Najlepszy przykład

Data: 2010-06-29 08:41:45
Autor: jadrys
Najlepszy przykład

Na działanie propagandy kapitalistycznej:

http://www.mundial.wp.pl/title,Dziak-los-pilkarzy-nie-do-pozazdroszczenia,wid,12421501,wiadomosc.html?ticaid=1a6e8

Pan Dziak siedzi na tyłku w Warszawie i spekuluje o losie piłkarzy Korei Płn. Nawet słowem nie wspominając że to czysta teoria wyssana z brudnego palucha.. Zastanawiam sie tylko czy ktoś z wysokim tytułem tytułem naukowym może sobie pozwolić na takie dywagacje? To mnie skłania do przypuszczenia że jednak jest to praca zlecona - ze ktoś mu za to zapłacił... i pewnie ten ktoś osiągnie swój cel - znaczna część zniewolonego narodu Polskiego zacznie błogosławić to że ma szczęście pracować na kapitalistów, że wygrali swój los mogąc pracować za głodową pensje na jakiegoś "inwestora" z zagranicy. To nic że banda sprzedawczyków sprzedając Polski majątek narodowy oddała ich w niewolę. Wszak to nie w Polsce, a w komunistycznej Korei "biją piłkarzy"..

Data: 2010-06-29 08:58:12
Autor: Bombelek
Najlepszy przykład

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0c4ml$rar$1news.onet.pl...

[...]

Gościu, o czym ty bredzisz?

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/kluzik-rostkowska-jaroslaw-kaczynski-zawsze-leci-f,1,3313167,aktualnosc.html

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-30 15:11:12
Autor: jadrys
Najlepszy przykład
W dniu 2010-06-29 08:58, Bombelek pisze:

[...]

O faktach.  To my jesteśmy niewolnikami w swoim kraju. A nie koreańscy piłkarze.

Data: 2010-06-30 15:16:02
Autor: PaPi
Najlepszy przykład
O faktach. To my jesteśmy niewolnikami w swoim kraju. A nie koreańscy
piłkarze.

Czy mieszkancy Korei Pln maja wolnosc przemieszczania sie czy to w swoim kraju czy za granice tegoz ?
Czy od Ciebie w Polsce ktos wymaga specjalnych pozwolen na przejazd z Krakowa do Gdanska ? Czy musisz miec specjalne zezwolenie na opuszczenie granic Rzeczypospolitej ?

Data: 2010-06-29 09:01:42
Autor: Panslavista
Najlepszy przykład na działanie propagandy żydokomuszej
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i0c4ml$rar$1news.onet.pl...

    W kapitaliźmie banki przechwytują od ludzi kasę - lwia część idzie oczywiście za obsługę, pozostaje dla ludzi niewiele, ot na głodowe przeżycie. W tym co komuchy obiecują jest podobnie, z mieśca ci  "DAJĄ"  tę głodową część i każą oszczędzać, ubezpieczać się, po to byś składając na samochód, mieszkanie dożył końca swoich dni i żeby wystarczyło twojej rodzinie na pochówek. Cała lwia część twojej pracy jest zawłaszczana przez system i bez możliwości obywatelskiej kontroli rozchodowywana pomiedzy beneficjentów systemu - żydokomuszą kastę zarządzających.
    Wolę kapitalizm. Przynajmniej wiem kogo trzeba piowiesić, gdy zbyt dużo nakradnie.

Data: 2010-06-29 09:05:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c299a58$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Takiego gościa, który bardzo dużo nakradnie możesz cmoknąć w żyć, jeśli Ci pozwoli.

Data: 2010-06-30 15:10:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-29 09:01, Panslavista pisze:
[...]

To okradanie ludzi przez komunistów to propagandowy mit. Tam nikt nie żyje na koszt drugiego.

Najlepszy przykład