Najlepszy termin to 1 kwietnia

Data: 2019-02-21 15:55:55
Autor: boukun
Najlepszy termin to 1 kwietnia
Kalendarz świąt państwowych w Polsce może powiększyć się o kolejną datę. W Sejmie odbędzie się trzecie czytanie projektu ustawy w sprawie ustanowienia 14 kwietnia Świętem Chrztu Polskiego.

Projekt ws. Święta Chrztu Polski trafił do parlamentu na początku marca 2017 roku. Skierowano go do pierwszego czytania w Komisji Kultury i Środków Przekazu, jednak prace nad projektem ruszyły dopiero w lipcu 2018 roku. Po drugim czytaniu w Sejmie posłowie zdecydowali o skierowaniu przepisów do dalszych prac w komisji.

Do tej pory poprawki przedstawili posłowie Platformy Obywatelskiej. Domagają się zmian w preambule ustawy oraz przesunięcia święta z 14 na 15 kwietnia. Komisja na to się nie zgadza, wnioskuje o odrzucenie poprawek.

W czwartek w Sejmie odbędzie się trzecie czytanie projektu ustawy w tej sprawie. W razie jego przyjęcia przepisami zajmą się senatorowie. W razie przyjęcia ustawy, miałaby wejść w życie z dniem ogłoszenia.

Według wnioskodawców, nowe święto "ma zachęcać obywateli Polski do refleksji i wywieszenia w tym dniu flag biało-czerwonych". Podkreślają również, że projekt nie przewiduje ponoszenia żadnych kosztów finansowych, nie pociąga za sobą obciążenia budżetu państwa lub budżetów jednostek samorządu terytorialnego.

- Nie chcemy mnożyć dni wolnych od pracy, chcemy, żeby o tym pamiętać - tłumaczył w rozmowie z TVN24 BiS poseł Jan Klawiter, reprezentant wnioskodawców.

https://wiadomosci.wp.pl/bedzie-kolejne-swieto-panstwowe-nowy-projekt-jest-juz-w-sejmie-6351866198193793a

halina
2h temu

Parszywa zmiana w natarciu. Proponuję aby w roku kalendarzowym były tylko 3 dni robocze. To bedzie kraj mlekiem i miodem płynący. A sprawcy tego szczęścia umykają własnie do Brukseli

??????????????
3h temu

CO to za głupoty.Mało jest świat kościelnych?
Mack
2h temu

Najlepszy termin to 1 kwietnia Prima Aprilis

polka
6 min. temu

to już chore, kiedy wróci normalność?

EK
6 min. temu

Nie wiem dlaczego w Święto Kota nie ma wolnego od pracy, a św Józefa Robotnika czy też nie powinno być wolne- no pomyślcie tak logicznie.

xxc
7 min. temu

Brak jeszcze święta komunii , bierzmowania polski i wniebowstapienia Lecha Kaczyńskiego

Data: 2019-02-22 16:28:10
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Kalendarz świąt państwowych w Polsce może powiększyć się o kolejną datę. W
Sejmie odbędzie się trzecie czytanie projektu ustawy w sprawie
ustanowienia 14 kwietnia Świętem Chrztu Polskiego.

świąto zostanie ustawnowione na wyraźną prośbę narodu polskiego. Sukienkowi
nie maja z tym nic wspólnego. Proponuję ustanowić dzień 18 czerwca również
jako dzień świata państwowego tym razem wolnego od pracy by naród mógł
godnie uczcić urodziny bohatera naszych czasów.

Pozycja 69 jest bardzo interesująca!

--
Pajdak

Data: 2019-02-22 17:20:39
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Naród prosił o żydowski chrzest i żydowskie wierzenia? Kiedy?

boukun

Data: 2019-02-22 08:31:23
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 22 lutego 2019 17:20:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Naród prosił o żydowski chrzest i żydowskie wierzenia? Kiedy?

Coś ściemnasz boczku, srulkowe to jest ciachnięcie napleta,
a chrzest jak sama nazwa wskazuje jest chrze.........  (tu pracują szare komurki)  Tak! chrześcijański!

Wygrałeś talon na k i balon:)

Data: 2019-02-22 08:32:14
Autor: bytomir.torpeksowy
[...]

ofkors komórki, kajam się okrutnie!

Data: 2019-02-22 18:03:37
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

a chrzest jak sama nazwa wskazuje jest chrze.........
(tu pracują szare komurki)  Tak! chrześcijański!

Powtarzasz za swoimi przodkami karbonerek w czambuł zaszczepione od Mieszka I idiotyzmy.

Zgłębij sam indywidualnie temat, a może przejrzysz, że pierwsi chrześcijanie byli tylko obrzezani, dopiero Piotr Rybak dopuścił nieobrzezanych do obrządku chrystusowego i tym samym zaszczepili tę odłamową wiarę żydowską na całym świecie, podporządkowując sobie tym cwancykiem wszystkie zniewolone i podbite narody. A Polskę ogłupia się najbardziej.... Taki... naród...

boukun

Najlepszy termin to 1 kwietnia