 15 calowym notebookiem i po chwili przemyślenia zacząłem brać pod uwagę taką opcję

co do opisu z allegro to wrzuciłem dla przykładu i nie czytałem jej bo wcześniej właśnie sprawdzałem u źródła czyli na stronie acera

komp stacjonarny mam wypasiony i potrzebny jest mi sprzęt przenośny który da mi dostęp do netu i kilku programów typowo biurowych (zero gier)

pierwszą koncepcją był tablet 10", później netbook a ponieważ miałem teraz przez kilka dni acera one N2600 z win7 starter to stwierdziłem że sprzęcik jest za wolny jak na ten system, za mała rozdzielczość 1024x600, powrotów do XP nie biorę pod uwagę

Data: 2012-10-07 14:12:09
Autor: JoteR
"KJ" napisał:

komp stacjonarny mam wypasiony i potrzebny jest mi sprzęt przenośny który da mi dostęp do netu i kilku programów typowo biurowych (zero gier)

Tym bardziej netbook będzie lepszym rozwiązaniem, niż kobylasty laptop, zwłaszcza przy tej samej rozdzielczości (IMHO i tak niewystarczającej do pracy choćby z arkuszem kalkulacyjnym). Należy tylko wziąć pod uwagę, że ten Acer w tej cenie jest tylko z Linuchem.

JoteR

Data: 2012-10-07 15:07:11
Autor: PK
On 2012-10-07, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
komp stacjonarny mam wypasiony i potrzebny jest mi sprzęt przenośny który da mi dostęp do netu i kilku programów typowo biurowych (zero gier)

Nie wiem co to jest "program typowo biurowy". Pracowałem z arkuszami
Excela obciążającymi CPU bardziej niż nowe strzelanki 3D. Dla kogoś
innego programem "typowo biurowym" może być 3dsmax albo AutoCAD...

[...]

Generalnie popełniasz typowy błąd. Wybierasz przenośnego laptopa
mocą procesora...
Przenośny laptop musi być mocny, mieć dobry ekran i solidną klawiaturę.
Musi trzymać na baterii tyle, ile potrzebujesz. Musi mieć taką
specyfikację, żebyś mógł w miarę swobodnie z niego korzystać.

Dużo łatwiej jest przyzwyczaić się do zbyt słabego procesora (np.
nie uruchamając zbyt wielu aplikacji w tle, niż do zbyt słabych
zawiasów.

A co z baterią? Jeśli istotnym dla Ciebie argumentem jest wyższa
moc procesora, to pewnie postanowisz puszczać jakieś obciążające
sprzęt programy. Wtedy ten Acer pociągnie na baterii od 1-2h. To
oznacza, że najprawdopodobniej będziesz musiał nosić ze sobą
zasilacz. W związku z tym Twój komp nie będzie ważył 1.4kg tylko
około 2kg (i będzie odpowiednio większy).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-07 14:35:50
Autor: PK
On 2012-10-07, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
[...]

I dwukrotnie krócej trzyma bateria.

Zresztą w tej chwili to już nie wiem, czy chcesz kupić, czy sprzedać.

Poza tym ten laptop ma błyszczący ekran, czyli dla mnie on już nie
istnieje. Może Tobie to nie przeszkadza.

tylko że teraz mam faktycznie dylemat bo za 1200 kupie lapka nowego B960 z DVDRW

http://www.x-kom.pl/p/103975-notebook-laptop-15,6-acer-tm5760z-b960-3gb-320-dvd-rw-srebrny.html

i co tu wybrać...

Przed chwilą chciałeś netbooka, a teraz myślisz o normalnym dużym
laptopie. Najlepiej zacznij od ogarnięcia, do czego jest Ci ten
sprzęt potrzebny.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-07 17:00:24
Autor: KJ
W dniu 2012-10-07 16:35, PK pisze:
On 2012-10-07, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
[...]

coś za coś albo małe slim przenośne albo duże i ciężkie

już wybrałem, czekam na pojawienie się tego acera 756 w lokalnym sklepie abym mógł obejrzeć, może do 2 tygodni inni producenci wypuszczą na typ procku swoje netbooki (MSI ASUS)

Data: 2012-10-07 15:33:43
Autor: PK
On 2012-10-07, KJ <KJnone@wp.pl> wrote:
coś za coś albo małe slim przenośne albo duże i ciężkie

Nie do końca, ale przy Twoim budżecie rzeczywiście tak.

już wybrałem, czekam na pojawienie się tego acera 756 w lokalnym sklepie abym mógł obejrzeć, może do 2 tygodni inni producenci wypuszczą na typ procku swoje netbooki (MSI ASUS)

Ten procesor ma już ze 4 miesiące, a o Acer 756 czytałem w lipcu.
Wiem o jeszcze jednym laptopie z tym CPU (Lenovo 131e). Oczywiście
mogłem coś przegapić. Generalnie wniosek jest taki, że przez najbliższe
2 tygodnie pewnie nic nowego nie wyskoczy (a jak wyskoczy, to do sklepów
trafi przed wigilią... i to jest racjonalny wariant).

Nie mniej widać wyraźnie, że producenci nie rzucili się na ten
procesor. Chyba po prostu nie ma już popytu na tak krótko
trzymające na baterii laptopy, które jednocześnie nie nadają się do
dłuższej pracy przy biurku.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-08 22:13:00
Autor: Mikołaj Tutak
Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
W dniu 2012-10-07 10:01, PK pisze:
z baterią 6-komorową

Baterie mogą być 6-o ogniwowe, to jakaś plaga z tymi komorami...

       Mikołaj

Data: 2012-10-08 20:21:16
Autor: PK
On 2012-10-08, Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> wrote:
Baterie mogą być 6-o ogniwowe, to jakaś plaga z tymi komorami...

Termin jest jaki jest. Ważne, że się przyjął się w handlu.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-10-07 15:42:42
Autor: Chris
W dniu 2012-10-06 17:57, KJ pisze:
Szukam Netbooka do 1200zł
w tej cenie sprzęt z najlepszymi parametrami rzeczywistymi ?

Troszkę drożej ale przynajmniej coś widać bo ma normalną rozdziałke:

11.6" (294.6mm) HD (1366x768) TFT color, VibrantView (glossy); LED backlight,

Lenovo IdeaPad S206 C50 2GB 11,6" LED HD 320GB AMD6250 W7 Home Premium 32bit (Dark Gray)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-10-09 23:13:08
Autor: krzychu
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?
kumpel kupil samsunga z atomem 1.6 i 1 GB RAM z systemem win7 chodzi to fatalnie odradzam cena 1000 zl

widzialem fajne sony z core i5 i 4 GB RAM wiec win7 bedzie dzialal przyzwoicie cena 1800 zl

Data: 2012-10-10 17:01:53
Autor: KJ
Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
W dniu 2012-10-10 08:13, krzychu pisze:> kumpel kupil samsunga z atomem 1.6 i 1 GB RAM z systemem win7 chodzi to fatalnie odradzam cena 1000 zl

> widzialem fajne sony z core i5 i 4 GB RAM wiec win7 bedzie dzialal przyzwoicie cena 1800 zl

właśnie trafił w moje rączki (na chwilę ) nowiutki LENOVO G570e na intel B950 (1250zł) i win 7 chodzi świetnie przy 4GM ram

index procesora B950 jest tylko nieco niższy od celeron 877 więc też powinno być dobrze

Data: 2012-10-10 20:13:02
Autor: WiesaW
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?
Dnia 10-10-2012 o 17:01 KJ napisa na pl.comp.pecet:

wanie trafi w moje rczki (na chwil ) nowiutki LENOVO G570e na intel  B950 (1250z) i win 7 chodzi wietnie przy 4GM ram

index procesora B950 jest tylko nieco niszy od celeron 877 wic te  powinno by dobrze

Nie wiem skd bierzesz te indeksy, ale jeszcze troch i kto uwierzy, e
bardzo podobny procesor przy taktowaniu 2,1GHz jest gorszy od tego z 1,4
GHz. Bo mnie si wydaje, e B950 jest duo (o 0,7GHz) wydajniejszy nie
tylko od celerona 877 (posiada rwnie wydajniejszy ukad graficzny),
ale take 887, pseudo-pentiuma 997 i innych Celeronw i Pentiumw Sandy
Bridge do 2GHz wcznie.

Nie bd si wypowiada co do sedna wtku, gdy zdaje si, e sam nie
wiesz co dokadnie chcesz. Pamitaj jednak o tym, e procesory mobilne
dziel si jeszcze na te do netbookw i te do notebookw, co jest
zdeterminowane nie tylko wydajnoci, ale i poborem mocy. Ten Twj super
Celeron nie apie si do adnej grupy (albo do wszystkich:)). Przy swoich
17W TDP nie nadaje si zbytnio do netbooka, gdzie procesory pobieraj do
10W (co i tak jest ju duo). Nie nadaje si rwnie za bardzo do laptopa
poniewa wbrew temu co piszesz jako procesor "notebookowy" ma kiepsk
wydajno.

--
WiesaW
Opera Mail

Data: 2012-10-10 20:33:09
Autor: KJ
W dniu 2012-10-10 20:13, WiesaW pisze:
[...]

ano std
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Celeron+877+%40+1.40GHz
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Pentium+B950+%40+2.10GHz

chyba czasy kiedy wydajno zaleaa gownie od czstotliwoci dawno miny

co do sedna to napisaem co chce: najlepszy netbook za 1200z MAX

Data: 2012-10-10 21:13:34
Autor: WiesaW
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?
Dnia 10-10-2012 o 20:33 KJ napisa na pl.comp.pecet:

[...]

Znaczy, e 1893 punkty to mniej ni 1412 i 540 miejsce w rankingu jest  dalej
ni 696 ?

chyba czasy kiedy wydajno zaleaa gownie od czstotliwoci dawno  miny

Moe i miny, ale nie w stosunku do procesorw z jednej rodziny..

co do sedna to napisaem co chce: najlepszy netbook za 1200z MAX

No i tu jest problem. Najlepszy dla Ciebie nie musi by najlepszy dla kogo
innego. Jaki to jest (wedug Ciebie) najlepszy netbook? Gdyby by takowy
jeden, to nikt nie kupowaby innych :) Dla mnie na przykad najlepszym by
Acer Aspire ONE 722. AMD C60, 4GB RAM. Kupiem go w zeszym roku za 1100z
bez Windowsa. Crka jest bardzo zadowolona.

--
WiesaW
Opera Mail

Data: 2012-10-10 09:11:43
Autor: krzychu
Najlepszy netbook do 1200z na dzisiaj?
tez kupilem 15 cali tyle ze ACER ale LENOVO tez mi sie podobal

a te o ktorych pisze w poscie wyzej to 10-12 cali

Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?