Najlepszy przykład

Data: 2010-03-22 17:22:58
Autor: jadrys
Najlepszy przykład

świadczący  silnej "Polskiej" gospodarce.. Na byle szmaciarza z zagranicy czka się jak na zbawienie:

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Koreanczycy-chca-wejsc-na-polski-rynek-telekomunikacyjny,wid,12097511,wiadomosc.html

Data: 2010-03-22 09:33:32
Autor: Mariusz Merta
Najlepszy przykład

http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Koreanczycy-chca-wejsc-na-polski-...
no i co z tego ? maja jedne z najlepszych rozwiązań technologicznych w
tej dziedzinie
jak pan chcesz to możesz pan zostać na poziomie tam-tamów choć
telewizja
nie jest zbyt dobrej jakości :-)))))
taka rosja niema możliwości nawet w połowie jakie mają te firmy...
a co dopiero firmy z korei północnej...te ostatnie mocne są
ideologicznymi gadkami towarzysza przewodniczącego
kima d.
Mariusz Merta

P.S.
Własnie podpisałem umowę która
daje możliwość rozmawiania ile się chce z abonentami w Australii,
Nowej Zelandii
Japonii, czy do Polski za jedyne 15 GBP kwartalnie
czyli mój miesięczny wydatek na telefon komórkowy to około 27 GBP
i dzwonię ile chcę na stacjonarne do Polski na komórki za niecałe
4p...
a wy twoarzyszu ? chcecie to wydawajcie kasę
mme

Data: 2010-03-22 17:46:05
Autor: bolek
Najlepszy przykład

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:2a731a25-a9e7-4cb2-a5e4-84ab48b3d529x12g2000yqx.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -

Przypominają mi się te piania z zachwytu jak Koreańcy przejmowali FSO.
Efekt jaki jest wszyscy widzą. Nawet Rumuni uratowali swoją Dacię.

bolek

Data: 2010-03-22 09:53:52
Autor: Mariusz Merta
Najlepszy przykład
On 22 Mar, 16:46, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2a731a25-a9e7-4cb2-a5e4-84ab48b3d529x12g2000yqx.googlegroups.com...

> [...]

Przypominają mi się te piania z zachwytu jak Koreańcy przejmowali FSO.
Efekt jaki jest wszyscy widzą. Nawet Rumuni uratowali swoją Dacię.

pies jest pogrzebany w regulacjach rządowych,
można każdego wykończyć lobbingiem, vide
ustawa hazardowa...
siły tajemne mają monopol i nikt im nie podskoczy...
podejrzewam, że koreańczycy mają odpowiedni fundusz na wziątki
dla tuska i jego kumpli
Mariusz Merta

Data: 2010-03-22 18:05:44
Autor: u2
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-22 17:46, bolek pisze:
Przypominają mi się te piania z zachwytu jak Koreańcy przejmowali FSO.
Efekt jaki jest wszyscy widzą. Nawet Rumuni uratowali swoją Dacię.

Jeśli by weszli na rynek Internetu to nie miałbym nic przeciwko, ale
zagraniczni inwestorzy chcieliby przejąć smakowitsze kąski :)

Data: 2010-03-22 18:41:29
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-22 18:05, u2 pisze:
[...]

Czyli co mieliby przejąć naszego?  A która to niby firma telekomunikacyjna w kraju jest czysto Polska?

Data: 2010-03-23 17:16:14
Autor: cirrus
Najlepszy przykład
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho8a4g$oph$2news.onet.pl...
[...]

A dlaczego miałaby być czysto polska?

--
stevep

Data: 2010-03-23 19:32:38
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-23 17:16, cirrus pisze:
[...]

Zawsze odpowiadasz pytaniem na pytanie?

Data: 2010-03-24 15:43:49
Autor: cirrus
Najlepszy przykład
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hob1i9$t0d$2news.onet.pl...
[...]

Nie zawsze, ale zastanawia mnie dlaczego np wolałbyś płacić za usługi "czystopolskiej" firmie pięć razy więcej?

--
stevep

Data: 2010-03-22 18:40:41
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-22 17:33, Mariusz Merta pisze:

[...]

Chciałem tylko powiedzieć że my nie mamy w praktyce żadnej własnej  gospodarki. Gdy tylko te zagraniczne łajzy zwane inwestorami zwiną te swoje baraki zwane zakładami pracy bo polski niewolnik się zbuntuje i nie będzie chciał pracować za te głodowe pensje to cały kraj zostanie na lodzie, ponieważ nie mamy już nic swojego, własnego.

A ja nie płacę żadnego abonamentu i też żyję... I do diabła skończ pan z tym towarzyszem.

Data: 2010-03-22 20:17:00
Autor: heÂŽsk
Najlepszy przykład
On Mon, 22 Mar 2010 17:22:58 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 w koncu bedziesz miec internet za darmo ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-22 21:17:25
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-22 20:17, heÂŽsk pisze:
[...]

Ja w odróşnieniu od wielu nie chce od nikogo nic za darmo.

Data: 2010-03-23 17:17:11
Autor: cirrus
Najlepszy przykład
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ho8jkd$jpm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-22 20:17, heRsk pisze:
[...]
Ja w odróżnieniu od wielu nie chce od nikogo nic za darmo.

Nie pitol, nie odrzucisz darmowca.

--
stevep

Data: 2010-03-23 19:33:31
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-23 17:17, cirrus pisze:
[...]

Jakoś tak się składa że jeszcze nigdy nie dostałem nic za darmo. A poza tym nie chcę, czuję do tego jakąś niechęć .. Nawet okolicznościowe prezenty wolę dawać niż brać.

Data: 2010-03-24 13:56:46
Autor: Mariusz Merta
Najlepszy przykład

Ja w odróżnieniu od wielu nie chce od nikogo nic za darmo.
to co z was za socjalizda towarzyszu jadrysku :-)))))
tzw. służba zdrowia jest podobno w Polsce za darmo :-)))
właśnie a propos "za darmo" czy jak wg regulacji holenderskich
wprowadzą "prawo wyboru" do śmierci albo "śmierci" dla osób
po siedemdziesiątce to zapłaci pan za "poradę" w tej materii za
obydwoje rodziców ?
czy bedzie pan optował za tym, żeby było to wliczone w darmową "opiekę
lekarską"
uprzejmie przypominam, że na rampie w auchswitz ludzie mieli
całkowicie darmową poradę
co do życia i śmierci...zaordynowaną przez ponoć najlepszych lekarzy
niemieckich
z elity narodu niemieckiego ss...
a jak tam ćwiczenia w użyciu szprycy z benzyną czy fenolem ?
a w ogóle to :-))))))))))))))))))))

Mariusz Merta

Data: 2010-03-25 15:48:46
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-03-24 21:56, Mariusz Merta pisze:

[...]

Nie ma w Polsce opieki zdrowotnej "za darmo", przynajmniej ja jej nie mam. Za darmo w Polsce to maja ci wszyscy z różnego rodzaju przywilejami, ulgami itd. Wpłacają do wspólnej kasy tyle samo co inni, a biorą więcej od nich.. Ja do nich nie należę.

Zaskakuje mnie pan - pierwsze słyszę żeby w Holandii  chetnym do eutanazji  ktoś patrzył w metrykę.

Data: 2010-03-26 09:35:13
Autor: Mariusz Merta
Najlepszy przykład

Zaskakuje mnie pan - pierwsze s ysz eby w Holandii  chetnym do
eutanazji  kto patrzy w metryk .

ach jakiż z pana ślachetny człek...płaci pan za lekarza... :-)))
a czemóż to pan taki zdziwiony, najpierw tokuje pan o tym poronionym
pomyśle
nt. "wyboru" a potem udaje pan zdziwionego, że nikt nie patrzy w
metrykę :-)))
albo pan nie czyta uważnie albo ma pan problemy ze zrozumieniem
tekstu...
jedno i drugie nie świadczy na pańską korzyść...
z tym wyborem...wiesz pan, na rampie w auchswitz
też nie zaglądali w metryki...
a w cześniej jak realizowali program eutanazji to gazowali wszystko
jak leci
w metryki nie patrzyli...notabene, jedyny protest w III rzeszy ale
potem po kryjomu realizowano
dalej gazowanie umysłowo chorych, niepełnosprawnych etc.
może zcznie pan wołać o rehabilitację niemieckich lekarzy ss-mańskiego
chowu
oni nosili takie fajowe mundury...które spodobały się w moskwie...
Mariusz Merta

Najlepszy przykład